;
coinex

جزییات تازه‌ای از روند تولید و تاریخ راه اندازی POCO X4 GT 5G منتشر شد

جدیدترین گزارش‌ها از تولید عمده POCO X4 GT 5G در اروپا و آسیا خبر می‌دهند. اینطور که به نظر می‌رسد، این گوشی خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌کردیم، در بازارهای جهانی راه‌اندازی می‌شود.

از هفته پیش تاکنون، جزییاتی از یک گوشی جدید پوکو از سری GT به گوش می‌رسد. این گوشی قبلا در پلتفرم FCC دیده شد و پس از آن پایگاه داده IMEI و IMDA رخ نشان داد. گفته می‌شود که این گوشی، ری‌برند شده از Redmi Note 11T Pro است که به‌زودی در چین رونمایی می‌شود.

افشاگر معروف، Mukul Sharma با انتشار یک توییت اعلام کرده که تولید POCO X4 GT 5G در اروپا و آسیا آغاز شده است؛ این موضوع از راه‌اندازی آن در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

آنچه از POCO X4 GT می‌دانیم

کمپانی پوکو چند ماه قبل از گوشی X4 Pro 5G رونمایی کرد و حالا قصد دارد گوشی دیگری از این خانواده در سری GT را راه‌اندازی کند. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره مشخصات پوکو X4 GT در دست نیست؛ اما گفته شده این دستگاه، نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت 11 تی پرو خواهد بود. این گوشی اخیرا در گیک‌بنچ رویت شده و برخی مشخصات آن فاش شده است.

جزییات تازه‌ای از روند تولید و تاریخ راه اندازی POCO X4 GT 5G منتشر شد
پوستر رسمی ردمی نوت 11 تی

ردمی رسما اعلام کرده که گوشی‌های سری Redmi Note 11T را در تاریخ 24 می (3 خرداد) رونمایی می‌کند. پوستر رسمی ردمی نشان داد که این گوشی‌ها از سه لنز دوربین بهره می‌برند.

اما درباره مشخصات احتمالی POCO X4 GT 5G باید گفت که احتمالا به نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز مجهز خواهد شد. این احتمال وجود دارد که یک تراشه دایمنسیتی 8100 برای این گوشی در نظر گرفته شود. از دیگر مشخصات پوکو ایکس 4 جی تی می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و تکنولوژی شارژ 120 واتی اشاره کرد.

با توجه به مشخصات فاش شده از ردمی نوت 11 تی پرو می‌توان گفت که پوکو ایکس 4 جی تی با رم 8 و دو نسخه حافظه 128 و 512 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین این گوشی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد جزییات فاش شده از POCO X4 GT چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر