;
coinex

جزییاتی از مشخصات پوکو X4 GT با تراشه دایمنسیتی و نمایشگر 144 هرتزی منتشر شد

امروز اخبار مختلفی درباره گوشی جدید پوکو ایکس 4 جی تی منتشر شد و در تازه‌ترین گزارش، یکی از افشاگرهای معروف، جزییاتی از مشخصات پوکو X4 GT را نیز فاش کرد.

این گوشی به‌تازگی در پلتفرم IMEI با شماره مدل 22041216G دیده شده که اسم رسمی گوشی را تایید می‌کند. گفته می‌شود که این دستگاه، ری‌برنده شده از ردمی Note 11T Pro است که قرار است در تاریخ 24 می (3 خرداد) در چین رونمایی شود.

هنوز تاریخ دقیقی برای راه‌اندازی پوکو ایکس 4 جی تی مشخص نشده؛ اما با توجه به خبر تولید عمده آن در اروپا و آسیا، پیش‌بینی می‌شود که تا چند هفته آینده باید منتظر رونمایی و عرضه این گوشی باشیم. اخیرا یکی از افشاگرهای معروف، Yogesh Brar جزییاتی از مشخصات پوکو X4 GT را منتشر کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

مشخصات پوکو X4 GT

گفته می‌شود که این دستگاه با نمایشگر 6.6 اینچی LCD راه‌اندازی می‌شود که از رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در نمای جلویی خود به یک لنز 20 مگاپیکسلی مجهز می‌شود؛ اما در پنل پشتی، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی قرار گرفته است. لنزهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی هم در کنار لنز اصلی، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند.

جزییاتی از مشخصات پوکو X4 GT با تراشه دایمنسیتی و نمایشگر 144 هرتزی منتشر شد
POCO X3 GT

بد نیست بدانید که گزارش‌های قبلی،‌ از وجود دوربین 64 مگاپیکسلی در ردمی Note 11T Pro خبر داده‌اند؛ بنابراین، این دو گوشی از این لحاظ با هم فرق دارند.

اگر پوکو X4 GT، ری‌برند شده از ردمی نوت 11 تی پرو باشد، پس می‌توان پیش‌بینی کرد که به تراشه دایمنسیتی 8100 مجهز می‌شود. ردمی Note 11T Pro اخیرا با تراشه دایمنسیتی 8100 در گیک‌بنچ رویت شده است.

اما درباره سایر مشخصات پوکو X4 GT باید گفت که احتمالا در دو مدل با رم 6 و 8 گیگابایت راه‌اندازی می‌شود. این گوشی همچنین با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. گفته شده که اندروید 12 همراه با رابط MIUI 13 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شوند.

باتری که برای پوکو ایکس 4 جی تی در نظر گرفته شده، 5000 میلی‌آمپرساعتی با تکنولوژی شارژ 67 وات است. انتظار می‌رود که این دستگاه به موتور خطی X-axis، سیستم صوتی JBL و NFC مجهز شود. اسکنر اثر انگشت هم احتمالا در لبه دستگاه قرار می‌گیرد.

POCO X4 GT نسل جدید POCO X3 GT است که سال گذشته راه‌اندازی شد. این گوشی نیز از نمایشگر 6.6 اینچی LCD بهره می‌برد؛‌ اما نرخ تازه‌سازی آن 120 هرتز بود. پوکو ایکس 3 جی تی از تراشه دایمنسیتی 1100، رم LPDDR4x، حافظه UFS 3.1،‌ دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 5000 و تکنولوژی شارژ 67 واتی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات پوکو X4 GT چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام، مشخصات خوبیدداره بخصوص چیپستش که دایمن سیتی 8100 هستش و خیلی قوی وبهینه هستش و تو بازی هم عالیه، صفحه نمایش درستهLCD هستش ولی کلی بگیری خوبه بخصوص که رفرش ریت 144 هرتز داره یعنی یه صفحه ننایش خیلی روانی داره، باطری و فست شارژشم علی هستش ولی دوربین اصلی ایکاش 64 یا 50 میزاشت نه 48،یعنی اینجاش پسرفت بود نسبت به سری قبل خودش، موفق باشید

    پاسخ