;
coinex

ادعای تحلیلگر معروف: سقوط لونا قابل پیش بینی بود

به اعتقاد Peter Brandt، کارشناسان می‌توانستند سقوط لونا را قبل از وقوع آن پیش‌بینی کنند. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه شوید.

پیتر براندت اعتقاد دارد نابودی توکن لونا با شکل‌گیری الگوی سر و شانه کلاسیک آغاز شد. این الگو زمانی شکل می‌گیرد که یک قله (شانه چپ) تشکیل شده و پس از آن قله‌ای بالاتر (سر) و قله‌ای پایین‌تر (شانه راست) و هم تراز با شانه چپ شکل بگیرد.

معامله گران اغلب تمایل دارند اهمیت چنین الگوهای کلاسیکی را نادیده بگیرند. برانت معتقد است که قدرت پیش بینی کلاسیک پترن‌ها در طول فروپاشی LUNA به نمایش گذاشته شده است.

سقوط لونا و استیبل کوین UST

قیمت توکن لونا که تا دو ماه پیش، ارزش خیره کننده 42 میلیارد دلاری داشت، هفته گذشته نزدیک به صفر شد. استیبل کوین UST ارتباط مستقیمی با ارز LUNA دارد. این استیبل کوین نیز با سقوط لونا ارزش خود را از دست داد و موجی از ناامیدی را در میان کاربران به وجود آورد.

شبکه لونا از ذخایر خود برای احیای استیبل کوین UST استفاده کرد. میلیاردها دلار بیت کوین به عنوان خسارت برای بازگرداندن قیمت UST به 1 دلار پرداخت شد اما این رمزارز پس از یک ریکاوری کوتاه مجددا روند نزولی خود را شروع کرد. UST در حال حاضر قیمتی معادل 0.01 دارد.

ادعای تحلیلگر معروف: سقوط لونا قابل پیش بینی بود

دو کوان که یکی از بنیان‌گذاران جنجالی ترا لونا به شمار می‌رود، برای احیای رمزارز لونا پیشنهاداتی مطرح کرده است. او پیشنهاد فورک شبکه ترا را برای شروع مجدد لونا داده است.

در برنامه جدید دو کوان خبری از UST نیست. علی‌رغم اینکه لونا فشار فروش بسیار زیادی را متحمل شده، همچنان پتانسیل رشد دارد. دو کوان قصد ترک بازار رمزارزها را ندارد و می‌خواهد تعداد شکست‌های خود در این حوزه را به عدد سه برساند.

عدم اعتماد اصلی‌ترین علت افزایش فشار فروش لونا به شمار می‌رود. ناظران مالی در سرتاسر جهان پس از فاجعه Terra، قیمت استیبل کوین این شبکه را نزدیک به صفر کرده‌اند. طبق گزارش اخیر خبرگزاری کره‌ای Yonhap، تنظیم کننده‌های محلی خواستار حذف LUNA از لیست صرافی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سقوط لونا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر