;
coinex

تماشا کنید: رندرهای آنر 70 و جزییاتی از مشخصات این گوشی منتشر شد

رندرهای آنر 70 قدرت این برند در طراحی گوشی را به رخ می‌کشند. کمپانی آنر با برگزاری رویدادی در 30 می (9 خرداد) از گوشی‌های سری Honor 70 رونمایی خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آنر در رویداد جدید خود از سه گوشی آنر 70، آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس رونمایی می‌کند. در حال حاضر، نسخه استاندارد آنر 70 برای پیش‌خرید در وب‌سایت فروشگاه آنر ارائه شده است. در این وب‌سایت، علاوه بر فهرست مشخصات، رندرهای آنر 70 نیز منتشر شد.

رندرهای آنر 70

این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و آبی عرضه شده است. رندرهای رسمی به خوبی نشان می‌دهند که گوشی از طراحی پانچ هول و لبه‌های خمیده بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی، دو حلقه دوربین دیده می‌شود که در حلقه اول،‌ دو دوربین قرار گرفته است. در حلقه دوم نیز یک لنز دوربین به همراه فلش LED دیده می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که آنر 70 پرو هم از لحاظ ظاهری به آنر 70 شباهت داشته باشد. البته این احتمال وجود دارد که پنل جلویی این گوشی در هر چهار لبه، کمی خمیده باشد. همچنین گفته می‌شود که ماژول دوربین در پنل پشتی Honor 70 Pro به صورت شش ضلعی طراحی شده و از این نظر با Honor 70 فرق دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی‌های آنر 70، آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 7 نسل 1، دایمنسیتی 8100 و دایمنسیتی 9000 برخوردار می‌شوند. هنوز مشخص نیست که آنر هر سه گوشی را در یک روز رونمایی می‌کند یا اینکه برنامه‌ دیگری برای راه‌اندازی آنها در نظر دارد.

مشخصات آنر 70 (احتمالی)

گفته می‌شود که نمایشگر آنر 70 از نوع OLED بوده و از رزولوشن +FHD پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر احتمالا توسط کمپانی BOE تولید می‌شود و از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. این دستگاه از یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و با تکنولوژی 66 واتی شارژ می‌شود.

تماشا کنید: رندرهای آنر 70 و جزییاتی از مشخصات این گوشی منتشر شد
آنر 70 و آنر 70 پرو

روی ماژول دوربین این گوشی، یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار می‌گیرد.

در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که از مشخصات این گوشی در دست داریم و امیدواریم که در روزهای آینده، جزییات کامل‌تری از این گوشی فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای آنر 70 و مشخصات گوشی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر