;
coinex

مشخصات اوپو رینو 8 پرو پلاس در TENAA منتشر شد

اخیرا اطلاعات تقریبا کاملی از مشخصات اوپو رینو 8 پرو پلاس در پلتفرم TENAA رویت شده است. این گوشی از مشخصات رده‌بالایی بهره می‌برد و تا چند روز آینده، رسما کار خود را در چین آغاز می‌کند.

هفته قبل بود که یک گوشی اوپو با شماره مدل PFZM10 در گیک‌بنچ رویت شد. فهرست گیک‌بنچ نشان می‌داد که این گوشی از تراشه دایمنسیتی 8100 مکس بهره می‌برد و به همین دلیل، برخی پیش‌بینی کردند که این گوشی، درواقع همان اوپو رینو 8 پرو پلاس است. این گوشی در کنار دو عضو دیگر خانواده خود، یعنی اوپو رینو 8 و اوپو رینو 8 پرو در 23 ماه می (2 خرداد) در چین راه‌اندازی می‌شود.

حال که تنها چند روز تا تاریخ رونمایی باقی مانده، جزییات تقریبا کاملی از مشخصات اوپو رینو 8 پرو پلاس در تنا دیده شده است.

مشخصات اوپو رینو 8 پرو پلاس

یک گوشی با شماره مدل PFZM10 در پلتفرم تنا فهرست شده که گفته می‌شود همان گوشی OPPO Reno 8 Pro Plus است. این گوشی به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD مجهز است. شایعات مدعی هستند که این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات اوپو رینو 8 پرو پلاس در TENAA منتشر شد

براساس اطلاعات فاش شده در تنا باید گفت که در نمای جلویی این گوشی، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. تنظیمات دوربین در پنل پشتی را هم لنزهای 50 مگاپیکسلی اصلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل می‌دهند.

این گوشی که از تراشه دایمنسیتی 8100 مکس برخوردار شده، همراه با رم 8 و 12 گیگابایتی و دو نسخه حافظه 128 و 256 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. فهرست ثبت پیش‌خرید این گوشی در وب‌سایت چینی اوپو نشان می‌دهد که این دستگاه در سه نسخه به بازار می‌آید:

  • رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی
  • رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی
  • رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی

انتظار داریم که اوپو Reno 8 Pro Plus در رنگ‌های سبز نعنایی ملایم، خاکستری و مشکی عرضه شود.

اینطور که از شواهد پیداست، یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که از تکنولوژی شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات اوپو رینو 8 پرو پلاس می‌توان به اندروید 12، رابط کاربری ColorOS و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات اوپو رینو 8 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر