;
coinex

بنیانگذار دوج کوین بیانیه مهمی منتشر کرد

بنیانگذار دوج کوین در این شرایط که بازار رمزارزها، بحران شدیدی را پشت سر می‌گذارد، بیانیه‌ مهمی را منتشر کرده است. برای اطلاع از جزییات این بیانیه با تکراتو همراه شوید.

یکی از بنیانگذاران پروژه دوج کوین در پستی توییتری ارتباط خود با این ارز دیجیتال را اعلام کرد. در این پست، Billy Markus اعلام نمود که دیگر بر روی Dogecoin فعالیت نخواهد کرد. او این میم کوین را بیش از هفت سال و نیم پیش ترک کرد. مارکوس با اینکه یکی از طرفداران پر و پا قرص Dogecoin به شمار می‌رود هرگز فعالیت خود در این رمزارز را از سر نخواهد گرفت.

نمایش تمرکززدایی واقعی، هدف اصلی بنیانگذار دوج کوین

برخی از کاربران با تصمیمات بیلی مارکوس موافق نیستند. قصد Markus نمایش مفهوم واقعی تمرکز زدایی است. اکو سیستم دوج کوین در حال حاضر از نظر فنی پیچیده‌ترین اکوسیستم صنعت رمزارزها نیست؛ اما بدون وجود رهبری فعال همچنان در حال رشد و توسعه است.

بنیانگذار دوج کوین بیانیه مهمی منتشر کرد

Shibetoshi Nakamoto نیز به مفهوم اصلی کریپتوکارنسی‌ها اشاره کرد. به عقیده ناکاموتو، رمزارزها ترکیبی از امید و طمع، ترس شدید و دیگر پدیده‌های احساسی رایج هستند. او همچنین اضافه کرد که نگاه کردن به ماهیت انسان از آنجایی که با پول در هم آمیخته‌شده، جذاب است.

بیلی مارکوس با وجود دور بودن از هسته اصلی پروژه دوج، همچنان اعتقاد دارد اکوسیستم دوج کوین با حدس و گمان‌هایی که پیرامونش وجود دارد، سالم‌تر خواهد شد. او همچنین اضافه کرد ابزارها و بستر مناسب از جمله اولویت‌هایی است که شرکت دوج کوین برای رشد در آینده بر روی آن‌ها متمرکز شده است.

نظرات بیلی مارکوس درباره آینده قیمت دوج کوین

بیلی مارکوس درباره پیش‌بینی قیمت آینده دوج کوین بارها به این نکته اشاره کرد که هیچ احساسی نسبت به حرکت قیمت این پروژه ندارد. جوامع کرپیتو با مشاهده ریزش 85 درصدی دوج کوین امید خود را از دست داده‌اند. همچنان هیچ نشانه‌ای از بازگشت احتمالی قیمت Dogecoin وجود ندارد. این ارز همواره در 200 روز گذشته ارزش خود را از دست داده و به یکی از بدترین دارایی‌های دیجیتالی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بیانیه بنیانگذار دوج کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر