;
coinex

مدیرعامل مایکرواستراتژی می‌گوید بیت کوین یک میلیون دلاری می‌شود

مدیرعامل مایکرواستراتژی معتقد است بیت کوین علی‌رغم ریزش شدید اخیر، رشد قابل توجهی خواهد کرد. به عقیده او رمزارزها آینده پول هستند و در بلندمدت صعودی می‌شوند. در ادامه پیش‌بینی او از قیمت بیت کوین و آینده رمزارزها را می‌خوانید.

مدیر عامل مایکرواستراتژی پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین در بلندمدت به یک میلیون دلار خواهد رسید. Michael Saylor روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای که با Yahoo Finance داشت، نظرات و پیش بینی خود از آینده قیمت بیت کوین را به اشتراک گذاشت.

پیش‌بینی مدیرعامل مایکرواستراتژی از بازار رمزارزها

در طول مصاحبه، خبرنگاران از مایکل سیلور پرسیدند آیا هدف قیمتی خاصی برای نقد کردن دارایی‌هایی دیجیتال خود دارد یا خیر. شرکت مایکرواستراتژی در حال حاضر 129218 بیت کوین در اختیار دارد. او در پاسخ گفت:

ما بیت کوین را برای بلندمدت خریداری کرده‌ایم. استراتژی ما خرید و هولد بیت کوین است؛ بنابراین هیچ تارگت قیمتی مد نظرمان نیست. من انتظار دارم قیمت بیت کوین به چندین میلیون دلار برسد؛ بنابراین بسیار صبور هستیم و باور داریم کریپتوکارنسی‌ها آینده پول خواهند بود.

قیمت بیت کوین - مدیرعامل مایکرواستراتژی می‌گوید بیت کوین یک میلیون دلاری می‌شود

تغییر در مقررات مربوط به استیبل کوین‌ها با ریزش لونا

Michael Saylor درباره مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال نیز اظهارات خود را بیان کرد. به گفته سیلور، در D.C و Capitol Hill بن بست‌های قانونی در زمینه با مقررات استیبل کوین‌ها و توکن‌های اوراق بهادار وجود دارد. دولت قصد سرعت بخشیدن به امور را دارد، اما کنگره به کندی حرکت می‌کند.

رئیس میکرواستراتژی در ادامه گفت:

به نظر من فروپاشی لونا و استیبل کوین UST، ایجاد مقررات مرتبط با استیبل کوین‌ها و کوین‌های امنیتی را تسریع خواهد کرد. این اتفاق خوبی برای صنعت کریپتوکارنسی خواهد بود. به مرور زمان و با افزایش سواد مردم از این عقب نشینی گذر خواهیم کرد.

سیلور از گذشته نسبت به بیت کوین خوش بین بوده است. در ماه فوریه (بهمن)، مایکل سیلور اظهار نمود که شواهدی مبنی بر پذیرش نهادهای بیشتر وجود دارد. در نوامبر (آبان) سال گذشته نیز وی بیت کوین را جزو طبقه دارایی‌های 100 تریلیون دلاری آینده دانست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات مدیر عامل مایکرواستراتژی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر