;
coinex

بهترین بازی های زامبی PS4 [معرفی 21 بازی برتر]

اگر به دنبال آشنایی با بهترین بازی های زامبی PS4 هستید این مطلب را از دست ندهید زیرا بهترین بازی های آفلاین زامبی مخصوص پلی استیشن 4 معرفی شده‌اند.

از ابتدای ظهور صنعت بازی‌های رایانه‌ای تا به حال، عناوین بسیاری با محوریت کشتن زامبی‌ها شکل گرفته‌اند و بسیاری از آن‌ها توانستند تا موفقیت بسیار خوبی به دست آورند.

زامبی‌ها، معمولا بخش جدایی‌ناپذیری از باز‌ی‌‌های ترسناک هستند. زامبی‌ها به نظر همان آدم بدهای داستان هستند که ما از آن سیر نمی‌شویم، چه تک‌نفره در حال چرخیدن در یک عمارت روح‌زده باشیم، یک بازی‌ سرعتی چند نفره یا حتی یک محتوای فرعی در یک سری شوتر اول شخص.

لیستی از بهترین بازی های زامبی محور PS4 در ادامه برای علاقه مندان آمده است. شما می‌توانید بازی های زامبی آنلاین PS4 را برای خود انتخاب کرده و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

بهترین بازی های زامبی PS4

بازی‌های زامبی محور همانند فیلم‌های زامبی بسیار جالب و جذاب هستند. شما می‌توانید بهترین بازی های زامبی محور PS4 را که در این لیست آمده‌اند دانلود کنید و از بازی خود لذت ببرید. با معرفی بهترین بازی های آفلاین زامبی مخصوص پلی استیشن 4 همراه ما باشید.

7 روز تا مردن (7 Days To Die)

این بازی دوام آوری در دنیای زامبی مدت زیادی در حال ساخت بود. به حدی که زمان عرضه کنسول‌های نسل ۸ را رد کرده و بعد از آن‌ها عرضه شد. از دیدگاه کلی این بازی بسیار خوب بوده ولی با این وجود، هسته کلی آن ساده است. یعنی شما باید هر شب با زامبی‌ها بجنگید.

در این بازی شما باید چند حالت مختلف را بیاموزید. از طرفی سازندگان هم تعداد مکانیک و اسلحه جدید در بازی قرار دادند که تغییرات زیادی در آن ایجاد کرد.

دد رایزینگ 2 (Dead Rising 2)

دد رایزینگ ۲ از این نظر اهمیت دارد که گیم‌پلی بازی در آن به‌شدت بهبود داشته است. همچنین داستان بازی هم تا حدی بهتر شد. فرنک دوباره به ماجراجویی بازگشته و در نقش Chuck Greene در یک دنیای گسترده قرار می‌گیرد.

به طور کلی مجموعه دد رایزینگ سبکی قدیمی در زمینه زامبی دارد به همین علت شاید برای برخی از افراد خسته کننده باشد.

ارگان تریل (Organ Trail)

این بازی که از بهترین بازی های زامبی PS4 است، یکی از بهترین داستان‌ها را در این سبک دارد. طراحی هنری این بازی هم بیشتر به حالت کارتونی بوده و عمق داستان را می‌پوشاند. با این حال ارگان تریل یک الماس پنهان در سبک زامبی است.

این بازی به شدت حالت بامزه داشته و چندان هم از لحاظ طراحی جذاب نیست. با این حال حالت قدیمی آن باعث می‌شود تا شما به تجربه آن جذب شوید.

میلیاردها از آن‌ها وجود دارد (They Are Bilions)

این بازی در واقع همان فورتنایت بوده که ظاهر آن تغییر کرده و تعداد دشمنان آن چندین برابر شده است. نکته اینجاست که در این بازی تنها یک زامبی می‌تواند تمام نقشه‌های شما را نابود کند. هدف شما این است که در تمام موج‌های زامبی‌ها دوام بیاورید.

این به حالتی است که تعداد این موجودات گاهی بسیار زیاد می‌شود. مهم نیست که شما چقدر زمان برای آماده شدن بگذارید، وقتی که با تعداد زامبی‌ها روبه‌رو شوید، قطعا به تصمیمات خود شک خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش بازی سندباکس (Sandbox) ؛ دانلود، شروع و کسب درآمد از متاورس سند

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2022 آفلاین و آنلاین ؛ کدام بازی را دانلود کنیم؟

روزهای رفته (Days Gone)

نام زامبی‌ها در این بازی Freaker است. روزهای رفته در سال ۲۰۱۶ در مراسم E3 معرفی شد. تریلر این بازی همه را متعجب کرد. سپس اخبار زیادی از آن منتشر نشد تا اینکه در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. نکته اینجاست که در زمان عرضه نقدهای نسبتا خوبی دریافت کرد.

بازیکنان نظر متفاوتی نسبت به منتقدان دارند. به دلیل اینکه از نظر آنان این بازی یکی از بهترین عناوین تک نفره پلی‌استیشن ۴ است؛ زیرا در این بازی انواع بسیاری زامبی وجود دارد.

آخرین ما (The Last of Us)

هسته این بازی ارتباط میان جوئل و الی است و یکی از بهترین داستان‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی را بیان می‌کند. گیم‌پلی آخرین ما تا حد زیادی نوآورانه است.

با این حال نقطه قوت این بازی گیم‌پلی نیست. نقطه قوت آخرین ما داستان آن است. یک داستان که در عین سادگی، آنچنان پیچیده است که شما را به فکر فرو می‌برد.

بیشتر بخوانید:

بازی Dreamlight Valley ؛ شبیه‌ساز زندگی به همراه شخصیت های دیزنی

بهترین بازی های PS5 در سال 2022 ؛ بازی های جدید پلی استیشن 5 کدامند؟

دایینگ لایت: دنباله (Dying Light: The Following)

زیر گرفتن زامبی‌ها هرگز به این اندازه هیجان‌انگیز نبوده است. بسته The Following به‌عنوان بسته الحاقی بازی Dying Light فاقد اغلب حرکات پارکوری است که در بازی اصلی شاهد آن‌ها بودیم و در مقابل بازیکنان را پشت فرمان اتومبیلی در جاده باریکی در حومه شهر قرار می‌دهد.

زمانی‌که به سرعت از مزارع عبور می‌کنید، زامبی‌ها را له کنید و با انجام جهش‌های جسورانه، رد لاستیک‌تان را روی دل و روده آن‌ها جا بگذارید. تنها مراقب باشید که سر زامبی‌ها در برف‌پاک‌کن‌های شیشه‌ی جلو ماشین گیر نکند!

زامبی (ZombieU)

بهترین بازی های زامبی PS4

داستان این بازی در لندن جریان دارد. جایی که توسط طاعون از بین رفته و بسیاری از انسان‌ها تبدیل به زامبی شده‌اند. شما باید تلاش کنید تا در مأموریت‌های مختلف نور را پیدا کرده و خود را نجات دهید.

زامبی یکی از خاص‌ترین بازی‌ها در زمینه دوام آوری است که جایگاه مخصوص خود را در قلب گیمرها دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS4 در سال 2022 ؛ بازی جدید پلی استیشن 4

جدیدترین و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 ؛ لیست بازی های جدید پلی استیشن

دد رایزینگ (Dead Rising 4)

فرانک وست، خبرنگار و البته زامبی‌کش اصلی این فرنچایز بازگشته است و حالا در نسخه جدید Dead Rising، شاهد بزرگترین نبردهای بین یک انسان و زامبی‌های بی‌شمار هستیم. داستان بامزه و شخصیت پردازی فوق‌العاده فرانک باعث شده که از خشونت بازی کمی کاسته شود و هر فردی بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

رزیدنت اویل 1 ریمستر (Resident Evil HD Remaster)

نسخه اصلی بازی Resident Evil در سال ۱۹۹۶ برای پلی‌استیشن و نسخه ریمیک آن در سال ۲۰۰۲ برای گیم‌کیوب منتشر شد. نسخه ریمیک بازی Resident Evil به خاطر طرز تفکر جالبش نسبت به نامیراها، در ردیف بهترین بازی‌های زامبی محور قرار می‌گیرد.

رزیدنت اویل 2 ریمیک (Resident Evil 2 Remake)

بهترین بازی های زامبی PS4

نسخه اصلی رزیدنت ایول 2، یکی از بهترین ساخته‌های کپکام و یکی از مهم‌ترین بازی‌های زامبی‌محور منتشر‌شده است. کپکام با بازسازی این اثر و انتشار آن در سال ۲۰۱۹، توانست از یک طرف حس و حال کلی نسخه‌های کلاسیک سری را حفظ کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در رو‌به‌رو شدن با زامبی‌های این اثر، این است که در بازی لزوما قرار نیست همیشه زامبی‌ها را هدف قرار بدهید و بکشید و مثل نسخه‌ اصلی، گاهی فرار بهترین راه‌حل در مواجهه با این موجودات است.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین بازی های PS5 ؛ بهترین بازی های ارزان قیمت پلی استیشن 5 کدامند؟

تفاوت پلی استیشن 5 با نسخه قبلی این کنسول چیست؟

مرده شریر: بازی (Evil Dead: The Game)

بازیکن در این بازی که از بهترین بازی های زامبی PS4 است، باید کنترل شخصیتی مانند Ash را به دست بگیرد و باید با یک تیم همکاری کند تا یک پورتال میان بعدی را ببندند. با وجود یک پورتال باز در جایی در جنگل، بازیکنان انواع هیولا و زامبی‌های مختلف را خواهند دید که در جهان ما ظاهر می‌شوند.

استاکر 2: قلب چرنوبیل (S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart Of Chernobyl)

شما در بازی ST.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl، که از بهترین بازی های زامبی PS4 است، وظیفه دارید تا منطقه چرنوبیل را کاوش کنید. دومین انفجار در راکتور هسته‌ای چرنوبیل اتفاق افتاده و اکنون این منطقه بسیار خطرناک‌تر از قبل شده است.

ریمیک دد اسپیس (dead Space Remake)

Dead Space یک فرنچایز کلاسیک ترسناک بقا در اوایل دهه 2010 بود. با این حال، پس از سه قسمت اصلی، کمپانی EA از ساخت ادامه این فرنچایز منصرف شد.

توسعه دهندگان به دنبال این هستند تا همانند بازی اصلی عمل کنند. البته که این بار، آن‌ها سه بازی کامل دارند که بتواند منبع الهامشان باشد. تاکنون، جزئیات کمی در مورد بازسازی Dead Space منتشر شده است.

ملت مرده (Dead Nation)

محیط این سبک تاریک و ناراحت کننده است. به همین دلیل کاربران نیاز دارند تا جایی باشد که به‌راحتی بتوانند زامبی بکشند! این چیزی است که ملت زامبی به بهترین نحو انجام می‌دهد. در اصل شما زیاد نیازی به فکر کردن در این بازی ندارید.

اسلحه خود را برداشته و زامبی‌ها را از بین ببرید. تعداد اسلحه‌ها زیاد است؟ بله. آیا آرامش خواهیم داشت؟ قطعا نه خیر.

بیشتر بخوانید:

بررسی مشخصات فنی پلی استیشن 5 (PS5) ؛ همه چیز در مورد سونی PS5

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن (PS4): چگونه عضو شبکه سونی شویم؟

دِیزی (DayZ)

نکته که از بهترین بازی های زامبی PS4 است، شما را غرق در خود می‌کند. حتی امکان دارد شما اصلا متوجه این اتفاق هم نشوید. به طور کلی سرعت این بازی بسیار کم است و لحظات اکشن هم در آن چندان مهیج نیست. ولی نکته اینجاست که زمانی که هیجان بازی بالا می‌رود شما به شدت می‌ترسید.

سه‌گانه ارتش زامبی (Zombie Army Trilogy)

اگر شما مجموعه اسنایپر الیت را دوست داشته باشید، قطعا از این بازی هم لذت خواهید برد. در اصل هدف اصلی این بازی همکاری با دوستان و کشتن تعداد زیادی زامبی است. البته شما به مقدار زیادی هم می‌توانید سر به سر دوستان و دشمنان خود بگذارید.

نکته جالب اینجاست که زامبی‌های این بازی نازی هستند. به همین دلیل طنز بازی چند برابر می‌شود. همچنین سه‌گانه ارتش زامبی، دو داستان جانبی دارد که یکی از آن‌ها به داستان بازی خاتمه می‌دهد. محتوای موجود در این بازی بسیار زیاد است. به حدی که شخصیت‌های اصلی عناوین دیگر هم در این بازی حضور دارند.

گیاهان در برابر زامبی‌ها: مبارزات گلخانه‌ای 2 (Plants vs. Zombies Garden Warfare 2)

بهترین بازی های زامبی PS4
بهترین بازی های زامبی PS4

گیاهان در برابر زامبی‌ها آن‌قدر عنوان متفاوتی است که اصلا فراموش می‌شود که در این سبک است. شما باید گیاهان را طوری بچینید که مانع از عبور زامبی‌ها بشوند. این گیاهان از دهان خود چیزهایی را خارج کرده که به دشمنان شلیک می‌کنند.

این عنوان که از بهترین بازی های زامبی PS4 است، توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند.

جنگ جهانی زی (World War Z)

بهترین بازی های زامبی PS4

در اصل این بازی ترکیبی از فیلم و کتابی به همین نام است. به نوعی می‌توان گفت که جنگ جهانی زی به شما تجربه لفت فور دد را به حالت سوم شخص می‌دهد.

این بازی برای اوقات فراغت گزینه‌ی خوبی است. به طور کلی سیستم حمله در این بازی خوب  بوده تعداد زامبی‌ها به شدت زیاد است و شما را به راحتی ساعت‌ها درگیر خواهد کرد. از طرفی کشتن زامبی‌ها با یک اره برقی یا ماشین گان (Machine Gun) بسیار لذت بخش است.

State of Decay 3

بهترین بازی های زامبی PS4
بهترین بازی های زامبی PS4

بازی State of Decay 3 یکی از متفاوت‌ترین بازی هایی است که می‌توانید در ژانر زامبی مشاهده کنید. این بازی دارای سیستم غارت و دیگر امکانات متفاوتی‌ است که آن را از دیگر بازی‌های این ژانر و از نظر گیم پلی، بسیار متمایز و آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های زامبی برای PS4 می‌کند.

این بازی در ماه جولای سال 2020 توسط Xbox معرفی شد. تاکنون تنها یک تریلر سینمایی از این بازی منتشر شده است اما هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی وجود ندارد. به احتمال خیلی زیاد، تاریخ انتشار این بازی در رویدادهای مهم مربوط به بازی امسال، منتشر خواهد شد

راه مرگ به کانادا (Death Road To Canada)

بهترین بازی های زامبی PS4

ظاهر این بازی امکان دارد که شما را گول بزند. به دلیل اینکه دو بعدی است و به هر حال نمی‌تواند به اندازه عناوین ۳ بعدی ترسناک باشد. کارکترهای این بازی به‌شدت جالب هستند ولی از طرفی طنز آن هم خاص است. همچنین تنوع زیادی از مأموریت‌های دشوار در آن وجود دارد.

ایده بازی هم راحت است. آن‌قدر دوام بیاورید تا به کانادا برسید. در میانه راه شما با همراهان بسیاری روبه‌رو خواهد شد که به شما کمک خواهد کرد.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین بازی های زامبی PS4 پرداختیم. بازی های زامبی آنلاینPS4  و همچنین بهترین بازی های آفلاین زامبی مخصوص پلی استیشن 4 معرفی شدند. این بازی‌ها همگی بسیار جذاب هستند و شما هر کدام از آنها را که دانلود کنید می‌توانید ساعت‌ها از بازی خود لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین بازی های زامبی محور PS4 کدام‌ها هستند؟

در این لیست بازی های زامبی آنلاین PS4 ذکر شدند. از بازی‌های بامزه و مفرح گرفته تا نمونه‌های جدی که ذهن شما را درگیر خواهند کرد. در اصل سبک زامبی یک سبک جداگانه نیست و زیر مجموعه ترسناک قرار می‌گیرد. با این حال عنصر زامبی، این موجود ترسناک که در اصل مرده‌ای است که زنده شده، سال‌ها است که یکی از جنبه‌های مهم در دنیای گیمینگ است. عناوین بسیاری هم تلاش کردند تا از آن به بهترین نحو استفاده کرده و به‌عنوان یک عنصر مهم در زمینه داستان بازی‌ها است.

در اصل اینکه کدام بازی برای شما است، کاملا بستگی به سلیقه‌تان دارد. برخی تنها به دنبال کشتن این موجودات هستند. از طرفی برخی هم به دنبال یک داستان گیرا به همراه خشونت ملایم هستند. به همین دلیل اگر تصمیم به انتخاب یکی از بهترین بازی های زامبی PS4 دارید، حتما توضیحات آن را بخوانید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین بازی های زامبی PS4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دلست اف اس چرا توش نبود؟؟؟

    پاسخ