;
coinex

نقشه بتل رویال Warzone 2 فاش شد

بر اساس شایعه‌ای از لیکر معروف تام هندرسون، نقشه بتل رویال Warzone 2 فاش شد. این بازی احتمالا شامل 4 نقشه کلاسیک از این فرنچایز خواهد بود.

هنوز اطلاعات رسمی از نقشه‌ بتل رویال Call of Duty: Warzone 2 فاش نشده است، اما شایعه جدید نشان می‌دهد که احتمالا شامل مکان‌هایی برگرفته شده از Modern Warfare 2 کلاسیک خواهد بود.

بازی Call of Duty: Warzone 2 در کنار نسخه جدید Modern Warfare 2 در حال توسعه قرار دارد. جزئیات در مورد این عنوان یا آن‌چه که در بر خواهد داشت هنوز به صورت رسمی اطلاع رسانی نشده و مشخص نیست که چه زمانی اکتیویژن به Warzone 2 بپردازد. اما یک افشاگر معتبر در این مدت اطلاعات بیشتری را فاش کرده است.

لیکر معروف و معتبر تام هندرسون جزئیاتی را در مورد Call of Duty: Warzone 2 و Modern Warfare 2 فاش کرده است. آخرین افشای هندرسون به برخی از نقشه‌های کلاسیک اشاره کرده است که ممکن است در نسخه جدید Modern Warfare 2 گنجانده شوند و برخی از این نقشه‌ها هم ممکن است در نقشه بتل رویال Warzone 2 قرار بگیرد.

نقشه بتل رویال Warzone 2 شامل 4 نقشه کلاسیک می‌شود

هندرسون در مورد نقشه‌های کلاسیک اشاره کرده است که نسخه 2022 بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 دارای نقشه‌های مختلفی است که باید برای طرفداران قدیمی این فرنچایز آشنا باشد. او  به‌صورت کاملا واضح از Afghan ،Highrise ،Quarry و Terminal به‌عنوان چهار نقشه‌ای نام برد که در Call of Duty: Modern Warfare 2 و نقشه بتل رویال Warzone 2 قرار داده می‌شوند. همچنین گفته شده است که Favela می‌تواند در نقشه Warzone 2 نیز دیده شود. Favela یکی از محبوب‌ترین نقشه‌های چندنفره در نسخه اصلی Modern Warfare 2 بود. بنابراین منطقی است که در Warzone 2 نیز قرار داده شود.

نقشه بتل رویال Warzone 2 فاش شد

شایعات حاکی از آن است که نقشه Call of Duty: Warzone 2 شباهت بیشتری با Blackout Black Ops 4 خواهد داشت. زیرا برخلاف نقشه‌های اصلی مانند Verdansk و Caldera مکان‌هایی را نشان می‌دهد که از بازی‌های قبلی Call of Duty برگرفته شده‌اند. با توجه به اطلاعات هندرسون، 18 نقطه مورد علاقه (Points of Interest) در نقشه Warzone 2 وجود خواهد داشت که نقشه‌های کلاسیک Call of Duty را با نام‌های مختلف نشان می‌دهد.

همیشه بعضی از شایعات که قبل از اطلاعات رسمی یک بازی توسط سازندگان آن فاش می‌شوند درست از آب در می‌آید. شهرت هندرسون نیز بابت این موضوع گویای همه چیز است. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد طرفداران برای دریافت اخبار رسمی از اکتیویژن در مورد Warzone 2 و Modern Warfare 2 نباید خیلی بیشتر از این منتظر بمانند. بر اساس برخی از شایعات، قرار است تاریخ رونمایی Modern Warfare 2 در ژوئن باشد. به غیر از آن احتمالا اطلاعات بیشتری در مورد این بازی به‌زودی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر نسخه جدید بازی بتل رویال Warzone 2 هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر