;
coinex

تاریخ انتشار AC Origins و For Honor در سرویس Xbox Game Pass اعلام شد

تاریخ انتشار AC Origins و For Honor در سرویس Xbox Game Pass اعلام شد. این عناوین به‌زودی در دسترس کاربران این سرویس قرار خواهند گرفت.

مایکروسافت در ماه آوریل با اطلاعیه‌های خود برای سرویس Xbox Game Pass کاری غیر منتظره انجام داد. این شرکت به‌همراه معرفی بازی‌های جدید Xbox Game Pass که در آینده نزدیک بر روی این سرویس قرار می‌گیرند، دو بازی از کمپانی یوبی‌سافت را نیز تایید کرد که به این سرویس اضافه خواهند شد. با این‌که مایکروسافت هنوز بازی‌های جدید سرویس ایکس باکس گیم پس را برای ماه ژوئن 2022 به طور کامل معرفی نکرده است، اما به لطف بخش «به زودی» در کنسول‌ها، اکنون می‌دانیم که چه زمانی باید انتظار داشته باشیم که دو بازی Assassin’s Creed Origins و For Honor: Marching Fire Edition به این سرویس راه پیدا کنند.

انتشار Assassin’s Creed Origins و For Honor بر روی سرویس Xbox Game Pass

اگر اطلاعاتی که کنسول‌های ایکس باکس در اختیار ما گذاشته‌اند درست باشد، به‌نظر می‌رسد عنوان For Honor: Marching Fire Edition در تاریخ 1 ژوئن (11 خرداد) به سرویس Xbox Game Pass اضافه شده و Assassin’s Creed Origins کمی دیرتر در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین مایکروسافت به احتمال بسیار زیاد بازی‌های جدید سرویس خود را که برای ژوئن 2022 برنامه ریزی کرده است را در اول ژوئن (11 خرداد) معرفی خواهد کرد. بنابراین طرفداران متوجه خواهند شد که چه عناوین دیگری به این دو بازی در این ماه خواهند پیوست.

تاریخ انتشار AC Origins و For Honor در سرویس Xbox Game Pass اعلام شد

برخی از مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس ممکن است با اضافه شدن For Honor: Marching Fire Edition مقداری گیج شوند. زیرا در حال حاضر بازی For Honor در این سرویس وجود دارد. اما باید اشاره کرد که For Honor: Marching Fire Edition نسخه کامل‌تری از این عنوان چند نفره آنلاین یوبی‌سافت است و گروه Wu Lin را به بازی اضافه می‌کند. همچنین مشترکین PC Game Pass نیز به این نسخه از بازی دسترسی خواهند داشت.

بازی Assassin’s Creed Origins نیز یکی از بهترین نسخه‌های طولانی از لحاظ گیم‌پلی در این فرنچایز جهان باز Ubisoft است. AC Origins اولین بازی بود که در آن المان‌های سبک نقش آفرینی بیشتر از سبک اکشن ماجراجویی دیده می‌شد. این خود پایه و اساس دو نسخه بعدی این بازی یعنی AC Odyssey و AC Valhalla شد و این فرنچایز را در مسیر جسورانه جدیدی قرار داد. همچنین شایعاتی مبنی بر آپدیت نسل نهمی Assassin’s Creed Origins نیز وجود دارد که ممکن است به‌زودی عرضه شود. بنابراین جالب است که ببینیم آیا این آپدیت با در دسترس قرار گرفتن این عنوان بر روی سرویس Xbox Game Pass مایکروسافت به‌صورت همزمان منتشر خواهد شد یا نه.

تاریخ انتشار AC Origins و For Honor در سرویس Xbox Game Pass اعلام شد

 

همان‌طور که مشخص است For Honor: Marching Fire Edition و Assassin’s Creed Origins تنها بازی‌های تایید شده برای Xbox Game Pass در ژوئن 2022 نیستند. دو بازی دیگر در حال حاضر برای این سرویس در ژوئن تایید شده‌اند. در 21 ژوئن (31 خرداد) مشترکین سرویس مایکروسافت می‌توانند منتظر Shadowrun Trilogy باشند و در 28 ژوئن (7 تیر) نیز می‌توانند شاهد در دسترس قرار گرفتن بازی Escape Academy در روز اول انتشار خود بر روی این سرویس باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اضافه شدن این دو بازی به سرویس Xbox Game Pass مایکروسافت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر