;
coinex

رابرت پتینسون و مارک رافلو به فیلم جدید سازنده Parasite پیوستند

رابرت پتینسون در فیلم جدید سازنده parasite حضور خواهد داشت. باید دید، این همکاری می‌تواند پتینسون را به سمت اسکار سوق دهد یا خیر؟

به گزارش ددلاین، بونگ جون هو کارگردان فیلم برنده اسکار انگل (parasite) برای پروژه جدیدش چند بازیگر را در نظر گرفته است. فیلم parasite اولین فیلم غیرانگلیسی زبانی است که توانست اسکار بهترین فیلم، کارگردانی و فیلم اصلی را از آن خود کند. حال پس از گذشت سه سال از آخرین ساخته بونگ جون هو، این کارگردان برنده اسکار به دنبال انتخاب تیم بازیگران فیلم جدیدش است. چندی پیش خبری مبنی بر ملحق شدن تونی کولت و مارک رافلو و نائومی آکی پخش شد که بر طبق اخبار جدید، این بازیگران در حال مذاکرات نهایی برای قرارداد خود هستند. حال خبر رسیده، رابرت پتینسون در فیلم جدید سازنده parasite ایفای نقش خواهد کرد.

رابرت پتینسون در فیلم جدید سازنده parasite

رابرت پتینسون که در سال‌های اخیر با دو فیلم lighthouse و The Batman حسابی خوش درخشیده، توجه کاگردانان زیادی را به خود جلب کرده است. در اواخر سال گذشته، بونگ جون هو و مدیران اجرایی این پروژه پس از ملاقات با پتینسون به این نتیجه رسیدند که این شخصیت برای بازی در فیلمشان عالی است و البته به نوعی کادوی کریسمس کمپانی برادران وارنر برای ستاره جدیدشان است.

رابرت پتینسون در فیلم جدید سازنده parasite

این فیلم که هنوز عنوانی برایش در نظر گرفته نشده است، بر اساس رمان Mickey 7 نوشته ادوارد اشتون و توسط کمپانی برادران وارنر ساخته می‌شود. داستان رمان Mickey 7 درباره میکی، کارمندی یکبار مصرف است که در سفری برای استعمار دنیای یخی نیفلهایم فرستاده شده است. هر زمان که مأموریتی بسیار خطرناک و حتی انتحاری وجود دارد، خدمه به میکی روی می‌آورند.  هر بار پس از مرگ میکی، او در بدن جدیدی با بسیاری از خاطرات دست‌نخورده‌اش بازسازی می‌شود. پس از شش مرگ، میکی شرایط قرارداد خود را می‌فهمد…

با این که بونگ جون هو از رمان Mickey 7 الهام گرفته است، اما با توجه به کارنامه فیلمسازی‌اش انتظار می‌رود که روند فیلم با روند رمان متفاوت باشد؛ به خصوص پایان داستان.

بونگ در تیم نویسندگی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی خود از دوهوی چوی، کیت استریت پیکچر و دد گاردنر و جرمی کلینر نیز که همگی با کمپانی برادران وارنر قرارداد دارند استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در موردحضور رابرت پتینسون در فیلم جدید سازنده parasite چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: deadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر