;
coinex

نحوه جداکردن یارانه از سرپرست خانوار چگونه است؟

امکان ثبت‌نام یارانه برای افراد مجرد که تا به الان یارانه نمی‌گرفتند وجود دارد؛ اما بهتر است افراد، یارانه خود را با خانوار ثبت‌نام کنند. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه شوید.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها از سه‌شنبه مورخ بیست‌وهفتم، در بازه زمانی 4 روزه، به جاماندگان از یارانه جدید مهلت ثبت‌نام داد. طبق این برنامه، سرپرستان خانوار بر اساس رقم آخر کد ملی خود به سایت مراجعه کرده و اطلاعات خود را ثبت کردند تا پس از شناسایی و واجد شرایط بودن این افراد، یارانه آن‌ها برایشان واریز گردد.

گفتنیست افرادی که رقم آخر کد ملیشان زوج بوده، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ بیست و هفتم و بیشت و هشتم، امکان مراجعه به سایت و ثبت‌نام را داشتند و سرپرستان خانوار با رقم آخر کد ملی فرد، در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ بیست و نهم و سی‌ام اردیبهشت فرصت ثبت‌نام داشتند. و حالا فرصتی هم برای افراد مجرد فراهم شده که یارانه خود را از خانواده جدا کنند.

امکان ثبت‌نام یارانه برای افراد مجرد

سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیات امکان ثبت‌نام افراد مجرد را تشریح کرد و گفت تنها افراد مجردی که پیش از این یارانه دریافت نمی‌کردند امکان ثبت‌نام دارند و در سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها این امکان که افراد گزینه مجرد را ثبت کنند وجود دارد.

امکان ثبت‌نام یارانه برای افراد مجرد

او همچنین افزود: افرادی که یارانه کمک معیشتی را نگرفته‌اند دو دسته هستند، دسته اول کسانی هستند که در اردیبهشت ماه یارانه آن‌ها قطع شده است که باید برای ثبت درخواست بازبینی خود به سایت مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند. دسته دوم کسانی هستند که یا از ابتدای طرح هدفمندی یارانه‌ها، یارانه دریافت نمی‌کرده یا در سال 93 یارانه آن‌ها قطع شده است که این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir، برای دریافت یارانه ثبت نام‌ کنند.

او همچنین در ادامه گفته‌های خود به این موضوع نیز اشاره کرد افراد مجردی که جزو دسته دوم هستند و تمایل دارند یارانه خود را به صورت جداگانه دریافت کنند، می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام نمایند. در نتیجه پس از بررسی حقوق، تراکنش بانکی و دیگر موارد، یارانه به حسابشان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد امکان ثبت‌نام یارانه برای افراد مجرد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر