;
coinex

یک سازنده قاب گوشی طراحی شیائومی 12 اولترا را فاش کرد

یک تولیدکننده‌ قاب محافظ گوشی با انتشار فهرست محصولات خود، طراحی شیائومی 12 اولترا را فاش کرد. یکی از کاربران وب‌سایت ویبو این اطلاعات را از وب‌سایت‌های فروشگاهی پیدا کرده و آن را به اشتراک گذاشته است.

شیائومی 12 اولترا به احتمال زیاد، اولین گوشی شیائومی خواهد بود که به تراشه جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌شود. این تراشه که اخیرا رونمایی شده، توسط کمپانی TSMC و با فرایند 4 نانومتری تولید شده است.

گفته می‌شود که شیائومی در خرداد ماه آینده از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند و حالا که تاریخ راه‌اندازی احتمالی این گوشی نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش شده است.

طراحی شیائومی 12 اولترا

یکی از کاربران ویبو با نام کاربری Experience More، هنگام وب‌گردی در وب‌سایت‌های فروشگاهی JD.com و Taobao، فهرستی از محصولات یک تولیدکننده قاب محافظ را پیدا کرده که طراحی شیائومی 12 اولترا را به نمایش می‌گذارد.

در تصاویر جدید، پنل پشتی گوشی با طراحی پورشه دیده می‌شود. خطوط سیاه و خاکستری به همراه «Purecar design» در این عکس‌ها به‌خوبی قابل مشاهده است که یک کپی آشکار از همان «Porsche Design» است که هواوی در روز‌های اوج، در پرچمداران خود از آن استفاده می‌کرد. این قاب‌ها در دو رنگ مشکی و سبز طراحی شده‌اند.

نکته قابل در عکس‌های قاب شیائومی 12 اولترا، سبک طراحی جزیره دوربین است که 7 بریدگی روی آن دیده می‌شود؛ این دقیقا همان چیزی است که اخیرا در تصویر دیگری از این گوشی، فاش شده بود.

این عکس‌های لو رفته نشان می‌دهند که شیائومی در طراحی 12 اولترا به قطعیت رسیده و طرح نهایی را برای تولیدکننده‌های قاب گوشی ارسال کرده است. به این ترتیب،‌ تولید عمده قاب‌ها آغاز شده که نشان می‌دهد، گوشی شیائومی 12 اولترا به زودی راه‌اندازی می‌شود.

امیدواریم که در روزهای آینده، اخبار و اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی شیائومی 12 اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر