;
coinex

بازیگران سریال جادوگر ؛ بیوگرافی و تصاویر

ما در این نوشتار تکراتو به خلاصه‌ی داستان و بیوگرافی بازیگران سریال جادوگر ، جدیدترین ساخته‌ی مسعود اطیابی می‌پردازیم، همراه ما باشید. 

جادوگر، سریال جدید فیلیمو و نماوا به کارگردانی مسعود اطیانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی منتشر شد. این مجموعه از سوی بینندگان مورد استقبال قرار گرفته است. در سریال کمدی جادوگر بازیگران جوان و خوش‌آتیه در کنار هنرپیشه‌های محبوب و مطرح طنز کشورمان به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. ما در ادامه این نوشتار مختصری از زندگینامه بازیگران سریال جادوگر به شما ارائه می‌دهیم.

بازیگران سریال جادوگر

سریال جادوگر یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 و یک مجموعه کمدی خانوادگی 14 قسمتی بوده که توسط مریم تاجیک و حمزه‌ی صالحی نوشته شده است. علاقه‌مندان کارهای اطیابی که منتظر انتشار قسمت بعدی این مجموعه هستند، می‌توانند در یکشنبه هر هفته ساعت 8 صبح به صورت قانونی از طریق فیلیمو و هم نماوا قسمت جدید را خریداری و دانلود کنند.

بازیگران سریال جادوگر

احمد مهران‌فر، جواد رضویان و مریم مومن نقش‌های اصلی این مجموعه را ایفا می‎‌کنند. شما در ادامه علاوه بر بیوگرافی بازیگران سریال جادوگر می‌توانید عکس های بازیگران سریال جادوگر را نیز مشاهده کنید.

احمد مهران‌فر

بازیگران سریال جادوگر

احمد مهران‌فر در دهم خرداد ماه سال ۱۳۵۴ در برزک کاشان به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنرهای زیباست. وی متاهل و یک پسر به نام نیک دارد.

مهران‌فر کارش را از سال ۱۳۷۸با اجرای حرفه‌ای تئاتر آغاز کرد. سپس با بازی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ وارد سینما شد. پس از آن با ادامه‌ی کارش در تئاتر در کنار بازیگران مشهور کشورمان، در فیلم‌های بسیاری همچون حقیقت گمشده، درباره‌ی الی… و آتش‌بس نیز به ایفای نقش پرداخت.

نمایش ادیپ افغانی یکی از کارهای کارنامه هنری احمد مهران‌فر بوده که نویسندگی و کارگردانی آن را به عهده داشته است. مهران‌فر در سال 1390 با بازی در نقش ارسطو (سریال پایتخت 1) به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بازیگران سریال خاتون

سید جواد رضویان

بازیگران سریال جادوگر

سید جواد رضویان متولد ششم مرداد ماه سال ۱۳۵۳ در قم است. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نقاشی بوده و اما در سال ۱۳۷۳ اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. وی ازدواج کرده و دختر دارد.

شهرت رضویان برای بازی‌های جذاب و روانش در نقش‌های متفاوت سریال‌های طنز مهران مدیری همچون پاورچین، در حاشیه ۱ و درحاشیه ۲ است. او در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون کلاهی برای باران، ده رقمی، اخراجی‌ها ۲ و اخلاقتو خوب کن نیز به ایفای نقش پرداخته است.

سید جواد رضویان تجربه کارگردانی هم دارد که البته نتوانسته در این عرصه به اندازه‌ی بازیگری مورد توجه قرار گیرد و همچنان بیشتر مردم او را برای بازی‌های فوق‌العاده‌اش در نقش‌های کمدی می‌شناسند.

مریم مومن

بازیگران سریال جادوگر
عکس های بازیگران سریال جادوگر

در ادامه‌ی بیوگرافی بازیگران سریال جادوگر می‌رسیم به مریم مومن، وی زاده‌ی ششم مرداد ماه سال ۱۳۷۷در شهر مشگین در اردبیل بوده و در حال حاضر مجرد است.

مریم مومن لیسانس بازیگری دارد. او در 5 سالگی برای بازی در فیلم کوتاه پسر عمویش جلو دوربین رفت و عاشق بازیگری شد. کار خود را از تئاتر آغاز کرده و سپس به عنوان بازیگر فعالیت هنری خود را در مجموعه‌های تلویزیونی ادامه داد.

نخستین کار او که بسیار مورد توجه قرار گرفت سریال شبکه سه سیما به نام بانوی عمارت بود که او در آن نقش فخرالزمان را برعهده داشت.

شهرزاد کمال‌زاده

بازیگران سریال جادوگر

شهرزاد کمال‌زاده در هفتم، فروردین ماه سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مهندسی کامپیوتر است. او در فروردین امسال خبر ازدواجش را در اینستاگرام منتشر کرد. کما‌ل‌زاده عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران،حامی حیوانات و عاشق سفر و موسیقی سنتی است.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری شروع کرد و پس از نقش‌آفرینی در آثاری مانند راه طولانی و عقاب صحرا به شهرت رسید. کمال‌زاده هم از بازیگران سریال جادوگر است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال جزیره

بازیگران سریال ساخت ایران 3

متین ستوده

بازیگران سریال جادوگر
بیوگرافی بازیگران سریال جادوگر

متین ستوده زاده‌ی بیست و دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ است و لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. او فرزند آخر یک خانواده‌ی پنج نفره است، مادرش معلم ابتدایی و پدرش کارمند صدا و سیما بوده و او اولین بار در کودکی به واسطه‌ی پدرش وارد دنیای بازیگزی شد. اما بعد مدتی از این حرفه دور شد و سپس با شرکت در کلاس‌های بازیگری امین تارخ به عرصه هنر بازگشت.

از بازی‌های موفق او می‌توان به ایفای نقش در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، یادآوری، چرخ فلک، لیسانسه‌ها، میکاییل و یادآوری اشاره کرد.

عرفان ابراهیمی

بازیگران سریال جادوگر

عرفان ابراهیمی متولد یازدهم مرداد ماه سال 1367 در تهران است. او به دلایل شخصی و خصوصی از دانشگاه انصراف داد و به طور جدی بازیگری را با ثبت نام در آموزشگاه های معتبر از جمله امین تارخ دنبال کرد.

وی از سال ٨۴ در رادیو سلامت بوده و پس از آن در رادیو جوان، ورزش و صدای آشنا، اما در حال حاضر فقط در رادیو نمایش مشغول فعالیت است. شروع کار ابراهیمی در تئاتر با عنوان مدیر صحنه از سال ۸۹ با نمایش افرا بود. او پس از آن در نمایش شکار روباه دکتر رفیعی بازی کرد و سپس دستیار کارگردانی افشین هاشمی در نمایش حسن را عهده داشت.

عرفان ابراهیمی با ایفای نقش در سریال همه ی بچه های من به کارگردانی مرضیه برومند وارد کار برای تلویزیون شد. از کارهای برجسته او می‌توان به فیلم‌های مزار شریف، مامان و بدون قرار قبلی و همچنین سریال‌های آنام، وضعیت سفید، گاندو اشاره کرد.

صحرا اسدالهی

بازیگران سریال جادوگر
بازیگران سریال جادوگر

صحرا اسدالهی در بیست و هفتم مرداد ماه سال 1371 در تهران به دنیا آمد. وی فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. اسدالهی فارغ‌التحصیل رشته معماری از دانشگاه سوره و از شاگردان استاد سمندریان است.

این بازیگر جوان و خوش‌آتیه در حال حاضر دانشجوی کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سوره است. دو فیلم مستند داستانی بلند ساخته که سیزده جایزه بین المللی و هفده بار نامزد شدن را در کارنامه هنری خود دارد که برای فیلم تست دوربین موفق شد جایزه‌ی بهترین کارگردانی را از فستیوال wind امریکا، black moon غنا و ورشوی لهستان و چندین جایزه‌ی جهانی دیگر را دریافت کند.

اسدالهی هر سال چند اجرا در تئاتر دارد که هر کدام تجربه‌های متفاوتی برایش به همراه داشته است. او سه بار در این مدیوم برنده جایزه بازیگری تئاتر شده است.

صحرا اسدالهی بازیگری در سینما را به طور حرفه‌ای با ایفای نقش در فیلم فروشنده اصغر فرهادی آغاز کرد و درکارنامه هنری او کارهایی همچون: ارادتمند نازنین عبدالرضا کاهانی،بیا از گذشته حرف بزنیم حمید نعمت الله و فیلم سینمایی آپاندیس و دریاچی ماهی و نیز ۷ فیلم سینمایی دیگر دیده می‌شود.

او علاوه بر فعالیت در تئاتر و سینما در تلویزیون نیز با بازی در مجموعه‌هایی همچون دلدار، در جست و جوی آرامش، از یادها رفته، شرایط خاص و چندین سریال دیگر توانسته حضوری فعال در عرصه بازیگری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال راز بقا ؛ بیوگرافی و تصاویر

بازیگران سریال از سرنوشت 4 ؛ بیوگرافی و تصاویر

نسیم ادبی

بازیگران سریال جادوگر

نسیم ادبی زاده‌ی هفدهم شهریور ماه سال 1355 تهران است. لیسانس نمایش (گرایش بازیگری) دارد و فعالیت هنریش را با تئاتر آغاز کرد. همسرش ابراهیم اثباتی آهنگساز است.

او در سال‌های ،۸۸، ۹۰، ۹۴ و ۹۵ با درخشش در نقش‌هایش در نمایش‌های متفاوت، عنوان بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر را از آن خود کرد.

گیتی قاسمی

بازیگران سریال جادوگر

گیتی قاسمی متولد شانزدهم مرداد ماه سال ۱۳۵۵ در ملایر است. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه بوده و بازیگری را از نوجوانی در تئاتر آغاز کرد.

وی در حال حاضر یکی از بازیگران باسابقه عرصه تئاتر بوده و کارنامه هنری پرباری و درخشانی دارد. او نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای ایفای نقش در فیلم سینمایی ویلایی‌ها در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

گیتی قاسمی در سال 86 برای اولین بار در سریال نوروزی پیامک از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم بازی کرد و پس از آن در مجموعه‌های موفقی چون چک برگشتی و زیرخاکی به ایفای نقش پرداخته است.

سریال جادوگر جدیدترین کار گیتی قاسمی است که در شبکه خانگی فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سرجوخه

بازیگران سریال یاغی

شهین تسلیمی

بازیگران سریال جادوگر
زندگینامه بازیگران سریال جادوگر

شهین تسلیمی در ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۳۴به دنیا آمد. او در جوانی در رادیو تست صدا داده و پذیرفته شده بود، همچنین در چند تئاتر نقش‌آفرینی کرد، اما خانواده‌اش با فعالیت در هر دو مخالف بودند، به همین دلیل او کار تئاتر و رادیو را رها کرد. تسلیمی به همراه خانواده مدتی در هند، ترکیه و کانادا بوده اما برای علاقه به ایران دوباره به کشور بازگشته است و در حال حاضر در ایران زندگی می‌کند.

الیزابت امینی او را برای ایفای نقش در مجموعه‌ی طنز باغ مظفر به مهران مدیری معرفی کرد، بازی در این سریال پرمخاطب آغاز کار جدی تسلیمی در تلویزیون شد. از کارهای موفق او می‌توان سریال بزنگاه، ارمغان تاریکی، زن بابا، چهارچرخ، وضعیت سفید، خانه اجاره‌ای و دردسرهای عظیم را نام برد.

رضا ناجی

بازیگران سریال جادوگر

در ادامه‌ی زندگینامه بازیگران سریال جادوگر می‌رسیم به رضا ناجی، او متولد پنجم دی ماه سال 1321، در تبریز است. وی از دوران کودکی به تئاتر علاقه زیادی داشت و کارش را با بازی در تئاترهای خیابانی متفاوت آغاز کرد. ناجی با بازی در فیلم‌های کارگردان موفق کشورمان مجید مجیدی، به شهرت رسید.

رضا ناجی نخستین بازیگر ایرانی بوده که برنده‌ی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد از پنجاه و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برای بازی در فیلم آواز گنجشک‌ها شده‌ است. این جایزه باعث شهرت پیش از پیش وی شد. همچنین رضا ناجی جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم دمشق برای نقش‌آفرینی در همین فیلم کسب کرد.

از مهم‌ترین و موفق‌ترین فیلم‌های رضا ناجی می‌توان بچه‌های آسمان، آواز گنجشک‌ها، باران، فرشته‌ها با هم می‌آیند، ترنج، باد در علفزار می‌پیچد و نهنگ عنبر را نام برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های طنز ایرانی

فقیهه سلطانی

بازیگران سریال جادوگر

فقیهه سلطانی در بیست و نهم مرداد ما سال ۱۳۵۳ در همدان به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در 18 سالگی یک دوره‌ی بازیگری را زیر نظر گلاب آدینه گذرانده‌ است. او جلال امیدیان مربی فوتبال ازدواج کرده و یک دختر به نام گندم دارد.

فقیهه سلطانی از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم روسری آبی به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، بازیگری سینما را آغاز کرد. سلطانی پرکارترین بازیگر بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم بود.

از سریال‌های او در تلویزیون می‌توان تبریز در مه (۱۳۸۹)، مثل شیشه (۱۳۹۰)، مهمانان ویژه (۱۳۹۱)، زخم (۱۳۹۳)، یاور (١۴٠٠) و فرشتگان بی بال (١۴٠٠) را نام برد.

نادر سلیمانی‌

بازیگران سریال جادوگر

نادر سلیمانی‌فرد از بازیگران سریال جادوگر، زاده‌ی چهاردهم اسفند ماه سال ۱۳۴۵در آبادان است. او پس از تحصیل در رشته بازیگری برای کار و زندگی به تهران آمد. پری صمدی همسر نادر سلیمانی است. آن‌ها یک دختر به نام هومان و یک پسر به نام بارسین دارند.

سلیمانی با بازی در سریال‌های تلویزیونی ساعت خوش در سال‌های (۱۳۷۳–۱۳۷۴) و باغ مظفر (۱۳۸۵) به کارگردانی مهران مدیری به عنوان بازیگری کمدی شناخت شد.

او به اسباب بازی علاقه شدیدی دارد. آرزویش این بوده که روزی خلبان شود اما نشد، تا سال 1361 ورزشکاری حرفه‌ای در رشته‌ی کشتی و وزنه برداری بود. در حال حاضر عکاسی را حرفه‌ای دنبال می‌کند. سلیمانی صاحب رستوران دخمه است و در مغازه حرفه ای از فروش و تعمیر هواپیما و هلی کوپترهای کنترلی شراکت دارد.

نادر سلیمانی‌ در سریال‌ها و فیلم‌های بسیاری ایفای نقش داشته است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم ضد برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

 

داستان سریال جادوگر

ماجرای سریال ایرانی جادوگر درباره قدرت و جهانگیر، دو جاعل حرفه ای بوده که تحت تعقیب پلیس هستند. آن‌ها تنها راه نجات خود را فرار از ایران می‌دانند، اما در این میان فکر تازه‌ای برای یک خلافکاری پردرآمد به سرشان می زند، به همین خاطر ترجیح می‌دهند به جای فرار از ایران با همکاری یکدیگر رمالی را شروع کنند.

قسمت اول این مجموعه کمدی با تعقیب و گریز آغاز می‌شود. قدرت و جهانگیر داخل ماشین نشسته‌اند و به سرعت زیاد در حال فرار هستند در حالی که پلیس تعقیبشان می‌کند و هر چند ثانیه یک بار دستور می‌دهد که کنار بزنند. اما آن‌ها بدون توجه به راه خود ادامه می‌دهند. جهانگیر در حال از بین بردن مدارک جعلی و گذرنامه‌های تقلبی مشتریان شان بوده پاره می‌کند و از شیشه ماشین بیرون می‌ریزد.

در سکانس بعد خودرو آن‌ها پس از برخورد با یک مانع، منحرف می‌شود و ناگهان در حاشیه جاده واژگون می‌شود. پلیس که به دنبال آن‌ها بوده پس از این اتفاق جهانگیر را دستگیر می‌کند. اما قدرت موفق به فرار می‌شود. در ادامه می‌بینیم قدرت داخل اتوبوس نشسته است و با ریش و سبیل قلابی سعی دار که از تهران به جزیره کیش فرار کند. او در این مسیر وارد ماجرای یک دزدی می‌شود و با برملا ساختن آن، مسافران فکر می‌کنند که قدرت رمال است و توانایی پیشگویی دارد. وقتی اتوبوس به مقصد می‌رسد پس از پیاده شدن مسافران، ماجرای پیشگویی کردن قدرت دهان به دهان بین اهالی جزیره می‌چرخد و  بعضی از مردم به دنبال آدرسی از او می‌گردند. به این ترتیب او وارد شغل کاذب و پردرآمد رمالی می‌شود.

عوامل سریال جادوگر

بازیگران سریال جادوگر

  • تهیه‌کننده: ایرج محمدی
  • نویسنده: مریم تاجیک، حمزه صالحی
  • عکاس: سمیرا بختیاری
  • طراح لباس: مرجان گلزار
  • طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج
  • آهنگساز: علیرضا حبیبی
  • صدابردار: مرتضی اصلانزاده
  • تدوین گر: مهسا سادات اطیابی
  • مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده
  • مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی
  • مجری طرح: علی طلوعی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال جادوگر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر