;
coinex

بیل گیتس از چه گوشی استفاده می‌کند؟ خودش در ردیت پاسخ داد

بیل گیتس در حساب Reddit خود اعلام کرد از یک گوشی اندروید هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ استفاده می‌کند که این گوشی برخلاف تصور عموم گوشی شرکت مایکروسافت نیست. در این مطلب قصد داریم که مدل گوشی بیل گیتس را بدانیم؛ در ادامه با تکراتو همراه باشید.

همان‌طور که اشاره کردیم، بیل گیتس به عنوان بنیان‌گذار مایکروسافت، از گوشی این شرکت یعنی سرفیس Duo استفاده نمی‌کند. موبایل روزانه او، گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 سامسونگ است که این گوشی از صفحه‌نمایش بزرگ و قابلیت‌های فوق‌العاده بهره می‌برد.

گوشی بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت

بیل گیتس بالاخره اعلام کرد که از گوشی Samsung Galaxy Z Fold 3 استفاده می‌کند. درواقع او این گوشی را به علت عملکرد با کیفیتش به عنوان گوشی روزمره خود انتخاب کرده است. البته تا قبل از این نیز، بیل گیتس چندین بار از جمله ساال 2017 به استفاده از محصولات با کیفیت با سیستم عامل اندروید اشاره کرده بود.

گوشی بیل گیتس

یکی از دلایلی که موجب می‌شود بنیان‌گذار مایکروسافت از گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ استفاده کند، همکاری دو شرکت سامسونگ و مایکروسافت با یکدیگر است. این موضوع باعث شده که گوشی‌های سامسونگ با ویندوزها در هر نسخه‌ای ادغام شوند و همچنین از اپلیکیشن‌های مایکروسافت در این گوشی‌ها به خوبی پشتیبانی شود. همچنین گیتس اعلام کرده است که تا به الان گوشی‌های مختلفی را امتحان کرده و علت انتخاب گلکسی زد Fold 3 به این دلیل می‌تواند باشد که این گوشی به صفحه‌نمایش بزرگ مجهز است که مانند یک کامپیوتر قابل حمل عمل می‌کند. این مورد باعث می‌شود که دیگر نیازی به حمل دستگاه‌های دیگر با خود نداشته باشد. گفتنیست که این نخستین باری است که بیل گیتس از مدل دقیق گوشی مورد استفاده خود صحبت کرده است.

او در گذشته نیز به عملکرد بهتر گوشی‌های اندروید نسبت به گوشی‌های اپل اشاره کرده و از این بابت نیز خوشحال بود. بیل گیتس همچنین در مصاحبه‌ای در سال 2021 در Clubhouse، اعلام کرد که تعدادی از تولیدکنندگان سامسونگ از اپلیکیشن‌های مایکروسافت به صورت پیش‌نصب در گوشی‌های خود، بهره می‌برند که به طور کل می‌توان گفت اندروید نسبت به iOS انعطاف‌پذیرتر بوده و تلاش می‌کند در این موضوع نیز پیشرفت کند و دسترسی بیش‌تری به برنامه‌های مایکروسافت داشته باشد.

شاید در اینجا سوال پیش بیاید که چرا بیل گیتس به جای استفاده از گوشی هوشمند مایکروسافت یعنی Surface Duo از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 به عنوان گوشی روزمره خود استفاده می‌کند؟ در پاسخ باید بگوییم که با وجود مجهز بودن سرفیس Duo به دو صفحه‌نمایش داخلی و یک لولا، برای بزرگ‌تر شدن نمایشگر برای انجام کارها، اما به نظر می‌رسد گیتس ترجیح می‌دهد از رابط کاربری، دوربین باکیفیت و به‌روزرسانی‌های منظم که برای گوشی‌های سامسونگ ارسال می‌شود استفاده کند که می‌توان گفت گلکسی زد فولد 3 بهترین انتخاب برای بهره‌مندی از این قابلیت‌ها است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گوشی بیل گیتس چیست؟ به نظر شما انتخاب نکردن گوشی Surface Duo مایکروسافت توسط بنیان‌گذار این شرکت، روی طرفداران این گوشی تاثیر منفی خواهد گذاشت؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر