;
coinex

دانلود قسمت یازدهم سریال راز بقا سعید آقاخانی [با ترافیک نیم بها]

اگر به دنبال یک سریال کمدی پرفراز و نشیب هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم سریال راز بقا را از دست ندهید. در ادامه برای دانلود قسمت یازدهم سریال راز بقا سعید آقاخانی با ما همراه باشید.

طرفداران سریال‌های طنز مطمئنا اثر جدید سعید آقاخانی، بازیگر و کارگردان محبوب و مشهور کشورمان را دنبال می‌کنند. راز بقا یکی از جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی بوده که توانسته نظر مثبت افراد را به خود جلب کند.

داستان راز بقا در یک جمله کوتاه خلاصه شده و آن جمله این است: «بزرگ ترین کشف بشریت در راه است!» در ادامه برای دانلود یازدهمین قسمت از این مجموعه همراه ما باشید.

دانلود قسمت یازدهم سریال راز بقا سعید آقاخانی

پخش سریال راز بقا در روز دوشنبه 1 فروردین ماه سال 1401 در ساعت 8 صبح به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم نت آغاز شد. مخاطبان پس از تماشای قسمت اول و دوم این سریال جذاب آن را مانند دیگر کارهای کمدی آقاخانی خوش ساخت دانستند.

در این سریال شخصیت اصلی جوانی است که رحیم نام دارد و نقش آن را بهرام افشاری، بازیگر محبوب و بلند قامت کشورمان بازی می‌کند. حسن معجونی نقش برادر رحیم در راز بقا را برعهده دارد.

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که این سریال چند قسمتی است؟ و آیا فصل دوم دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به اعلام سازندگان سریال «راز بقا» این مجموعه در 16 قسمت به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی، نویسندگی امیر وفایی و کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است. هنوز در مورد فصل دوم این سریال کمدی خبری منتشر نشده است.

دانلود قسمت یازدهم سریال راز بقا سعید آقاخانی
دانلود سریال راز بقا سعید آقاخانی قسمت یازدهم / دانلود سریال راز بقا سعید آقاخانی قسمت 11 / دانلود قسمت جدید سریال راز بقا

جالب است بدانید تهیه کننده این مجموعه سید مصطفی احمدی، پیش از این در آثاری مانند برنامه تلویزیونی دورهمی فصل چهارم و پنجم و سریال هیولا که از شبکه نمایش خانگی پخش شد نیز به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته است.

در این سریال بازیگران مطرح و پرطرفداری از جمله بهرام افشاری،حسن معجونی و نیما شعبان نژاد به نقش آفرینی پرداخته‌اند. نام سعید آقاخانی هم در فهرست بازیگران این سریال آمده است.

علیرضا زمانی نسب، فریبا جدیکار، مریم ماهور، نجلا نظریان، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، ریحانه حسینی، علی اخوان، آوین نقویان و جعفر دهقان نیز هنرمندانی هستند که در این سریال پر بازیگر، نقش‌آفرینی کرده ‌آند.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت هفتم سریال راز بقا سعید آقاخانی

دانلود قسمت هشتم سریال راز بقا سعید آقاخانی

دانلود قسمت دهم سریال راز بقا سعید آقاخانی

دانلود سریال راز بقا سعید آقاخانی قسمت 11

دانلود قسمت هفتم سریال راز بقا سعید آقاخانی
دانلود قسمت 11 سریال راز بقا سعید آقاخانی / دانلود سریال راز بقا سعید آقاخانی قسمت یازدهم / دانلود سریال کمدی راز بقا

برای دانلود قسمت یازدهم سریال راز بقا سعید آقاخانی با ترافیک نیم بها می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

دانلود قسمت یازدهم سریال راز بقا سعید آقاخانی با کیفیت 480p: لینک

دانلود سریال راز بقا سعید آقاخانی قسمت 11 با کیفیت 720p: لینک

دانلود سریال راز بقا سعید آقاخانی قسمت یازدهم با کیفیت 1080p: لینک

دانلود قسمت 11 سریال راز بقا سعید آقاخانی به صورت یکجا: لینک

مطالب زیر را در تکراتو از دست ندهید:

.

نظر شما در خصوص سریال راز بقا سعید آقاخانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر