;
coinex

مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانه تمدید شد

مهلت ثبت نام جاماندگان یارانه جدید و متقاضیانی که به تازگی برای دریافت یارانه درخواست کرده‌اند، تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه 4 خرداد ماه 1401 تمدید شد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها طی اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام جاماندگان یارانه خبر داد و گفت افرادی که تا به الان یارانه دریافت نکرده‌اند و یا خواستار دریافت یارانه 300 هزار تومانی هستند، می‌توانند تا روز چهارشنبه مورخ 4 خرداد 1401 برای ثبت‌نام یارانه جدید اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام جاماندگان یارانه جدید تا 4 خرداد 1401

طبق اطلاعیه مهلت ثبت نام جاماندگان یارانه جدید در اردیبهشت ماه که توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها منتشر شد، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ 27 و 28 اردیبهشت به ثبت‌نام جاماندگان یارانه که رقم آخر کد ملیشان زوج بود اختصاص یافت. همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 29 و 30 اردیبهشت، روز ثبت‌نام یارانه برای سرپرستان خانوار با کد ملی با رقم آخر فرد، تعیین شد. در آخر نیز هر فردی که در این بازه زمانی موفق به ثبت‌نام نشده بود، می‌توانست در روز شنبه مورخ 31 اردیبهشت برای ثبت‌نام اقدام نماید.

مهلت ثبت نام جاماندگان یارانه

حال طبق اطلاعیه جدید سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مهلت ثبت نام جاماندگان یارانه و یا حتی متقاضیان جدید که قصد ثبت‌نام دارند تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه تاریخ 4 خرداد ماه 1401 تمدید شد. سرپرستان خانوار در این بازه زمانی می‌توانند با در اختیار داشتن مواردی همچون شماره همراه بنام سرپرست خانوار، کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به سرپرست خانوار از طریق آدرس اینترنتی my.gov.ir برای ثبت‌نام اقدام نمایند. همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴* از آخرین وضعیت روند ثبت‌نام مطلع شوند.

گفتنیست که کسانی که طبق اطلاعات جدید جزو دهک‌های بالا جامعه شناخته شده و این موضوع باعث قطع یارانه این افراد از اردیبهشت ماه شده است، اگر به دلایل مشخص معترض هستند، می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری نمایند.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما باز هم مهلت ثبت نام برای جاماندگان تمدید خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر