;
coinex

مشخصات فنی ساعت پیکسل واچ گوگل را حالا می‌دانیم

علاقمندان به فناوری، بعد از انتظار طولانی می‌توانند در پاییز امسال پیکسل واچ گوگل را دریافت کنند. با این خبر همراه ما باشید تا با مشخصات فنی ساعت پیکسل واچ گوگل آشنا شویم.

شرکت گوگل تایید کرد که در پاییز امسال به طور قطعی پیکسل واچ گوگل را ارائه خواهد کرد. با وجود تایید زمان رونمایی توسط این شرکت، هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات این محصول در اختیار نداریم و فقط درباره قسمت سخت افزاری پیکسل واچ گوگل، اطلاعاتی فاش شده که باید اظهار کنیم این اطلاعات، توسط پیکسل واچ به طور رسمی تایید نشده است.

مشخصات فنی ساعت پیکسل واچ گوگل

با توجه به اطلاعات فاش شده جدید، گویا در ساخت پیکسل واچ گوگل، از چیست اگزینوس 9110 سامسونگ استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید چیست اگزینوس 9110، در سال 2018 و بر اساس فرآیند 10 نانومتری ساخته شده است. در ابتدا با توجه به استفاده از این نوع تراشه در پیکسل واچ گوگل، کمی نگرانی ایجاد می‌شود.

پیکسل واچ گوگل

با توجه به گزارش جدید دریافت شده، به احتمال زیاد در ساخت پیکسل واچ گوگل از چیست اگزینوس 9110 سامسونگ استفاده می‌شود. یک منبع اطلاعاتی این موضوع را تایید کرده و گفته در کنار این چیست، یک پردازنده کمکی نیز برای کارایی بهتر به کار برده شده است.

استفاده از پردازنده کمکی، دقیقا شبیه تراشه اسنپدراگون Wear 4100 Plus کوالکام است. در این تراشه، استفاده از پردازنده کمکی در کنار CPU اصلی موجب شده که برخی از سنسورها توسط این پردازنده مدیریت شوند و همچنین صفحه نمایش همیشه روشن باقی بماند. همچنین با این روش، طول عمر باتری بهتر می‌شود، زیرا CPU فقط در زمان استفاده از دستگاه کار می‌کند. حتی تراشه کمکی، جریان‌های سبک متصل به CPU را از آن جدا کرده و بر عهده می‌گیرد تا از CPU کم‌تر استفاده شود.

هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که همین ویژگی‌ها در پیکسل واچ گوگل هم قرار می‌گیرد یا خیر. در هفته‌های آینده با ارائه جزئیات بیشتر توسط گوگل، به این موضوع پی خواهیم برد.

مشخصات پیکسل واچ گوگل

انتظار می‌رود در پیکسل واچ، از رم بیشتری نسب به رم 1.5 گیگابایتی Galaxy Watch 4، استفاده گردد. همچنین این ساعت، به احتمال زیاد فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی دارد که این مقدار، دو برابر دیگر دستگاه‌های Wear OS است.

حسگرهای پوششی که در پشت این محصول قرار دارند، دقیقا شبیه به Fitbit Luxe و Fitbit Charge 5 خواهد بود. این سخت افزار قابلیت نظارت بر ضربان قلب را دارد و همچنین اطلاعاتی در مورد SpO2 (اکسیژن خون) و ECG در اختیار شما قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید، گوگل حسگرهای Fitbit را ایجاد کرده است و احتمالا در ساعت جدید نیز از آن‌ها استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات فنی ساعت پیکسل واچ گوگل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر