;
coinex

بهترین گوشی های آنر 2022 ؛ آشنایی با موبایل های جدید HONOR

بهترین گوشی های آنر 2022 در ادامه معرفی شده‌اند. اگر قصد خرید گوشی آنر دارید با معرفی – بهترین گوشی های Honor در سال 2022 همراه ما باشید.

آنر سال‌ها توانست به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هواوی به فعالیت بپردازد و با تولید گوشی‌های ارزان‌تر و مقرون‌به صرفه‌تر خود را در سطح جهان معرفی کند. اما هواوی در پی تحریم‌های آمریکا، مجبور شد این مجموعه را به شرکت Shenzhen Zhixin New Information Technology واگذار کند.

آنر حالا دیگر مشمول تحریم‌های آمریکا نیست و می‌تواند در تمام نقاط جهان حضور داشته و مهمتر از همه از سرویس‌های گوگل استفاده کند. با این وجود آن‌ها هنوز با تمام ظرفیت مشغول به کار نشدند و در این یک سال مشغول تشکیل واحد تحقیق و توسعه، خطوط تولید و ساخت شبکه عرضه محصولاتشان بودند.

در ادامه قصد داریم بهترین گوشی های Honor در سال 2022 را معرفی کنیم. بهترین موبایل های هانر 2022 که در ادامه آمده‌اند هر کدام ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به فردی دارند.

بهترین گوشی های آنر 2022

برای اینکه با بهترین موبایل های هانر 2022 بهتر آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید زیرا بهترین گوشی های Honor در سال 2022 معرفی شده‌اند.

از بین گوشی‌های موجود در این لیست شما می‌توانید بهترین مدل را برای خود انتخاب و آن را خریداری کنید.

Honor 50

  • صفحه نمایش: 6.5 اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون 778G
  • باتری: 4300 میلی‌آمپر
  • دوربین‌‌ اصلی: 108 مگاپیکسلی

آنر 50 از بهترین گوشی های آنر 2022 است. از زمانی که این کمپانی به شکل مستقل از هواوی فعالیت خود را شروع کرد، اولین مدل از گوشی‌های هانر که به صورت جهانی عرضه شد، این مدل بود.

این گوشی اولین گوشی این شرکت است که از سرویس‌های گوگل استفاده می‌کند. این مدل یکی از بهترین گوشی‌های سال 2022 است. از مهمترین ویژگی‌های این گوشی موبایل جدید طراحی و نمایشگر آن است.

آنر 50 به لحاظ ظاهری بسیار زیبا است و از طرف دیگر هم ضخامت کمی دارد و هم وزن اندکی. اما نمایشگر آن یکی از مواردی است که توجه خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند. آنر برای اولین سری از گوشی‌های خود از یک نمایشگر اولد خمیده و 120 هرتزی استفاده کرده است.

این گوشی هانر از یک دوربین 108 مگاپیکسلی قدرتمند بهره می‌برد. دوربین سلفی عملکرد بسیار خوبی دارد و با رزولوشن 32 مگاپیکسلی خود یکی از بهترین دوربین‌های سلفی بازار است.

Honor View 20

  • صفحه نمایش: 6.4 اینچ
  • پردازنده: کایرین 980
  • باتری: 4000 میلی‌آمپر
  • دوربین‌‌ اصلی: 48 مگاپیکسلی

یکی دیگر از بهترین گوشی های آنر 2022 ، مدل  View 20 است. سخت‌ترین کار، شروع رقابت بین گوشی‌های پرچم‌دار است و این مدل توانست از این چالش سربلند بیرون آید.

این گوشی ظاهر بسیار جذابی دارد. قیمت این محصول با توجه به مشخصات آن باورنکردنی است. امکان ندارد با دیدن گوشی موبایل آنر مدل View 20 نظرتان به آن جلب نشود. این گوشی بسیار جذاب و با کمترین حاشیه به بازار عرضه‌شده است.

شاید استفاده از شیشه برای قاب پشتی امری عادی باشد اما آنر مرزها را با این طراحی جابه‌جا کرده است. قاب پشتی زیر بازتاب نور طرح و رنگ‌های جذابی پیدا می‌کند. روی قاب پشتی الگوهای V شکلی به سمت پایین گوشی طراحی‌شده است. ممکن است این مدل برای تمامی سلایق، مناسب نباشد اما بدون شک یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار است.

می‌توان تضمین کرد با تهیه این مدل از گوشی خسته نخواهید شد و View 20 برایتان تکراری نمی‌شود. گوشه‌های آنر View 20 تیره‌تر از باقی جاها هستند. اگر هنوز از هدفون‌های 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کنید برایتان خبر خوبی داریم، نیاز به تهیه مبدل برای این گوشی ندارید زیرا در قسمت بالای گوشی، درگاه جک 3.5 میلی‌متری تعبیه‌شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

Honor 20 Pro

  • صفحه نمایش: 6.26 اینچ
  • پردازنده: کرین 980
  • باتری: 4000 میلی‌آمپر
  • دوربین‌‌ اصلی: 48 مگاپیکسلی

آنر 20 پرو از بسیاری جهات به پرچمدار قبلی این شرکت یعنی آنر ویو 20 شباهت دارد. با این حال آنر این بار روی قابلیت های تصویربرداری تمرکز کرد و توانست در زمان معرفی، رتبه سوم جدول سایت تخصصی DxOMark را از آن خود کند.

آنر 20 پرو که از بهترین گوشی های آنر 2022 است، یک گوشی پریمیوم محسوب می‌شود. طراحی و کیفیت ساخت این گوشی از پرچمداران پر آوازه بازار چیزی کم ندارد و همین حس را به خوبی به شما منتقل می‌کند. ابعاد گوشی بسیار مناسب است و به راحتی در دستان شما جای می‌گیرد. انحنای لبه‌ها و فریم آلومینیومی به ارگونومی این دستگاه کمک شایانی کرده است.

با اطمینان می توان گفت چیپست 7 نانومتری کرین 980 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیاز تمام کاربران را برآورده خواهند کرد.

Honor 9

  • صفحه نمایش: 5.15 اینچ
  • پردازنده: کرین 960
  • باتری: 3200 میلی‌آمپر
  • دوربین‌‌ اصلی: 20 مگاپیکسلی

آنر 9، پرچم‌دار جدید و زیبای آنر است که با طراحی شیشه‌ای و مشخصاتی همچون پردازنده‌ی کرین ۹۶۰، رم ۶ گیگابایتی و دوربین دوگانه روانه‌ی بازار شده است.

آنر ۹ برخلاف بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار این روزهای بازار که نمایشگرهایی بزرگ دارند با نمایشگر ۵.۱۵ اینچی وارد بازار شده است. هواوی در آنر ۹ به‌عنوان پرچم‌دار سری آنر از نمایشگر OLED یا کشیده استفاده نکرده و هنوز به استفاده از پنل‌های LTPS IPS LCD و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ پایبند است.

خبری از نمایشگر FullView و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالا در آنر ۹ نیست و تنها ۷۰ درصد سطح جلویی را صفحه‌نمایش تشکیل می‌دهد. رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ نمایشگر آنر ۹ تراکم پیکسل ۴۲۸ پیکسل بر اینچ را برای آن به ارمغان می‌آورد؛ چنین تراکمی کاملا با بازه‌ی قیمتی گوشی سازگار است و کوچک‌ترین مشکلی از نظر دیده شدن پیکسل‌ها در نمایشگر آنر ۹ مشاهده نمی‌شود.

Honor 9X

  • نمایشگر: 6.59 اینچ
  • پردازنده: کایرین 710F
  • باتری: 4000 میلی‌آمپر
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل

این مدل از بهترین گوشی های آنر 2022 و یکی از معدود گوشی‌های هانر است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. آنر 9 ایکس به عنوان عضوی از سری گوشی‌های اقتصادی آنر وارد بازار شد. این مدل دارای یک دوربین سلفی پاپ‌آپ و نمایشگر بزرگ و تمام صفحه است.

در پنل پشتی یک دوربین 48 مگاپیکسلی حضور دارد و در کنار آن هم یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و سنسور عمق‌سنج قرار گرفتند. کیفیت دوربن بسیار خوب است و می‌تواند تصاویری مناسب به ثبت برساند.

شما با خرید این گوشی پرقدرت که از بهترین گوشی های آنر 2022 است، می‌توانید تمامی کارهای روزانه خود را به خوبی انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

 بهترین گوشی های 5G شیائومی

بهترین گوشی ‌های ویوو

Honor 20

  • صفحه نمایش: 6.26 اینچ
  • پردازنده: کایرین 980
  • باتری: 3750 میلی آمپرساعت
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل

آنر ۲۰، میان‌رده‌ی اقتصادی شرکت چینی آنر عملکردی در سطح پرچم‌دار و دوربین رضایت‌بخشی را با برچسب قیمتی معقول برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد.

خانواده‌ی آنر ۲۰ را می‌توان یکی از آخرین محصولات گروه هواوی دانست که از گزند تحریم‌های ایالات متحده در امان مانده‌اند؛ بنابراین در شرایطی که آنر ۲۰ به‌صورت پیش‌‌فرض با اندروید ۹ روانه‌ی بازار شده‌ بود، اکنون به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را با رابط کاربری جدید Magic UI 3.0 و صدالبته کلیه‌ی سرویس‌های گوگل دریافت کرده است.

این مدل که از بهترین گوشی های آنر 2022 است، با وزن ۱۷۴ گرمی و نمایشگر تمام‌صفحه‌ی ۶٫۲۶ اینچی، یکی از خوش‌دست‌ترین و ارگونومیک‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار به‌شمار می‌آید؛ محصولی که به‌سادگی در یک دست جای می‌گیرد و دسترسی به نواحی مختلف نمایشگر آن هیچی چالشی به‌همراه ندارد.

بدنه‌ی آنر ۲۰ ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است و همین موضوع بر لذت استفاده از دستگاه می‌افزاید. زاویه‌ی دید نمایشگر آنر ۲۰ بسیار خوب است و افت آزاردهنده‌ای از نظر روشنایی و طراوت از زوایا به چشم نمی‌خورد.

خوانایی نمایشگر زیر نور خورشید نیز شاید به اندازه‌ی اولدها نباشد اما مناسب و قابل قبول است. آنر ۲۰ در آزمایش روشنایی با الگوی ۵۰ درصدی به روشنایی حداکثر ۴۰۰ نیت رسید؛ رنگ مشکی چندان عمیق نیست و روشنایی ۴.۲ نیتی آن در این شرایط نوری باعث شده است تا کنتراست Native نمایشگر فراتر از ۹۵.۲ نرود.

Honor 10

  • صفحه نمایش: 6.26 اینچ
  • پردازنده: کرین 970
  • باتری: 3400 میلی آمپرساعت
  • دوربین اصلی: 24 مگاپیکسلی

چینی‌‌ها آنر ۱۰ را که از بهترین گوشی های آنر 2022 است، به تراشه‌ی بالارده‌ی کرین ۹۷۰ مجهز کرده‌اند. آنر ۱۰ در بحث طراحی تفاوت زیادی با نسل گذشته دارد و به خوبی سبک جدید طراحی چینی‌ها در آن مشخص است.

پیش از این بارها شاهد تشابه مدل‌های مختلف دو برند هواوی و آنر بوده‌ایم؛ اما برچسب قیمتی و برخی تفاوت‌ها، آنر ۱۰ را به یک گوشی متفاوت از محصولی همچون پی ۲۰ تبدیل کرده است.

آنر ۱۰ به مانند پرچمداران سری پی ۲۰ با بریدگی نسبتا کوچکی در بالای نمایشگر روانه‌ی بازار شده است؛ این بریدگی میزبان دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و سنسورهای نور بوده و چراغ اعلان نیز در بالای بریدگی در حاشیه‌ی نمایشگر قرار گرفته است.

آنر ۱۰ برای انجام پردازش‌های محول‌شده به کرین ۹۷۰ اتکا دارد؛ SoC پرچم‌دار هواوی در سال گذشته که با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری تولید می‌شود و برای نخستین‌بار در گوشی‌های میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به‌کار گرفته شده است.

مانند نسل گذشته، پردازنده‌ی مرکزی داخل کرین ۹۷۰ از دو کلاستر چهار هسته‌‌ای تشکیل می‌شود که یکی از آن‌ها با چهار هسته‌ی ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A73 وظیفه‌ی پردازش‌های سنگین را برعهده دارد؛ درحالی‌که کلاستر دوم به‌مدد چهار هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A53 تسک‌های سبک را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی M51 با گلکسی M62 سامسونگ

مقایسه گلکسی A53 با گلکسی A73 سامسونگ ؛ بهترین سری

Honor View 10

  • صفحه نمایش: 5.84 اینچ
  • پردازنده: کایرین 970
  • باتری: 3400 میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: 24 مگاپیکسلی

در بخش طراحی آنر سعی کرده از سری میت ۱۰ الگوبرداری کند از این رو در نگاه نخست می‌توانید این گوشی هوشمند را در جلو با آنها اشتباه بگیرید. گذشته از آن سخت افزار چشمگیری نیز در نظر گرفته شده تا تنها طراحی نباشد.

ابعادی ۱۵۷*۷۵*۷ میلیمتری و وزن ۱۷۲ گرمی این گوشی هوشمند را، ابعادی مناسب و وزن مطلوب محسوب می‌کنند. طراحی آن بیشتر پریمیومی بوده و اگر به قیمت آن توجه کنید شاید در نگاه نخست باور پذیر نباشد Honor View 10 گوشی هوشمند مقرون به صرفه پرچمدار است. آنر سعی کرده این گوشی هوشمند را برای رقابت با وان پلاس ۵T آماده سازد و به نظر می‌رسد توانسته موفق شود.

هوآوی در این گوشی هوشمند خود از صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسلی LTPS IPS LCD بهره گرفته که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۷۸ درصدی بوده و می توان وضوح بالایی را شاهد بود.

گوشی Honor View 10 از بهترین گوشی های آنر 2022 و یک پرچمدار است از این رو آنر پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ را در کنار تراشه گرافیکی Mali-G72 MP12 بهره گرفته است. حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در کنار اسلات کارت میکرو اس دی اجازه خواهد داد تا Honor View 10 گوشی هوشمند پرچمدار مقرون به صرفه‌ای باشد.

بیشتر بخوانید:

بررسی پوکو اف 4 جی تی (Xiaomi POCO F4 GT) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

مقایسه گلکسی A11 با گلکسی M11 سامسونگ ؛ دو پایین رده کارآمد

Honor 20 Lite

  • صفحه نمایش: 6.21 اینچ
  • پردازنده: کایرین 710
  • باتری: 3400 میلی آمپرساعت
  • دوربین اصلی: 24 مگاپیکسل

Honor 20 Lite یکی از تحسین برانگیز ترین نمایشگرهایی را داراست که می‌توانید در این رنج قیمت پیدا کنید، اما نه به خاطر کیفیت تصویر ارائه شده!

فقط به حاشیه‌های باریک دور تا دور دستگاه نگاهی داشته باشید، این طراحی تمام صفحه ظاهری پریمیوم و باکلاس را به دستگاه داده است. این نوع طراحی باعث می‌شود Google Pixel 3a با وجود 100 دلار گران‌تر بودن، قدیمی و از مد افتاده به نظر برسد.

Honor 20 Lite برای تعبیه دوربین سلفی هم از یک بریدگی قطره‌ای استفاده کرده که البته این روزها رایج شده اما از بریدگی Moto G7 کوچکتر است و کمتر مزاحم لذت بردن از نمایشگر می‌شود.

این دستگاه یک چیپست کایرین 710 ساخت هواوی را به عنوان قلب تپنده خود دارد که از نظر قدرتی چیزی شبیه به اسنپدراگون 660 است. این چیپست هشت هسته ای از چهار هسته Cortex-A53 و چهار Cortex-A73 استفاده می کند.

Honor 20 Lite در تست چند هسته‌ای و تک هسته Geekbench 4 توانست به ترتیب امتیازهای 5209 و 1528 را به دست آورد که از نظر قدرتی Moto G7 را با اختلاف چند صد امتیاز شکست می دهد.

بیشتر بخوانید:

بررسی شیائومی ردمی 10 پاور (Redmi 10 Power) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو با پوکو x3 پرو (Xiaomi Note 10 Pro Vs. POCO X3 Pro)

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین گوشی های Honor در سال 2022 پرداختیم. گوشی‌های معرفی شده در این لیست همگی دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی هستند که شما می‌توانید از بین آنها بهترین را برای خود انتخاب کنید. در ابتدا بهتر است نیاز و بودجه خود را مشخص کرده و در ادامه براساس آنها نسبت به خرید مدل مورد نظر اقدام کنید.

سوالات متداول

بهترین گوشی های Honor در سال 2022 کدام‌ها هستند؟

با بررسی بهترین گوشی های آنر 2022 می‌توان به این نتیجه رسید که این کمپانی قصد دارد با قدرت به راه خود ادامه دهد. آنر قصد ندارد تنها بر روی بازار گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت تمرکز کند و حالا می‌خواهد با گوشی های جدید به رقابت با بزرگانی مانند اپل و سامسونگ بپردازد. در این مطلب نیز بهترین‌های آنر معرفی شدند. گوشی‌های معرفی شده در اینجا همگی دارای ویژگی‌هایی منحصر به فرد هستند و شما می‌توانید با خیال راحت مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های آنر 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    تلفظ هانر درست نیست آنر صحیح تر است

    پاسخ

    سلام من الان 3 سال هست که HONOR9x رو خریدم و باید بگم که از نظر دوربین خیلی خوبه اما اگه بخوام بهش ایراد بگیرم اول به سخت افزارش هست که واقعا برام جای سواله چرا آنر از یک سخت افزار ضعیف استفاده کرده در مجموع این گوشی زیر کارهای زیاد و استفاده طولانی از نت سیمکارت داغ میکنه موقع بازی کردنم که خیلی داغ میکنه حتی گاهی اوقات وقتی داخل اینستا یا گوگل میگردی با داغ شدن مواجه میشی که خیلی باعث ناراحتیتون میشه
    ایراد بعدی رو باید به باتریش بگیرم البته خیلی بد نیست ولی زیر کارای سنگین خیلی نمیتونید روش حساب کنید و آداپتوری هم که داخلش هست 10 واته که از فست شارژ هم پشتیبانی نمیکنه و یه ضعف به حساب میاد
    ایراد بعدیش اینکه الان نزدیک 2 سال که براش آبدیت نمیاد و یه رابط کاربری قدیمی داره که میتونه آزار دهنده باشه

    پاسخ