;
coinex

احتمال سقوط بیت کوین تا 8 هزار دلار وجود دارد

مدیر سرمایه‌گذاری بین‌المللی Guggenheim Partners از احتمال سقوط بیت کوین تا 8 هزار دلار خبر داد. به اعتقاد او، بیت کوین با توجه به وضعیت فعلی بازار، مسیری طولانی و ریزشی در پیش خواهد داشت.

Scott Minerd، مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی در Guggenheim Partners، با یکی از مجریان CNBC Squawk Box در داووس مناظره کرد. اسکات معتقد است در صورت ریزش قابل توجه بیت کوین به زیر منطقه 30 هزار دلار، این احتمال وجود دارد که سقوط شدیدتری را تجربه کند.

Scott Minerd به مجری CNBC گفت که هنوز هیچ ارز دیجیتال قابل توجهی در بازار کریپتو وجود ندارد؛ اما با این حال همچنان به بیت کوین به عنوان یکی از گزینه‌های سرمایه‌‌گذاری نگاه می‌کند. به عقیده اسکات اکثر ارزهای دیجیتال زباله هستند.

احتمال سقوط بیت کوین تا 8 هزار دلار

Scott Minerd معتقد است بیت کوین در صورت فاصله گرفتن از محدوده 30 هزار دلار، به احتمال زیاد تا 8 هزار دلار سقوط خواهد کرد. با توجه به تلاش‌های فدرال رزرو برای مهار تورم، همچنان فضای زیادی برای نزول رمزارزها وجود دارد.

علی‌رغم اینکه بهترین رمزارز بازار وضعیت فنی بهتری نسبت به سایر رمزارزها دارد، سناریو سقوط بیت کوین تا 8 هزار دلار بسیار محتمل است.

احتمال سقوط بیت کوین تا 8 هزار دلار وجود دارد

اکثر رمزارزهای بازار زباله هستند

Minerd اظهار می‌کند که اکثر رمزارزها در واقع ارز نیستند. این ارزها بیشتر شبیه به زباله هستند. در بازاری که بیش از 19 هزار ارز وجود دارد بدون شک بازمانده‌هایی وجود خواهد داشت. رمزارزها آینده بازار هستند.

به گفته ماینرد، ارزهای بازمانده بازار ممکن است بیت کوین و اتریوم باشند. با این حال، او اعتقاد ندارد که این دو دارایی (یا هر ارز دیگر مانند سولانا که اخیراً مورد توجه قرار گرفته‌اند) بازیگران غالب بازار رمزارزها باشند. ماینرد معتقد است هنوز هیچ رمزارز غالبی را در بازار شناسایی نکرده است.

مقایسه بازار کریپتو با حباب دات کام

ماینرد بازار کنونی کریپتو را با حباب دات کام در اواخر دهه نود مقایسه کرد. در آن زمان یاهو رهبر بازار وب 2 بود و کسی ظهور و موفقیت آمازون و گوگل را پیش‌بینی نکرده بود.

هنوز پدیده‌ای مشابه آمازون و گوگل در صنعت رمزارزها مشاهده نشده است. این پدیده احتمال دارد چیزی به غیر از بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای ترند این روزها باشد. این ارز مرموز برنده نهایی بازار رمزارزها خواهد بود.

معیارهای ارزیابی ارزهای دیجیتال

یک رمزارز برای اینکه به عنوان دارایی ارزشمند شناخته شود باید دارای سه ویژگی باشد. در مرحله اول این رمزارز می‌بایست «منبعی مناسب برای سرمایه‌گذاری» باشد. در مرحله دوم، «وسیله‌ای مناسب برای مبادله» و در نهایت «یک واحد استاندارد محاسباتی» باشد. ماینرد معتقد است که اکثر رمزارزهای موجود نمی‌توانند حتی یکی از این معیارها را برآورده کنند.

در این رابطه، ماینرد از استیبل کوین‌ها به عنوان یک آزمایش جالب یاد کرد. در آینده ممکن است فناوری جدیدی ظهور کرده و اکوسیستمی مبتنی بر آن باعث شود مردم حین استفاده از آن برای تراکنش‌های خود احساس راحتی کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال سقوط بیت کوین تا 8 هزار دلار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر