;
coinex

رنگ زمرد قهوه‌ای M53 و M33 سامسونگ را تماشا کنید

رنگ زمرد قهوه‌ای گوشی‌های M53 و M33 پس از عرضه رسمی این دستگاه‌ها در بازار، به تازگی رونمایی شد.

نزدیک به دو ماه پیش گوشی‌های اقتصادی  گلکسی M33 و گلکسی M23 به صورت رسمی معرفی شدند و پس از گذشت یک ماه، گلکسی M53 با ویژگی‌های توسعه یافته در بازار هند عرضه شد. حال بر اساس اخبار منتشر شده، رنگ زمرد قهوه‌ای گوشی‌های گلکسی M53 و گلکسی M33 سامسونگ نیز رونمایی شده است که این خبر می‌تواند برای طرفداران این دستگاه‌های اقتصادی جالب باشد.

رنگ زمرد قهوه‌ای گوشی‌های M53 و M33 رونمایی شد

باید بگوییم که سامسونگ معمولا برای گوشی‌های اقتصادی خود رنگ‌بندی متنوع در نظر نمی‌گیرد. در موارد استثنا نیز اگر گوشی اقتصادی‌ از این شرکت دارای رنگ‌های مختلف هم باشد، می‌توان گفت رنگ‌های به کار رفته، معمولی بوده و جلوه خاصی ندارند. گوشی گلکسی M53 نیز تنها در دو رنگ آبی و سبز عرضه شده بود که به تازگی رنگ زمرد قهوه‌ای این گوشی هم رونمایی شده است. این رنگ با رنگ‌های دیگر گوشی‌های میان‌رده کاملا متفاوت بوده، اما گفتنیست که این رنگ قبلا نیز در گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است.

رنگ زمرد قهوه‌ای گوشی‌های M53 و M33

گلکسی M33 نیز مانند گلکسی M53 تا قبل از این رنگ جذاب، تنها با دو رنگ آبی و سبز عرضه شده بود. شاید بتوان دلیل اصلی ارائه نشدن این گوشی اقتصادی در رنگ‌های سفید و مشکی که تقریبا برای همه‌ی گوشی‌های سامسونگ موجود است و همچنین ارائه در رنگ زمرد قهوه‌ای را، عرضه این گوشی در بازار هند دانست. به نظر می‌رسد که این طیف رنگی بیش‌تر مطابق با سلیقه هندی‌ها باشد.

در آخر باید بگوییم همان‌طور که در عکس هم مشاهده می‌کنید، رنگ جدید ارائه شده برای گوشی‌های گلکسی ام 33 و گلکسی ام 53 برای هر دو این دستگاه کاملا مشابه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد رنگ زمرد قهوه‌ای گوشی‌های M53 و M33 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر