;
coinex

جزئیات فصل سوم بازی Call of Duty: Vanguard مشخص شد

سازندگان بازی Call of Duty: Vanguard تمام محتوای جدیدی را که در فصل سوم به‌نام Reloaded منتشر می‌شود را شرح می‌دهند. این محتوای جدید شامل نقشه جدید، اپراتور، یک اسلحه SMG و موارد دیگر می‌شود.

Call of Duty: Vanguard سال گذشته با استقبال نسبتا ضعیفی روبرو شد. اکتیویژن اخیرا از فروش ناامیدکننده این بازی خبر داده و وقایع جنگ جهانی دوم را عامل عملکرد بازار ضعیف آن می‌داند. اما Activision از آن زمان به روز رسانی‌های مختلفی را برای بازی منتشر کرده است. حالت زامبی مسلما مهم‌ترین سبب انتقاد در زمان لانچ بود و در پچ قبلی اصلاحات اساسی را دریافت کرد. Call of Duty: Vanguard در فصل سوم خود قرار دارد و Activision اکنون تمام محتوایی که در آپدیت میان فصل عرضه می‌‌شود را به تفصیل شرح می‌دهد.

جزئیات فصل سوم بازی Call of Duty: Vanguard

پستی در وب‌سایت رسمی Call of Duty محتوای جدیدی را که برای Call of Duty: Warzone و Call of Duty: Vanguard در فصل سوم Reloaded در نظر گرفته شده است را شرح می‌دهد. این به‌روزرسانی که با نام Classified Arms Reloaded نیز شناخته می‌شود، ویژگی‌های جدیدی را به Call of Duty: Vanguard اضافه می‌کند. این پست همچنین اشاره می‌کند که فصل سوم ویژگی‌های متعددی به بازی اضافه می‌کند و Activision جزئیات کامل را در لیست پچ آپدیت به‌صورت کامل به اشتراک می‌گذارد.

Classified Arms Reloaded نقشه جدیدی به نام Sphere را به Call of Duty: Vanguard اضافه می‌کند. Sphere یک نقشه کوچک بوده که دارای یک آزمایشگاه مخفی تسلیحات زیرزمینی است که طبقه بالای آن یک معدن زغال سنگ ساخته شده است. منطقه زیرزمینی دارای تونل‌ها، کارگاه و آزمایشگاه مرکزی است و ظاهرا اپراتورهایی که می‌توانند به سرعت بین طبقات بالا و پایین حرکت کنند، برگ برنده را در نبرد خواهند داشت.

جزئیات فصل سوم بازی Call of Duty: Vanguard مشخص شد

فصل سوم Reloaded نیز با چند آیتم دیگر همراه خواهد بود. یکی از آن‌ها اسلحه SMG H4 Blixen است که به Call of Duty: Vanguard اضافه می‌شود و در پستی که در وبلاگ منتشر شده، آن را با The Owen Gun مقایسه می‌کند. این نشان می‌دهد که H4 Blixen دارای سه گلوله بیشتر در هر خشاب است و دارای سرعت دید و عقب نشینی عمودی بهتری است. بازیکنان می‌توانند با انجام یک چالش قفل این سلاح را باز کنند.

یک اپراتور جدید نیز به‌نام Kim Tae Young در فصل سوم به Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone ملحق خواهد شد. او سیستم XP مختص به خود را دارد و بازیکنان می‌توانند با پیشروی در بازی و رسیدن به سطح‌های بالاتر این اپراتور که شامل 20 سطح است، پوسته‌ها و جوایز دیگری دریافت کنند. همچنین این بخش تاریخچه Kim Tae Young را هم به اشتراک می‌گذارد و اشاره می‌کند که سلاح منتخب او SMG H4 Blixen است که به تازگی به‌ بازی اضافه شده است.

بازی Call of Duty: Vanguard هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

شما فکر می‌کنید با فصل سوم بازی Call of Duty: Vanguard این عنوان بهتر خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر