;
coinex

کراس اور Pac-Man به بازی فورتنایت اضافه شد

از اطلاع‌رسانی در وب‌سایت رسمی Pac-Man متوجه شدیم که مجموعه‌ای از آیتم‌های دارای طرح‌های Pac-Man از 2 ژوئن (12 خرداد) به بازی فورتنایت خواهند آمد.

به‌نظر نمی‌رسد بازیکنان بتوانند از اسکین این شخصیت محبوب که به‌عنوان کراس‌اور به فورتنایت اضافه می‌شود، استفاده کنند که آن‌ها را شبیه خود Pac-Man کند، اما ظاهرا می‌توانند با پوشیدن لباس‌هایی خود را شبیه به او کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد این‌که این آیتم‌ها واقعا چه شکلی خواهند بود ارائه نشده است و فقط خبر همکاری اپیک گیمز و پک من منتشر شده است.

در این اطلاعیه آمده است:

بازی آنلاین Fortnite که توسط Epic Games به بازار عرضه شده و Pac-Man، تصمیم به همکاری گرفته‌اند.

بازی فورتنایت با طعم Pac-Man

آیتم‌های Pac-Man جدیدترین محصولات در صف طولانی کراس‌اورهایی هستند که در طول این سال‌ها به بازی Fortnite اضافه شده‌اند. همین هفته گذشته بود که یک اسکین Robocop به بازی اضافه شد که به بازیکنان این امکان را می‌داد تا خود را به عنوان قهرمان اکشن دهه 80 تصور کنند. در اوایل این ماه نیز بازی انواع پوسته‌ها و آیتم‌های جنگ ستارگان را معرفی کرد که قبلا برای مدت محدودی در دسترس قرار گرفته بودند. در ادامه نیز مجموعه‌ای از لباس‌ها و آیتم‌های دیگری را بر اساس گروه افسانه‌ای هیپ هاپ Wu-Tang Clan به بازی اضافه کرد. همچنین خبر خوبی هم برای طرفداران Obi-Wan Kenobi وجود دارد که مبنی بر اضافه شدن آیتم‌ها و اسکین این شخصیت در آینده نزدیک به بازی فورتنایت است.

بازی فورتنایت با طعم Pac-Man

در راستای تغییر و تحولات بازی فورتنایت نیز اپیک گیمز برای احترام به برخی از بازیکنان که به ساخت و ساز در بازی علاقه‌مند نبودند، تصمیمی را اتخاذ کرد. اخیرا بازیکنان فورتنایت از تصمیم اپیک گیمز برای دائمی کردن حالت «Zero Build» لذت می‌برند.

این کمپانی در ماه مارس حالت ساخت و ساز را از حالت پیش‌فرض این بتل رویال حذف کرد و این حالت جدید در بین بازیکنان محبوبیت پیدا کرد. سپس در اواخر همان ماه تصمیم گرفت که حالت Zero Build را به یک گزینه دائمی تبدیل کند، به این معنی که هر بازیکنی که می‌خواهد، می‌تواند بدون نیاز به ساخت هیچ چیز در بازی فقط در نقشه بتل رویال بازی حضور پیدا کند و به مبارزه با دیگران بپردازد.

با توجه به تاریخ اتمام فصل دوم این بازی در سوم ژوئن، باید منتظر شروع فصل سوم آن از چهارم ژوئن باشیم. البته اگر با تاخیر روبه‌رو نشود.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر آغاز فصل سوم بازی فورتنایت هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: videogameschronicle

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر