;
coinex

رندهای و مشخصات ردمی نوت 11T پرو پلاس منتشر شد

شیائومی به تازگی، رندرها و همچنین مشخصات گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس را منتشر کرده است. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیش‌تر این گوشی هوشمند بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

حدود چند ماه پیش بود که شیائومی از گوشی‌های سری ردمی نوت 11 خود رونمایی کرد. گفتنیست که این گوشی‌ها با وجود قیمت مناسب، نتوانستند با مشخصات و ویژگی‌های خود، آن طور که باید مورد توجه مخاطبان قرار بگیرند. حال شیائومی با توجه به بازخورد منفی کاربران تصمیم دارد در گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس یکسری ویژگی‌ها را به دستگاه‌های خود اضافه کند و برخی دیگر را نیز ارتقا دهد.

مشخصات ردمی نوت 11T پرو پلاس

با توجه به اطلاعاتی که شیائومی از گوشی ردمی نوت 11T Pro Plus منتشر کرده است، به نظر می‌رسد که این گوشی میان‌رده به تراشه مدیاتک دایمنسیتی +8100 مجهز شده که این تراشه تنها در تعداد محدودی از دستگاه‌های شیائومی تعبیه شده است. همچنین در رندرها نیز مشاهده خواهیم کرد که این گوشی دارای جک 3.5 میلی‌متری است که می‌توان گفت این ویژگی تا به الان تنها در گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی استفاده شده است. با این حال گوشی میان‌رده ردمی نوت 11T پرو پلاس از جک 3.5 میلی‌متری بهره می‌برد.

همچنین در تیزرها و پوسترهای منتشر شده از ردمی نوت 11 تی پرو پلاس، به تاریخ 24 می (سوم خرداد) برای رونمایی از این گوشی اشاره شده و طراحی و مشخصات ظاهری این گوشی به طور کامل مشخص شده است. درواقع می‌توان گفت که ردمی Note 11T Pro پلاس، از نخستین گوشی‌هایی است که از استاندارد جدید بلوتوث 5.3 که تاخیر کم‌تری دارد، بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده این گوشی نیز می‌توان به مصرف انرژی کم و همچنین اتصال پایدار نیز اشاره کرد.

در پوستر مربوط به دوربین Redmi Note 11T Pro Plus نیز، یک ماژول دوربین فلزی را مشاهده می‌کنیم که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، با سنسور 1/1.72 اینچی و پیکسل 1.6 میکرومتری است. همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی 144 هرتز بوده و به DC dimming نیز مجهز است.

رندهای و مشخصات ردمی نوت 11T پرو پلاس منتشر شد

در آخر باید بگوییم که رم‌های مورد استفاده در ردمی نوت 11 تی پرو پلاس از نوع LPDDR5 است و همچنین این گوشی از یک خنک‌کننده مایع 2268 میلی‌متر‌مربع و گرافیت سه‌بعدی هفت لایه بهره می‌برد. با توجه به قابلیت‌های گفته شده از این گوشی میان‌رده، Redmi Note 11T Pro Plus در DisplayMate امتیاز +A را کسب کرده است. با این وجود شیائومی سعی دارد که این گوشی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه عرضه نماید و تا جایی که امکان دارد قیمت را پایین نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد رندرها و مشخصات منتشر شده از گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس چیست؟  لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر