;
coinex

نظر مثبت منتقدان در خصوص فیلم عنکبوت مقدس (Holy Spider) علی عباسی

نظر منتقدان درباره فیلم عنکبوت مقدس (Holy Spider) مثبت بوده و این فیلم نمره 2.2 (از 4 نمره) را در جشنواره فیلم کن کسب کرده است.

علی عباسی در رابطه با داستان این فیلم اعلام کرد: درواقع ایده این فیلم پس از دستگیری قاتلی سریالی در مشهد به ذهنم رسید. پس از دادگاهی شدن این فرد، ناگهان عده‌ای تغییر ایده دادند و نه تنها کار او را گناه نمی‌دانستند، بلکه او را تشویق کرده و به عنوان قهرمان یاد کردند. این موضوع زمانی توجهم را جلب کرد که عده‌ای از رسانه‌ها نیز با این تشویق همراهی کرده و او را قهرمان می‌دانستند.

نظر منتقدان درباره فیلم عنکبوت مقدس (Holy Spider)

عنکبوت مقدس یک فیلم ایرانی است ولی به علت نداشتن مجوز فیلم‌برداری در ایران، به ناچار در کشور اردن فیلم‌برداری شده است. علی عباسی همچنین اعلام کرد که این فیلم با مضمون «زن‌ستیزی» از دسته فیلم‌های ایرانی‌ای است که واقعیت جامعه را به نمایش می‌گذارد و نگاهی واقع‌گرایانه را به مخاطب القا می‌کند.

نظر منتقدان درباره فیلم عنکبوت مقدس

در ادامه نیز تعدادی از نظرات مثبت منتقدان فیلم عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی را مشاهده می‌کنیم:

  • رامین ستوده، سردبیر اجرایی ورایتی:
    «من الان بهترین فیلم کن 2022 تا اینجای کار رو دیدم. «عنکبوت مقدس» علی عباسی می‌تونه جایزه نخل طلا رو ببره و باید [ببره‌]. یک فیلم وحشت‌آورِ قاتل‌ سریالی‌ محور که موجب افتخار فینچر خواهد شد، با اکت آخری که حاصل کار یک استاد سینماست.»
  • رابی کالین، منتقد تلگراف:
    «یک صحنه از فیلم فوق‌العاده «عنکبوت مقدس» علی عباسی هست که مثل یه نسخه نمایشی از این گفته مارگارت اتوود هست که میگه: «مردان از این واهمه دارند که نکند زنان به آنها بخندند و زنان از این واهمه دارند که نکند مردان آنان را بکشند.»
  • ایمی اسمیت از نویسندگان رسانه Next Best Picture:
    «در پنج دقیقه اول «عنکبوت مقدس» دهنم به کف زمین چسبیده بود و با تموم شدنش بدنم در حال لرزیدن بود و نزدیک بود گریم بگیره. علی عباسی واقعا چیز ویژه‌ای ساخته است.»
  • رافائل موتامایور از نویسندگان رسانه Slashfilm:
    «در لحظاتی [از عنکبوت مقدس] به این فکر می‌کردم که این فیلم، جوکر بهتری نسبت به خود فیلم جوکره.»

یبشتر بخوانید:

نظر شما درمورد نظر منتقدان درباره فیلم عنکبوت مقدس (Holy Spider) چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    😐 خدا لنتتون کنه الهی توی این دنیا یه بلایی سرتون بیاد 😑من بشینم بخندم :]

    پاسخ

    حیف که قرآن فرموده اذا مروا بالغو مروا کراما والا یه مطالبی می نوشتم که …….حیف از اون نام مبارکی که این جور افراد یدک می کشند .

    پاسخ

    از امثال امیرابراهیمی ها انتظاری بیش از این هم نمی رود برعکس اگه چنین افرادی از امام مهربانی ها تعریف بکنند جای شرمساری است . زمان حضرت موسی (ع) هم قارون توسط یه زن قصد هتاکی به حجت خداوند را داشت و بدترین سرنوشت به تعبیر قرآن کریم دچار شد . تو آخر الزمان شیطان علیه العنه و سربازانش سنگ تموم خواند گذاشت .

    پاسخ

    اینان احمقهایی هستند که طبق آیات قرآن مهر جهالت بهشون خورده ،عدو شو سبب خیر اگر خدا خواهد.شاید بخاطر همین مسعله مردم در سایر نقاط کره زمین مردم بفکر شناخت امام رضا بیفتن

    پاسخ