;
coinex

قطر نخستین تورنمنت ورزشی متاورس را برگزار می‌کند

با آغاز دوره جدید مسابقات eSports، شرکت Ooredoo نخستین تورنمنت ورزشی متاورس را در تاریخ 24، 25 و 28 می 2022 (3، 4 و 7 خرداد 1401) برگزار خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

شرکت Ooredoo یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات در قطر است. این شرکت مسابقات جام قهرمانان فیفا 2022 را در فضای متاورس پوشش خواهد داد. در کنار پخش زنده مسابقات، کلکسیون NFT برای برند Ooredoo Nation-Gamers’ Land نیز منتشر خواهد شد.

برگزاری نخستین تورنمنت ورزشی متاورس توسط قطر

ناصر بن حمد بن ناصر آل ثانی، مدیر ارشد بازرگانی Ooredoo در مصاحبه خود با خبرنگاران گفت: «ما ورزش‌های الکترونیکی را به عنوان یکی از حوزه‌های کلیدی عصر دیجیتال می‌شناسیم. به عقیده ما ورزش‌های الکترونیکی فرصت‌های زیادی برای ارائه خدمات مناسب و ایجاد تجربه کاربری بی‌نظیر به ما خواهد داد.»

قطر نخستین تورنمنت ورزشی متاورس را برگزار می‌کند

این تورنمنت میزبان 12 بازیکن برتر فیفا 2022 به همراه چهار بازیکن منطقه‌ای قطر خواهد بود که از طریق مسابقات انتخابی پذیرش‌ شده‌اند. در مجموع 16 بازیکن برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

جایزه نخستین تورنمنت ورزشی متاورس 50 هزار دلار (182 هزار QAR) خواهد بود. برنده مسابقه 40 هزار دلار (25 هزار دلار به عنوان نفر اول و 15 هزار دلار به عنوان صعود به مراحل بالا) و نفرات دوم و سوم نیز 5 هزار دلار دریافت خواهند کرد.

تجربه تماشای فوتبال در فضای متاورس

رویداد فیفا 2022 در نوع خود منحصر به فرد است. در این رویداد فروش بلیت، خرید‌ آیتم‌ها و تماشای مسابقات به صورت دیجیتالی صورت می‌گیرد.

Ooredoo Nation-Gamers’ Land آواتارها و لباس‌های ورزشی الکترونیکی سفارشی‌شده را به همه شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد. تمامی شرکت‌کنندگان پس از ثبت نام در این رویداد NFT رایگان دریافت خواهند کرد. این NFT امکان دسترسی به مزایای انحصاری همانند ملاقات و احوالپرسی با بازیکنان، هدایا و رویدادهای خاص و موارد دیگر را به ثبت‌نام‌ کنندگان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره برگزاری نخستین تورنمنت ورزشی متاورس توسط قطر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: coinquora

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر