;
coinex

سناتور آمریکایی از پشت پرده فروپاشی شبکه Terra می‌گوید

Pat Toomey، سناتور ایالت پنسیلوانیا رازهایی از فروپاشی شبکه Terra افشا کرده است. او در مصاحبه اخیر خود با مجله Barron’s از جعلی بودن پروژه ترا صحبت کرده است. به عقیده این قانونگذار جمهوری‌ خواه، پروژه ترا با وعده‌ بازدهی هنگفت فناوری بسیار مشکوکی دارد.

تومی در گذشته پیش‌نویس لایحه‌ متمرکز بر استیبل کوین‌های خصوصی را منتشر کرده بود. او مدعی است که بنیان‌گذاران ترا ماهیت این شبکه را به صورت اشتباه معرفی می‌کنند.

Pat Toomey تنها منتقد شبکه ترا نیست. به گزارش U.Today، بیل آکمن اعتقاد دارد Terra یک طرح هرمی معمولی است. چنین پروژه‌های جعلی تهدیدی مهم برای کل اکوسیستم به شمار می‌روند.

پشت پرده فروپاشی شبکه Terra

Sam Bankman، مدیر عامل FTX، با مقایسه پروژه ترا با پروژه شکست خورده بلاک چین Theranos به این نتیجه رسید که ترا پروژه پانزی نیست. او استدلال می‌کند که پروژه ترانوس یک شور و شوق لحظه‌ای به شمار می‌رفت.

سناتور آمریکایی از پشت پرده فروپاشی شبکه Terra می‌گوید

پس از فروپاشی شبکه Terra، مقامات کره جنوبی اقدام به مسدود کردن دارایی‌های بنیاد لونا کردند. این افراد، بنیاد غیرانتفاعی ترا را به اختلاس محکوم کردند.

به طور تقریبی تمام ذخایر لونا به منظور کمک به TerraUSD مصرف شد. این اقدام ناموفق بود. قیمت توکن بومی لونا همچنان نزدیک به صفر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروپاشی شبکه Terra چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر