;
coinex

تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum اعلام شد

سرانجام کمپانی Daedalic Entertainment تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum که شدیدا مورد انتظار طرفداران این مجموعه است را اعلام کرد.

سال 2022 تا به این‌جا با انتشار عناوین مورد انتظار مانند Elden Ring ،Tiny Tina’s Wonderlands و Dying Light 2 و بسیاری دیگر سالی هیجان انگیز برای گیمرها بوده است. بسیاری دیگر از شرکت‌های بازی‌های ویدیویی نیز اعلام کرده‌اند که قصد دارند عناوین پرمخاطب خود مانند Hogwarts Legacy  و The Lord of the Rings: Gollum را در همین سال عرضه کنند. LOTR: Gollum یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که قرار است در نیمه دوم سال منتشر شود.

The Lord of the Rings: Gollum سال گذشته با یک تریلر خیره کننده در مراسم Game Awards ظاهر شد که انتظار برای آن را بالا برد. تریلر یک دقیقه‌ای پخش شده شخصیت اصلی را نشان می‌داد که قبل از حمله، به‌صورت آهسته بر روی یک اورک سوار می‌شد، که می‌توان به جنبه‌های مخفی کاری بازی پی برد. علاوه بر آن، تریلر دو شخصیت گولوم را نشان می‌دهد که در حال بحث هستند که آیا به اورک‌هایی که این جنجال‌ها را شنیده‌اند حمله کنند یا خیر، که این خود نیز به مکانیزم‌ مبتنی بر انتخاب در بازی اشاره می‌کرد.

تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum

کمپانی Daedalic Entertainment از زمان انتشار آن تریلر هیچ اطلاعاتی منتشر نکرد و باعث شد تا طرفداران نظریه‌های جالبی را درباره The Lord of The Rings: Gollum ارائه دهند. اما در نهایت توسعه دهندگان تصمیم گرفتند تا با اطلاعات جدید و هیجان انگیز درباره تاریخ انتشار این بازی سکوت خود را بشکنند. Daedalic Entertainment تایید کرده است که تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum یک سپتامبر برای پی‌سی و چندین کنسول از جمله ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد و نسخه نینتندو سوییچ آن کمی دیرتر منتشر خواهد شد. اکانت رسمی توییتر بازی هم همین موضوع را توییت کرد و بازخوردهای زیادی را از طرف طرفداران به‌دست آورد.

تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum اعلام شد

در حالی‌که بیشتر گیمرها از تاریخ انتشار بازی مورد انتظار The Lord of the Rings: Gollum هیجان‌زده هستند، کاربران سوییچ اما ناراضی به‌نظر می‌رسند. آن‌ها احساس می‌کنند که شرکت‌های بازی‌سازی به نسخه سوییچ بازی‌ها اهمیت نمی‌دهند، زیرا توسعه دهندگان نسخه Switch بازی‌ها را خیلی دیرتر از سایر پلتفرم‌ها منتشر می‌کنند. با این وجود، اکثر طرفداران از این خبر خوشحال هستند و انتظارات زیادی از بازی مخفی کاری ماجراجویی LOTR: Gollum دارند و بیشتر از همه دوستداران بازی‌های فانتزی مشتاق دیدن مکان‌های نمادین ذکر شده در کتاب‌ها و فیلم‌های LOTR هستند. Mirkwood ،Moria و Mordor از معدود مکان‌های تایید شده در The Lord of the Rings: Gollum هستند.

علاوه بر آن طرفداران مشتاق دیدن شخصیت‌های معروف LOTR در این عنوان هستند. به‌ویژه گندالف (Gandalf) و بیلبو بگینز (Bilbo Baggins). در حالی‌که توسعه‌ دهندگان تایید کرده‌اند که داستان The Lord of the Rings: Gollum تا حدودی حول محور گندالف می‌چرخد، اما نمی‌توان چنین چیزی را برای Bilbo در نظر گرفت. با وجود اینکه بیلبو بگینز بخش مهمی از داستان Gollum را شکل می‌دهد، ممکن است طرفداران به دلایل زیادی او را در بازی نبینند. برخی معتقدند گنجاندن بیلبو اهمیت شخصیت اصلی را تحت الشعاع قرار می‌دهد، در حالی‌که برخی دیگر این احساس را ندارند.

تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum برای 1 سپتامبر برنامه ریزی شده و قرار است بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و در تاریخ دیگری برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این بازی و حواشی پیرامون تولید و توسعه آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر