;
coinex

شیائومی از ساعت هوشمند Mi Band 7 با نمایشگر AMOLED رونمایی کرد

شیائومی در رویدادی که روز گذشته برگزار شد از ساعت هوشمند Mi Band 7 رونمایی کرد. این ساعت از 120 قابلیت ورزشی، وال پیپر داینامیک و بسیاری ویژگی‌های دیگر برخوردار شده است.

گوشی‌های ردمی Note 11T Pro، ردمی Note 11T Pro Plus، ردمی Note 11 SE و هدفون‌های سری Buds 4 نیز در این رویداد راه‌اندازی شدند. یکی از گجت‌های محبوبی که در این رویداد، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرد، ساعت هوشمند Mi Band 7 بود که بسیاری از هواداران این برند، منتظر آن بودند.

شیائومی دو نسخه از این ساعت هوشمند را راه‌اندازی کرد؛ Band 7 و Band 7 NFC. این گجت پوشیدنی هوشمند از نمایشگر 1.62 اینچی AMOLED با رزولوشن 490 × 192 برخوردار شده و تراکم پیکسل آن به 326 پیکسل در هر اینچ (ppi) می‌رسد. این نمایشگر همیشه روشن (Always On)، از روشنایی 500 نیت و وال پیپر داینامیک پشتیبانی می‌‌کند.

مشخصات ساعت هوشمند Mi Band 7

از لحاظ طراحی هم باید گفت که این گجت شبیه به ساعت هوشمند Mi Band 6 طراحی شده و وزن آن 13.5 گرم است.

ساعت هوشمند Mi Band 7 از دستیار هوش مصنوعی Xiao AI برخوردار شده و از 120 مود ورزشی پشتیبانی می‌‌کند. از جمله این مود‌ها می‌توان به ردیابی فعالیت‌ها و آنالیز داده‌ها اشاره کرد. تمامی این مودهای ورزشی برای ارائه پیشنهادها و بهینه‌سازی فعالیت‌های حرکتی و ورزشی طراحی شده‌اند.

شیائومی از ساعت هوشمند Mi Band 7 با نمایشگر AMOLED رونمایی کرد

اما درباره ویژگی‌های ردیاب سلامتی باید گفت که این ساعت هوشمند از قابلیت «کنترل اکسیژن خون در تمام طول روز» پشتیبانی می‌کند و در صورتی که سطح اکسیژن خون به پایین‌تر از 90 درصد برسد، به کاربر خود هشدار می‌دهد. ساعت هوشمند Mi Band 7 همچنین از کنترل ضربان قلب و کیفیت خواب بهره می‌برد. در این ویژگی، کیفیت خواب، کیفیت تنفس و برخی آیتم‌های دیگر کنترل می‌شود و داده‌های مربوط به آن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های سلامتی این ساعت هوشمند می‌توان به سیستم نظارت بر استرس، ردیاب سلامتی بانوان و PAI اشاره کرد.

ساعت هوشمند می بند 7 به یک باتری 180 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که در عرض 2 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. شیائومی می‌گوید این باتری می‌تواند ساعت را تا 14 روز روشن نگه دارد؛ اما احتمالا این در شرایطی است که نمایشگر در حالت Always On نباشد.

قیمتی که برای ساعت هوشمند Mi Band 7 در نظر گرفته شده، 249 یوان، معادل تقریبا 37 دلار است. نسخه NFC نیز با قیمت 299 یوان، نزدیک به 45 دلار به فروش می‌رسد. این ساعت‌ها از 31 می (10 خرداد) رسما در چین عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساعت هوشمند Mi Band 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر