;
coinex

همکاری شیائومی و لایکا مشخص شد؛ مود نایت پیشرفته در Xiaomi 12 Ultra

مدیرعامل شیائومی از قابلیت‌های پیشرفته در مود نایت Xiaomi 12 Ultra خبر داد. شیائومی به‌تازگی اعلام کرده که همکاری رسمی خود را با لایکا آغاز کرده است.

شیائومی گفته است در تابستان آینده از یک گوشی پرچمدار رونمایی می‌کند که با همکاری لایکا طراحی شده است؛ و حالا مدیرعامل این شرکت جزییات بیشتری از این گوشی پرچمدار را فاش کرده است.

لی جان (Lei Jun) مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در توییتر خود به برخی از جزییات گوشی پرچمدار جدید اشاره کرد. این توییت در حال حاضر حذف شده است. او در این توییت گفته بود که تا چند سال قبل، عملکرد دوربین گوشی‌ها برای عکاسی در شرایطی با نور کم، قابل قبول بود؛‌ اما حالا، بهینه‌سازی‌های مهمی در عملکرد کلی مود نایت ایجاد شده است.

افشای قابلیت مود نایت Xiaomi 12 Ultra

لی جان همچنین اضافه کرد که با این همکاری جدید (با لایکا)، دستاوردها و اهداف بزرگ‌تر، دست‌یافتنی می‌شوند. او معتقد است که گوشی‌های هوشمند امروزی نمی‌توانند ماهیت و نور واقعی شب را ثبت کنند و فقط محیط را روشن‌تر می‌کنند. اما همکاری با لایکا باعث می‌شود که حس واقعی و نور واقعی شب در تصاویر ثبت شوند.

همکاری شیائومی و لایکا مشخص شد؛ مود نایت پیشرفته در Xiaomi 12 Ultra

این مقام اجرایی خاطرنشان کرد که زمینه همکاری با لایکا به دلیل سابقه طولانی آنها در تولید و طراحی دوربین فراهم شده است. لایکا به‌صورت تخصصی در زمینه تصویر برداری، نورشناسی، پردازش تصویر و حتی گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند.

نکته جالب توجه در توییت حذف شده لی جان، این بود که قرار است در جولای 2022 (تیر تا اوایل مرداد) یک گوشی پرچمدار راه‌اندازی شود که با همکاری لایکا طراحی شده است.

با این اوصاف، پرچمدار بعدی شیائومی از قابلیت‌های دوربین فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی دقیقا به کدام سری از پرچمداران خود اشاره می‌کند. برخی پیش‌بینی می‌کنند که این گوشی،‌ درواقع همان شیائومی 12 اولترا خواهد بود که تاکنون اخبار و اطلاعات زیادی از آن منتشر شده است. پیش از این، تصویری از شیائومی 12 اولترا منتشر شده بود که ماژول دوربین این گوشی را با برند لایکا به نمایش می‌گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مود نایت Xiaomi 12 Ultra چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر