;
coinex

بوسه جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز کن

اخیرا بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی در مقابل عکاسان و خبرنگاران، در جریان برگزاری جشنواره فیلم کن 2022 حاشیه ساز شد.

فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی، کارگردان فیلم‌های محبوب و پرطرفدار «متری شیش و نیم» و «ابد و یک روز»، از فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم کن 2022 بوده و مورد تحسین و تشویق بسیاری از منتقدان سینما و هنرمندان قرار گرفته است. در فیلم برادران لیلا، بازیگرانی همچون پیمان معادی و نوید محمدزاده، نقش‌آفرینی کرده‌اند. گفتنیست که این دو بازیگر معمولا نقش اصلی فیلم‌های سعید روستایی را بر عهده دارند.

داستان این فیلم دو ساعت و چهل و پنج دقیقه‌ای که جزو یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های جشنواره کن امسال بوده، درباره دختری 40 ساله به نام لیلا است. لیلا در این فیلم تمام عمرش را صرف مراقبت و نگهداری پدر و مادر و همچنین 4 برادر خود کرده است.

این خانواده با شرایطی سخت و دشوار با وجود مشکلات جامعه و تحریم‌های اقتصادی، زندگی خود را سپری می‌کنند. همچنین به دلیل مشکلات موجود در جو خانواده، مدام دچار بحث و درگیری‌های مختلف هستند. در ادامه لیلا تصمیم می‌گیرد برای نجات خانواده خود از فقر و مشکلات، یک تجارت خانوادگی راه بیاندازد که برای این اقدام، نیاز به سرمایه دارد. در همین حین لیلا متوجه وجود ارث خانوادگی که چند سکه است می‌شود که درواقع پدرشان اسماعیل، سال‌ها این ارث را پنهان کرده است. لیلا قصد دارد که این ارث را کشف کرده و آن را در راه تجارت جدیدش خرج کند. این موضوع موجب می‌شود که هرج و مرج‌هایی در این خانواده 7 نفره به وجود بیاید و وضعیت سلامتی پدرش نیز به خطر بیفتد.

بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی در مقابل دوربین جشنواره فیلم کن 2022

در پی جریانات و حواشی مختلف درمورد استایل بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی و فرشته حسینی که به همراه همسر خود نوید محمدزاده در این جشنواره حضور داشته‌اند، بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی بر روی فرش قرمز جشنواره کن از دیگر اتفاقات این مراسم بوده که بسیار حاشیه ساز شده است. گفتنیست که این دو بازیگر دوست‌داشتنی نزدیک به یکسال پیش با هم ازدواج کرده و از همان آغاز زندگی خود، بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند.

بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بوسه جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی بر روی فرش قرمز جشنواره کن 2022 چیست؟ به نظر شما انتشار این خبر باعث ممنوع‌التصویر شدن این دو بازیگر می‌شود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به نظر من خیلی کار چیپ و سبکی بود!!!

    پاسخ