;
coinex

متاورس استار اطلس (Star Atlas) ؛ بررسی بازی و ارز دیجیتال ATLAS

متاورس استار اطلس (Star Atlas) یکی از مهم‌ترین بازی‌های پلتفرم متاورس است. اگر به این موضوع علاقه دارید، تا انتها همراه تکراتو باشید.

متاورس استار اطلس (Star Atlas) یکی از بازی‌های محبوب پلتفرم‌های متاورس محسوب می‌شود که افراد زیادی به این بازی و پلتفرم علاقه دارند. این پلتفرم علاوه بر این‌که برای سرگرمی و بازی کردن ایده بسیار مناسبی است، یکی از راه‌های کسب درآمد نیز محسوب می‌شود.

این بدان معنی است که شما این امکان را دارید که با استفاده از ارز دیجیتال مخصوص به این پلتفرم، در آن مشغول به کار شده و به درآمدهای خوبی نیز برسید. در ادامه این مقاله، به بررسی بیشتر این ارز دیجیتال و پلتفرم مخصوص به آن می‌پردازیم.

همان‌طور که می‌دانید، متاورس به‌عنوان یک پلتفرم شناخته می‌شود که تعداد زیادی بازی و پلتفرم‌های دیگری در خود جای داده است. به بیانی دیگر، می‌توان این‌گونه گفت که متاورس، یک دنیای جداگانه و گسترده به‌حساب می‌آید که به‌صورت سه‌بعدی و واقعیت مجازی کار می‌کند.

در این برنامه، انواع بازی‌ها را مشاهده می‌کنیم که بازی استار اطلس یکی از مهم‌ترین بازی‌های متاورس به شمار می‌رود. اگر هنوز هم دقیق متوجه نشدید که متاورس چیست و چه مفهومی دارد، می‌توانید به مقاله مخصوص به آن مراجعه فرمایید.

متاورس استار اطلس (Star Atlas)

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، استار اطلس یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های متاورس است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این پلتفرم که بر روی بلاک‌چین سولانا (Solana) ساخته شده است، مثل یک بازی اکتشافی عمل می‌کند که در آن بازیکنان در کارهای آینده‌نگرانی سهیم می‌شوند. بازیکنان با استفاده از ارز دیجیتال استار اطلس این امکان را دارند که در پلتفرم متاورس استار اطلس (Star Atlas) دارایی‌های خود را به فروش برسانند.

علاوه بر این، اگر شما این توکن را داشته بشاید، می‌توانید دارایی‌های خود در بازی استار اطلس را افزایش داده و از سایر افراد آن‌ها را خریداری نمایید. بعد از خرید یا فروش این محصولات و دارایی‌ها، می‌توان از آن‌ها در انواع مبارزات این بازی استفاده کرد.

همچنین کاربران این امکان را دارند که با استفاده از ارز دیجیتال این بازی، انواع منابع و تجهیزات موردنیاز خود را خریداری نمایند و بعد از مدتی آن‌ها را فروخته و شود بیشتری کسب کنند. این ممکن، در خصوص بسیاری از بازی های ارز دیجیتال وجود دارد.

علاوه بر ارز دیجیتال اطلس که در این پلتفرم وجود دارد، پولیس نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال متاورس اطلس محسوب می‌شود که برای این بازی کاربردهای زیادی دارد. استفاده از توکن پولیس به شما این امکان را می‌دهد تا فعالیت‌های خود را درون بازی استار اطلس کنترل کنید.

همچنین با استفاده از آن شما می‌توانید پارامترهای این بازی را تغییر دهید. در این مقاله، ما قصد داریم به بررسی کامل این موضوع بپردازیم که استار اطلس چیست و چه کاربردی دارد. در ادامه، درباره توکن‌های اطلس، پولیس و همچنین مکانیسم‌های این بازی خواهیم پرداخت.

متاورس استار اطلس (Star Atlas)
متاورس استار اطلس (Star Atlas)

علاوه بر این، ما در باره توکن‎های غیر قابل تعویض (NFTها) و همچنین فناوری بلاک‌چین این بازی خواهیم پرداخت. اگر تمایل دارید آموزش بازی استار اطلس را یاد بگیرید و بدانید که چگونه در متاورس استار اطلس (Star Atlas) عمل کنید، تا انتهای این مقاله را مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید:

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال استار اطلس (Star Atlas)

استار اطلس چیست؟

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که استار اطلس چیست و دقیقاً چه مفهومی دارد. برای پاسخ به این سؤال، خوب است بدانید که استار اطلس یک بازی در پلتفرم متاورس بوده که به نظر می‌رسد در سال 2602 در حال انجام است. آینده متاورس و پروژه های متاورسی بسیار درخشان توصیف می‌شود و بسیاری از گیمرهای روی این بازی ها تمرکز کرده‌اند.

این امر موجب می‌شود که قدرت آینده‌نگری بازیکنان تا حد زیادی افزایش یابد. در این بازی مجازی، سه جناح مختلف برای تأمین منابع خود در حال مبارزه هستند. این افراد برای این‌‌که از نظر سیاسی قدرت کافی داشته باشند، شروع به فتوحات زمینی می‌کنند.

متاورس استار اطلس (Star Atlas)
استار اطلس چیست؟

بازیکنان در این بازی، انتخاب می‌کنند که شهروند کدام جناح شده و وارد آن شوند. هر یک از این جناح‌ها یک ایدئولوژی ژئوپلیتیکی ارائه می‌دهد که تعیین می‌کند که هر بازیکن چه تأثیر و نقشی در بخش یا جناح خود دارد.

ازآنجاکه در استار اطلس بازی‌های سنتی با مکانیک‌های بلاک‌چین ترکیب شده است، شما با بازی در این پلتفرم به تجربه جدیدی از بازی‌های گرافیکی کسب می‌کنید. تصاویر و جزئیات این که در این پلتفرم وجود دارند، موجب شده‌اند که افراد زیادی به سمت آن‌ها هجوم ببرند.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

بلاک‌چین سولانا

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، سیستم رمزنگاری استار اطلس برو روی بلاک‌چین سولانا ساخته شد است. این بلاک‌چین، یکی از سریع‌ترین و امن‌ترین سیستم‌های بلاک‌چین در جهان بوده که کاربران می‌توانند بدون نیاز به سرور، به این بازی متصل شده و معامله کنند.

همین امر و همچنین امنیت بالای آن موجب شده است که جزو محبوب‌ترین سیستم‌های بلاک‌چین در دنیا شناخته شود. متاورس استار اطلس (Star Atlas) به لطف بلاک‌چین بی‌نظیر سولانا، از توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) درون بازی استفاده می‌کند.

اقتصادی که در این بازی مشاهده می‌کنیم، مانند اقتصاد دنیای واقعی عمل می‌کند که مردم این امکان را دارند به کمک دارایی‌های خود، به معامله بپردازند. علاوه بر این، رای آموزش بازی استار اطلس خوب است بدانید که این بازی، شباهت زیادی به مکانیزم‌های بلاک‌چین ماینینگ و استیکینگ دارد.

استفاده از این دو قابلیت (ماینینگ و استیکینگ)، بازیکنان این امکان را دارند که به سایر افراد ثابت کنند که دارایی‌های آن‌ها مشروع بوده و قابلیت استفاده از آن‌ها در بازی را دارند.

متاورس استار اطلس (Star Atlas)
بلاک‌چین سولانا

کاربران می‌توانند با کشف و کاوش درون بازی، دارایی‌های خود را ماین کنند. با افزایش یافتن ویژگی‌ها یا توانایی‌ها و تجربه‌های بازیکنان، میزان دارایی آن‌ها نیز به نسبت افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این، برای آموزش بازی Star Atlas خوب است بدانید که بازیکنان با استفاده از این شبکه رمزنگاری شده، می‌توانند ماینینگی راه‌اندازی کنند تا شبکه خود را ایمن‎تر از قبل نمایند. این امر سبب می‌شود که میزان درآمد و پاداش بازیکنان بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

زمین مجازی چیست و سرمایه گذاری در متاورس چگونه است؟

نحوه عملکرد بازی استار اطلس

شما در آموزش بازی استار اطلس متوجه می‌شوید که این بازی ژانر علمی تخیلی داشته و افراد به نبرد و مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. همان‌طور که گفتیم، این مبارزات در میان سه جناح شکل می‌گیرد. بسیاری از بازی های متاورسی نظیر بازی آپلند (Upland) و بازی دسنترالند (Decentraland) که به خرید زمین در متاورس خودش امکان کسب درآمد از طریق فروش NFT را ممکن کرده است، به نحوی در حال تولید یک دارایی دیجیتال هستند. اما در مورد استار اطلس تفاوت هایی وجود دارد.

اگر بازیکنان بتوانند در گیم‌پلی به یکی از این جناح‌ها متصل شوند، می‌توانند به جوایز و درنتیجه، درآمدهای خوبی برسند. در ادامه، سه جناح مذکور در متاورس استار اطلس (Star Atlas) را نام‌برده و بررسی می‌کنیم.

  • قلمرو MUD: این جناح، تحت کنترل بشر بوده و اشغال شده است.
  • منطقه ONI: این منطقه را کنسرسیومی‌هایی از نژاد بیگانه اشغال کرده‌اند.
  • بخش Ustur: این بخش هم تحت کنترل اندرویدی‌های حساس است.

استراتژی بازی استار اطلس

برای این‌که آموزش بازی Star Atlas را بهتر درک کنید، خوب است با استراتژی این بازی آشنا شوید. در این پلتفرم، شما مود بازی نقش‌آفرینی (RPG) را با مود کاوش در فضا و همچنین کنترل قلمرو را مشاهده می‌کنید.

علاوه بر این، بازیکنان این امکان را دارند که به‌راحتی وسایل نقلیه و ناوگان موجود در این بازی را کنترل و هدایت کنند. یکی دیگر از مفاهیم اصلی و مهم این بازی، فرایند استخراج بوده است. این عملیات (ماینینگ) را می‌توان هم در زمین و هم در فضا انجام داد.

متاورس استار اطلس (Star Atlas)
استراتژی بازی استار اطلس

به‌جز موارد ذکرشده، کاربران می‌توانند در انواع مأموریت‌هایی که در بازی مشاهده می‌کنید، شرکت کنند. مأموریت‌های در این بازی شامل نبرد بازیکن در برابر محیط اطراف خود (PVE)، مبارزه یک بازیکن با بازیکن دیگر (PVP) و همچنین انواع بازی‎‌های واقعیت مجازی (VR) می‌شوند. نکته مهم دیگری که درباره آموزش بازی استار اطلس باید بدانید، این است که بازیکنان می‌توانند تجهیزات خاصی برای پیروزی و برنده شدن به کار گیرند.

بیشتر بخوانید:

معرفی بازی متاورسی فارسایت (Farsite) ؛ کاوش فضا با DeFi و cNFT

بلاک‌چین متاورس استار اطلس (Star Atlas)

در این بازی، از شیوه‌های متفاوتی از بلاک‌چین استفاده شده است. این بلاک‌چین‌ها شامل توکن‌های متفاوتی مانند ارز دیجیتال استار اطلس و ارز دیجیتال پولیس (Polis) می‌شود که به‌عنوان توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) این بازی به شمار می‌روند.

متاورس استار اطلس (Star Atlas) با نشان دادن این ارزهای دیجیتال، میزان دارایی‌های شما در این بازی را به نمایش می‌گذارند. به‌علاوه، این بازی از قراردادهای بلاک‌چین سولانا استفاده می‌کند که برای اجرای بسیاری از سناریوها مناسب است.

دارایی‌ها و اموال کاربران به‌صورت کاملاً غیرمتمرکز عمل می‌کند. همچنین کاربران در این بازی این امکان را دارند تا دارایی‌های خود را به طور کاملاً شفاف معامله کند. این ویژگی‌ها، همه موجب محبوبیت روزافزون ارز دیجیتالی اطلس شده است.

قابلیت دیگری که این بازی به کاربران خود ارائه داده است، قابلیت Play for Keys بوده که تقریباً پرخطر است. بازیکنان با استفاده از این قابلیت این امکان را دارند تا دارایی‌های دیجیتال و مجازی خود را به اشتراک بگذارند و به کمک آن‌ها در این بازی شرط‌بندی کنند. نکته مهم دیگری که درباره آموزش بازی استار اطلس بادی بدانید، این است که بازیکنان در این بازی کنترل بسیار بیشتری بر مدل بازی کردن خود دارند.

متاورس استار اطلس (Star Atlas)
بلاک‌چین متاورس استار اطلس (Star Atlas)

در پلتفرم متاورس اطلس، شما حالت‌ها و مودهای متفاوتی را مشاهده می‌کنید که موجب ترکیب ژانرهای مختلف بازی در یک محیط انعطاف‌پذیر و همه‌جانبه را به شما ارائه می‌دهد.

این حالت‌ها و مودها شامل بازی نقش‌آفرینی (RPG)، شبیه‌سازی پرواز فضایی، اکتشاف و کاوش و درنهایت، استراتژی بزرگ می‌شوند. در ادامه، توضیح می‌دهیم که حالات و مودهای استار اطلس چیست و به‌اختصار هر یک را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

استراتژی بزرگ (گرند استراتژی)

این حالت از بازی متاورس استار اطلس (Star Atlas) بازیکنان را تشویق می‎کند تا سهام خود را دریافت کرده، ساخته و آن را توسعه دهند. آن‌ها می‌توانند ایده‌های خود را در دارایی‌ها پیاده‌سازی کنند تا در نبردها و مبارزات آینده، نتیجه آن را مشاهده کرده و پیروز شوند. کاربران می‌توانند مکان نبردها و مبارزات را در نقشه خود مشاهده کنند.

اکتشاف

حالت دیگری که متاورس به کاربران خود ارائه می‌دهد، توانایی اکتشاف و کاوش کردن است. کاربران با استفاده از این بازی، می‌توانند کاوش و جست‌وجوی خود را تا اعماق فضا نیز ادامه دهند.

لازم به ذکر است که این جست‌وجوها برای یافتن و کسب دارایی‌ها انجام می‌گیرد. هنگامی که بازیکنان توانستند این دارایی‌ها را کشف کرده و از آن خود کنند، امکان استفاده از آن‌ها و استخراج آن‌ها را خواهند داشت. سپس آن‌ها می‌توانند از این دارایی‌ها در بازی و مبارزات خود استفاده کرده و حتی در معاملات خود آن‌ها را به کار ببرند.

متاورس استار اطلس (Star Atlas)
اکتشاف

مود یا حالت اکتشاف، یک بخش و تصویر از بالا به پایینی در صفحه به نمایش می‌گذارد که نمای بیرونی برنامه را به بازیکنان به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، در این قسمت یک اشعه ایکس وجود دارد که یک تصویر مقطعی از درون فضای سفینه کاربران نمایش می‌دهد. ویژگی‌های دیگری نیز در این بخش وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای بازی‌های واقعیت مجازی (VA) نیز استفاده کرد.

نقش‌آفرینی (RPG)

یکی دیرگر از مودها یا حالت‌های متاورس استار اطلس (Star Atlas) که پیش‌ازاین نام بردیم، نقش‌آفرینی بوده که با نام RPG نیز شاخته می‌شود. در ان بخش، بازیکنان این امکان را دارند که ارز دیجتال مربوط به خود را استخراج کرده و از آن‌ها برای موارد متفاوت استفاده کند.

در این حالت، بازیکن می‌تواند مسیر شغلی خود را انتخاب و تخصص مخصوص به خود را دنبال کند. این تخصص‌ها و مسیرها به افراد این امکان را می‌دهد تا به درآمدهای قابل‌قبولی دست یابند.

بیشتر بخوانید:

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

شبیه‌سازی پرواز فضایی

یکی از مهم‌ترین حالت‌هایی که در آموزش بازی Star Atlas مشاهده می‌کنید، مود شبیه‌سازی پرواز فضایی است. خوب است بدانید که گرافیک این حالت از بازی، بسیار منحصربه‌فرد و جذاب به نظر می‌رسد.

بازیکنان این امکان را دارند که کشتی‎های درون بازی را به‌صورت دستی، کنترل و هدایت کنند. سپس آن‌ها می‌توانند از این کشتی‌ها برای مبارزات نیز استقاده کرده و از تجهیزات و مکانیک‌های موردنیاز خود بهره ببرند. به کمک این حالت، کاربران این امکان را دارند که دریچه گاز به به‌صورت دستی ببندند.

متاورس استار اطلس (Star Atlas)
آموزش بازی Star Atlas

لازم به ذکر است که در این حالت از بازی متاورس استار اطلس، باید حتماً از هدست‌ها و لوازم موردنیاز این پلتفرم استفاده کنید. زیرا این پلتفرم به‌صورت واقعیت مجازی بوده و این امر موجب می‌شود که بازیکنان بتوانند حس و حال دنیای واقعی را درون بازی مجازی احساس کنند.

ارزهای دیجیتال متاورس استار اطلس

همان‌طور که یش‌ازاین نیز گفتیم، متاورس استار اطلس (Star Atlas) دارای دو نوع توکن به نام‌های ارز دیجیتال استار اطلس و ارز دیجیتال پولیس هستند.

برای درک بیشتر آموزش بازی استار اطلس خوب است بدانید که در این بازی، شما این امکان را دارید که با ارز دیجیتال آن، هر دارایی و تجهیزاتی که لازم درای را خریداری کنید.

همچنین شما می‌توانید دارایی‌های خود را ارتقا داده و ان‌ها را سازمان‌دهی کنید. این کارها موجب می‌شوند که شما در نبردها و مبارزای که در این پلتفرم روی می‌دهد، برنده شوید.

اغلب بازی‌های آنلاینی که در فضای مجازی به‌صورت واقعیت محازی هستند، اصولاً به انجام برخی کارهای تکراری نیاز دارند که موجب افزایش انگیزه مخاطبان و کاربران شود.

متاورس استار اطلس (Star Atlas)
ارزهای دیجیتال بازی استار اطلس / آموزش بازی Star Atlas

این امر باعث می‌شود که افراد هیجان بیشتری در بازی خود احساس کنند. لازم به ذکر است که استار اطلس، از نوعی سیستم حرفه‌ای استفاده می‌کند که منجر به کاهش میزان استرس و خستگی و در نهایت، موجب افزایش هیجان آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

آموزش کسب درآمد از متاورس

شما این امکان را دارید که باتوجه‌به اهداف خود، زمان و همچنین مکان دارایی‌ها و منابع مخصوص به خود را تعیین نمایید. علاه بر این، اگر در این بازی و در یخش کهارت‌های آن پیشرفت کنید، می‌توانید قفل بخش‌ پاداش‌ها برای استفاده از توکن‌های بومی را باز نمایید.

سپس به‌راحتی امکان استفاده از آن را خواهید داشت. در ادامه، برخی نکات طلایی درباره ارزهای دیجیتال متاورس استار اطلس (Star Atlas) کسب خواهید کرد. همان‌طور که کفتیم، مهم‌ترین ارز دیجیتال این پلتفرم، اطلس و همچنین پولیس هستند.

توکن اطلس

برای درک بهتر آموزش بازی استار اطس خوب است با ارز دیجیتال استار اطلس در این بازی آشنا شوید. این توکن که در متاورس به‌صورت آسان‌کننده عمل می‌کند، موجب می‌شود که خریدوفروش افراد در این بازی بسیار بیشتر از سایر بازی‌ها باشد. شما با استفاده از این ارز دیجیتال، این امکان را دارید که تمام دارایی‌های موجود در بازی مانند زمین، وسایل نقلیه، انواع تجهیزات  را خریدوفروش کنید.

علاوه بر این، شما برای انجام بسیاری از کارها در بازی متاورس استار اطلس به ارز دیجیتال اطلس نیاز خئاهید داشت. کسانی که در حال انجام این بازی هستند، باید تمام دقت خود را به کار گیرند تا بتوانند هزینه‌هاب انجام ماینینگ، تعمیرات وسایل نقلیه، سوخت موردنیاز ان‌ها را متعامدل نگه دارند.

اگر بخواهید بدانید که چچگونه می‌توان این هزیته‌ها را متعادل نگه داشت، باید مقداری از توکن‌های خود را درون بازی نگه داشته تا درصورت لزوم از آن استفاده کرده و هزینه‌های درون بازی را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) 

بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد

متاورس استار اطلس (Star Atlas)
ارز دیجیتال استار اطلس

لازم به ذکر است که توکن اطلس، اصلی‌‌ترین و مهم‌ترین ارز دیجیتال بازی استار اطلس بوده که اهمیت بسیار زیادی در خریدوفروش و معامله‌ها دارد. اگر قصد فروش توکن‌های اطلس خود در بازی متاورس استار اطلس (Star Atlas) را دارید، تنها می‌توانید دارایی‌های خود را معامله کنید. همچنین این توکن‌ها تنها با استفاده از خریدوفروش املاک و دارایی‌ها انجام‌پذیر است.

پولیس (Polis)

یکی دیگر از توکن‌های متاورس استار اطلس (Star Atlas) که طرفداران زیادی دارد، ارز دیجیتال پولیس است. این ارز دیجیتال که بسیار کاربردی بوده و به‌صورت چندمنظوره نیز عمل می‌کند، می‌تواند به شما کمک کند تا بازی استار اطلس خود را کنترل و آن را در دنیای واقعی مدیریت کنید.

علاوه بر اسن، کسانی که این توکن را دارند، به‌عنوان بخشی از یک شرکت غیرمتمرکز و مستقل به نام DAC را تشکیل دهند. این شرکت برای مدیریت و کنترل امور اقتصادی خرد شکل گرفته است.

استفاده از این توکن، به کاربران و بازیکنان این امکان را می‎دهد تا هر کسی که در حوزه DAC قرار ندارد را جزیمه کرده و مالیاتی از وی دریافت نمایند. تا زمانی که افراد وارد مناطق مخصوص DAC شوند، می‌توانند از جریمه شدن و پرداخت مالیات در امان باشند. علاه بر این، کسانی که مال توکن Polis باشند، می‌توانند مالکیت حوزه‌های متفاوت را به دست گیرند. این امر، بدون در نظر گرفتن این‌که چه کسی مالک آن حوزه‌هاست، انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین پروژه ها و ارزهای وب 3 (Web 3.0)

وب 3 یا نسل سوم وب چیست ؟

متاورس استار اطلس (Star Atlas)
ارز دیجیتال استار اطلس

نکته جالب‌توجه درباره توکن پولیس این است که دارندگان آن می‎توانند حرکات سایر بازیکنان را تحت کنترل خود درآورند. البته برای تصوی هر قانون در این بازی، باید اکثریت بازیکنان برای آن رأی بدهند. این بدان معنی است که هیچ شخصی با دیکتاتوری نمی‎تواند موفق به انجام کاری شود.

سخن نهایی

متاورس استار اطلس (Star Atlas) یکی از مهم‌ترین بخش‌های پلتفرم گسترده متاورس است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. این بازی، قابیلت‌های بسیار به کاربران خود ارائه می‌دهد و همین امر هم موجب جذابیت روزافزاون آن می‌شود.

علاوه بر این، کسب درآمد از این پلتفرم دلیل دیگر محبیوبیت آن به شمار می‌‌رود. ما در این مقاله، به آموزش بازی استاراطلس و توکن‌های مربوط به آن پرداختیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: academy.moralis.io

نظر شما در خصوص متاورس استار اطلس (Star Atlas) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام بر همگی.کسی هست بدونه چطور میشه این بازیها و دانلود کرد

    پاسخ

    سلام چطور میشه این بازی رو دانلود کرد ممنون

    پاسخ

    خیلی از کسایی که با سرچ گوگل برای بازی ارز دیجیتال میان ممکنه به سایت شما بخورن پس خاهش میکنم بازی هایی که تایید شده است و مطمعن هستن معرفی کنین و نکته مهم اصلی اینه که لینک بازی اندروید یا پی سی و یا آدرس سایت رو برای دانلود بازی بذارین تا داخل گوگل پلی و یا سایت ها برای پیدا کردن بازی معرفی شده از طرف شما سرگردان نشیم یا نشن

    پاسخ

    این بازی نسخه اندروید داره و اگر داره از کجا پیدا کنیم

    پاسخ

    ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار کاربران قرار میدید. فقط ی نکته ای اول مقاله. اینکه این بازی سال ۲۶۰۲ میلادی هست که اشتباها اینجا ۲۰۲۶ تایپ شده

    پاسخ