;
coinex

اولین تریلر Mission Impossible 7 منتشر شد

اولین تریلر Mission Impossible 7 در بحبوحه جشنواره کن منتشر شد تا طرفداران ایتن هانت با هنرنمایی تام کروز بار دیگر شاهد بدلکاری‌های دیوانه‌وار باشند.

مأموریت غیرممکن که اولین بار با بازی تام کروز و کارگردانی برایان دی پالما در دهه 90 میلادی مورد استقبال زیادی قرار گرفت، خیلی زود به فرانچایزی محبوب تبدیل شد.  تام کروز با بدلکاری‌هایش توانست به مدت بیش از دو دهه این فرانچایز را زنده نگه دارد. حال در جدیدترین قسمت این فرانچایز ایتن هانت با تیم همیشگی‌اش به دنبال ماجراجویی جدیدی رفته است.

انتشار تریلر رسمی Mission Impossible : Dead Reckoning Part One آخر هفته میلادی منتشر شد. در واقع این تریلر درز پیدا کرده و هر چند در رویداد سینمایی سینماکان تریلر Mission Impossible 7 به نمایش در آمد، اما کمپانی پارامونت قصد انتشارش را فعلا نداشت.

رونمایی از بازیگران در تریلر Mission Impossible 7

این هفتمین فیلم از فرانچایز ماموریت غیرممکن خواهد بود، با ستاره‌های ربکا فرگوسن، سایمون پگ و وینگ ریمز که همگی برای آخرین پروژه‌ای که در رم، نروژ، ونیز و بریتانیا فیلم‌برداری شده است، بازگشته‌اند. در کنار این بازیگران، هنری چرنی در نقش یوجین کیترید و ونسا کربی در نقش بیوه سفید از فیلم قبلی، نیز نقش آفرینی می‌کنند.

تریلر Mission Impossible 7

چهره‌های جدیدی نیز به این ماجراجویی اتن هانت پیوسته‌اند؛ هیلی آتول، ستاره مامور کارتر، پوم کلمنتیف بازیگر محافظان کهکشان، عیسی مورالس، کری الوز، شی ویگام، ایندیرا وارما، مارک گاتیس، راب دلانی و گرگ تارزان دیویس.

Mission Impossible 7 نیز مانند دو قسمت قبلی به کارگردانی کریستوفر مک‌کواری خواهد بود. زوج تام کروز و مک‌کواری در دو فیلم قبلی صحنه‌های خارق‌العاده‌ای خلق کرده‌اند و این بار نیز نوید بدلکاری‌های دیوانه‌واری را به مخاطبین داده‌اند.

این فیلم با بودجه عظیم 290 میلیون دلاری اولین فیلم از حماسه‌ای دو قسمتی است که انتظار می‌رود پایان کاراکتر ایتن هانت با بازی تام کروز باشد. تولید قسمت 2 در ماه مارس آغاز شد و انتظار می‌رود تا پایان سال 2022 ادامه داشته باشد و اکران آن برای سال 2024 تعیین شده است.

Mission Impossible 7 در تاریخ 23 تیر 1402 اکران خواهد شد.

در پایان اولین تریلر Mission Impossible 7  را در تکراتو تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر Mission Impossible 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: manofmany

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر