;
coinex

تریلر رسمی Thor: Love and Thunder با حضور کریستین بیل را تماشا کنید

تریلر رسمی Thor: Love and Thunder منتشر شد تا دوباره طرفداران این خدای اسکاندیناوی را به هیجان بیاورد. با تکراتو به تماشای این تریلر بنشیند.

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، تریلر رسمی Thor: Love and Thunder منتشر شد. این تریلر دو غافلگیری برای طرفداران دارد؛ رونمایی از گریم کریستین بیل که به گفته تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم، قرار است شرورترین ویلن دنیای مارول را شاهد باشیم و بازگشت ناتالی پورتمن در ظاهری متفاوت و با قدرت‌های خارق‌العاده.

از تریلر رسمی Thor: Love and Thunder چه می‌فهمیم؟

تایکا وایتیتی که فیلم‌های قبلی ثور را هم ساخته بود، این بار ظاهرا سراغ فضای بصری فیلم‌های دهه 80 میلادی رفته است. ظاهر ثور شبیه خواننده‌های راک دهه 80 میلادی خیلی جلب توجه می‌کند.

تریلر رسمی Thor: Love and Thunder با موجودی که برای بچه‌ها از افسانه ثور می‌گوید، شروع می‌شود. نکته جالب توجه استفاده از فعل ماضی برای ثور است. بنابراین شاید شاهد پایان ثور باشیم؛ هر چند به نظر نمی‌رسد، استودیو مارول چنین ریسکی کند و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌هایش را کنار بگذارد. چنین چیزی بیشتر شبیه همان حقه‌های کوین فایگی‌ست تا طرفداران را تشنه اکران فیلم نگه دارد.

تریلر رسمی Thor: Love and Thunder

همانطور که گفته شد، در این تریلر برای اولین بار از «گور»، قصاب خدایان هم رونمایی می‌شود. از دیالوگ‌های کریستین بیل، بازیگر گور، متوجه می‌شویم که گور برای انتقام از خدایان، آنها را می‌کشد و از آنجایی که نماهایی سیاه سفید از گور، قصاب خدایان در تریلر وجود دارد، به نظر می‌رسد، شاهد چند فلاشبک در فیلم خواهیم بود.

ناتالی پورتمن نیز، که فقط در قسمت اول فیلم به عنوان معشوقه ثور بازی کرد، بار دیگر برگشته؛ اما این بار در قامت ابرقهرمان. در تریلر رسمی Thor: Love and Thunder سلاح معروف ثور را می‌بینیم که در قسمت قبلی به دست خواهر ثور از بین رفت. اما حالا، آن را صحیح و سالم در دستان ناتالی پورتمن می‌بینیم. البته از ترک‌های روی سلاح متوجه می‌شویم که ترمیم شده؛ اما به دست کی؟ خدا می‌داند. احتمالا با تغییر در نقش ناتالی پورتمن در این قسمت، شاهد حضور او در برنامه‌های آینده مارول و کوین فایگی خواهیم بود.

در نهایت بار دیگر، بازیگران نگهبانان کهکشان را هم خواهیم دید. همچنین چند بازیگر از قسمت قبلی ثور نیز در فیلم جدید حضور خواهند داشت. دیگر بازیگران فیلم Thor: Love and Thunder تسا تامپسون، راسل کرو، کریس پرت، کارن گیلان، مت دیمون و جیمی الکساندر خواهند بود.

Thor: Love and Thunder، چهارمین فیلم مستقل ثور، خنده و رعد و برق فراوانی را به همراه دارد! کریس همسورث به عنوان خدای تندر دوباره بازگشته است و قرار است در تاریخ جمعه 8 جولای 2022 (17 تیر 1401) روی پرده سینما داستان ماجراهایش را برای مخاطب به نمایش بگذارد.

با تکراتو به تماشای تریلر رسمی Thor: Love and Thunder بنشینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر رسمی Thor: Love and Thunder چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر