;
coinex

حمایت صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال از توکن ترا 2.0

صرافی‌های جهانی معتبر ارزهای دیجیتال حمایت خود از عرضه بلاک چین جدید ترا 2.0 را اعلام کرند. این صرافی‌ها شامل Binance ،FTX ،Crypto.com ،Huobi ،Bitfinex ،Bybit ، Bitrue ،Kucoin و Gate io می‌شوند.

صرافی بایننس اعلام کرده است که به طور نزدیک با تیم ترا در ارتباط بوده و به آن‌ها جهت اجرای طراح احیای لونا کمک می‌کند. صرافی FTX نیز حمایت خود از ایردراپ جدید لونا را اعلام کرده و انجام معامله با توکن‌های قدیمی LUNA و UST را ممنوع کرده است.

حمایت صرافی های بزرگ از توکن ترا 2.0

صرافی‌های ارز دیجیتال پس از انتشار اعلامیه proposal 1623 توسط مدیر عامل Terraform Labs یعنی دو کوان دست به همکاری با تیم ترا زدند. دو کوان این پیشنهاد را جهت احیای اکوسیستم سقوط کرده لونا مطرح کرده است. این اکوسیستم در اوایل ماه جاری پس از جدا شدن از استیبل کوین الگوریتمی UST سقوط شدیدی را تجربه کرد.

حمایت صرافی های بزرگ از توکن ترا 2.0

با توجه به متن proposal 1623، تیم Terraform Labs بلاک‌چین جدیدی با نام ترا 2.0 را راه‌اندازی خواهد کرد. بلاک چین قبلی ترا نیز به ترا کلاسیک تغییر نام خواهد داد. نسخه جدید بلاک چین ترا فاقد استیبل کوین UST است.

طبق متن اعلامیه، هولدرهای فعلی ترا کلاسیک قادر به دریافت ایردراپ جدید ترا 2.0 خواهند بود. صرافی‌های معتبر ارزهای دیجیتال نظیر Bybit ،Kucoin ،Binance و Crypto.com تنها پس از گذشت چند دقیقه از انتشار درخواست دو کوان، حمایت خود از پروژه جدید ترا را اعلام کردند.

تمامی هولدرهای لونا که ارز لونا را در کیف پول صرافی نگه داشته‌اند مشمول دریافت ایردراپ خواهند شد. دو کوان در توییتر خود اعلام کرد که برای لیست شدن توکن‌های لونا با هیچکدام از صرافی‌ها تماس نگرفته است.

تاریخ انتشار ترا 2.0

با توجه به اعلامیه TFL، ترا 2.0 به احتمال زیاد در تاریخ 27 می 2022 در طی عملیات ایردراپ منتشر خواهد شد. توکن از هم پاشیده شده لونا، به لونا کلاسیک (LUNC) تغییر نام خواهد داد.

رمزارز لونا کلاسیک طی 24 ساعت گذشته بیش از 9 درصد ریزش قیمت داشته است. بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap، در حال حاضر قیمت هر واحد از توکن‌های لونا کلاسیک، 0.0001549 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حمایت صرافی های بزرگ از توکن ترا 2.0 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر