;
coinex

واکنش تند ایلان ماسک به یک ویدیوی دیپ فیک از خودش [+هشدار کلاهبرداری]

انتشار ویدیوی دیپ فیک کلاهبرداری در فضای مجازی با واکنش تند ایلان ماسک همراه بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه بشید.

ایلان ماسک در یک پیام توییتری ویدیوی دیپ فیک منتشر شده از خود را جعلی نامید. ویدیوی جعلی که در اوایل هفته منتشر شد، تصویر ایلان ماسک را در حال تبلیغ یک پلتفرم ترید با بازدهی سرمایه‌گذاری 30 درصدی نشان می‌داد.

بسیاری از علاقه‌مندان به دوج کوین متوجه کیفیت پایین ویدیوی منتشر شده شدند. به عقیده این افراد صدای ایلان ماسک در فیلم رباتیک و نامفهوم بود. یکی از کاربران در توییتر نوشت: این یک دیپ فیک وحشتناک است.

حواشی انتشار ویدیوی دیپ فیک ایلان ماسک

به عقیده بیلی مارکوس، افراد احمقی که گول ویدیوهای این چنینی را می‌خورند، بهتر است سرمایه‌شان را در این پروژه‌ها از دست بدهند. دیپ فیک به تصاویر و فیلم‌هایی گفته می‌شود که به طرز قابل توجهی شبیه به شخصیتی خاص است. این تصاویر به صورت مصنوعی الگوهای رفتاری و ظاهر مخاطب را تقلید می‌کنند. در ادامه ویدیو دیپ‌فیک را تماشا می‌کنید.

ایجاد کلون‌های با کیفیت به منابع محاسباتی گران قیمت نیاز دارد. این آثار به طور معمول با کمک یک شبکه مولد (GAN) تولید می‌شوند.

با پیچیده‌تر شدن دیپ فیک‌ها، نیاز فوری به ابزار تشخیص فیلم‌های واقعی از مجازی بیشتر از قبل حس می‌شود. به احتمال زیاد در آینده ابزارهایی به بازار خواهند آمد که پیچیدگی تشخیص فیلم‌های واقعی از ویدیوهای دیپ فیک را کمتر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واکنش تند ایلان ماسک به ویدیوی دیپ فیک خود چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر