;
coinex

جزئیات جدیدی از ایردراپ Terra 2.0 اعلام شد

ریزش رمزارز شبکه ترا شوکی عظیم به کل بازار کریپتوکارنسی وارد کرد. تیم ترا به منظور احیای رمزارز خود جزئیات جدیدی از ایردراپ Terra 2.0 را اعلام کرده است.

صرافی MEXC Global متعهد شده است که برای کاهش عرضه در بازارهای قدیمی Terra، خرید و فروش یک ماهه این رمزارز را آزاد کند. علی‌رغم ریزش شدید لونا، تیم ترا قصد عقب‌نشینی ندارد. این رمزارز با کمک صرافی‌های معتبر قصد احیای پروژه لونا را دارد.

تاریخ عرضه ایردراپ Terra 2.0

طبق اعلامیه‌های منتشر شده در روز پنج‌شنبه، ترا جزئیات جدیدی از ایردراپ Terra 2.0 را منتشر کرده است. ترا 2 توکن‌ بومی بلاک چین جدید ترا به شمار می‌رود. عرضه ایردراپ ترا 2 در روز جمعه میان هولدرهای Terra Luna Classic (LUNC) ,TerraUSD Classic (USTC) و Protocol UST (aUST) صورت خواهد گرفت.

صرافی‌های معتبر بایننس و FTX از همکاری خود با پروژه ترا خبر دادند. تیم بایننس مدعی است که بلاک چین جدید ترا با طرح احیای خود، قصد کمک به کاربران آسیب‌دیده پلتفرم را دارد.

جزئیات جدیدی از ایردراپ Terra 2.0 اعلام شد

FTX نیز حمایت خود از ایردراپ ترا 2 و همچنین جابجایی لونا و UST کاربران به نسخه‌ جدید را اعلام کرد. تیم ترا اعلام کرده است که به جز صرافی‌های بایننس و FTX با صرافی‌های دیگری نیز جهت عرضه ایردراپ همکاری کرده است.

پشتیبانی از Terra 2.0 توسط صرافی‌های معتبر دنیا

جدا از موضوع عرضه ایردراپ Terra 2.0، صرافی‌های معتبر نظیر کوکوین نیز حمایت خود از انتقال توکن‌های قدیمی ترا به نسخه‌ جدید را اعلام کردند. کاربران و علاقه‌مندان توکن ترا 2 به راحتی قادر به معامله و انتقال توکن‌های خود در صرافی‌های معتبر دنیا خواهند بود.

علی‌رغم حمایت شدید صرافی‌های معتبر ارزهای دیجیتال از ترا 2، برخی صرافی‌ها نظیر BitMEX قصد همکاری در پروژه جدید شرکت ترا را ندارند. سخنگوی صرافی بیت مکس در گفتگوی خود با Cointelegraph گفت:

ما لیست توکن‌های پشتیبانی‌شده برای معاملات اسپات را بر اساس فاکتورهای خاصی تنظیم می‌کنیم. از جمله این فاکتورها می‌توان به داشتن برنامه مشخص جهت نگه‌داری توکن‌ها اشاره کرد. به این ترتیب، صرافی بیت مکس در حال حاضر برنامه‌ای برای فهرست کردن لونا در بازار اسپات ندارد.

سخنگوی بیت مکس در زمینه با پذیرش لونا 2 در بازار فیوچرز این صرافی گفت: صرافی بیت مکس تنها در صورتی که رمزارز لونا دارای reference index قابل اتکایی باشد، آن را به لیست فیوچرز خود اضافه خواهد کرد.

عدم آمادگی کاربران برای پذیرش ترا 2

در حال حاضر تمامی کاربران آماده مهاجرت به نسخه جدید ترا نیستند. علی‌رغم جهت‌گیری دو کوان، بنیان‌گذار ترا علیه سوزاندن توکن‌های در حال چرخش لونا، همچنان بسیاری از کاربران صرافی‌هایی نظیر MEXC Global به سوزاندن توکن‌ها رأی مثبت دادند.

صرافی MEXC به لطف کارمزدهای معاملاتی جمع‌آوری‌شده از معاملات اسپات جدید LUNA/USDT در پلتفرم خود، متعهد به فرآیند خرید و سوزاندن یک‌ماهه این رمزارز شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایردراپ Terra 2.0 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر