بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند ؛ کشتی کج کارانی که به بازیگری روی آوردند

کشتی کج کاران زیادی هستند که به سمت بازیگری رفته‌اند. در این نوشتار با ما بمانید تا بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند را به شما معرفی کنیم.

کاملا منطقی است که کشتی کج کاران دارای استعداد زیادی در بازیگری هستند. این افراد در حوضه کاری خود، عجیب و غریب‌ترین و خنده‌دار‌ترین کارهای ممکن را با واکنش‌هایی بسیار جدی و خشن اجرا می‌کنند. ارائه دادن همچین اجرایی در مقابل هزاران تماشاگر زنده می‌تواند کار دشواری برای بسیاری از بازیگران باشد. همین باعث شده است تا ورزش کشتی کج طرفداران زیادی را در دهه‌های اخیر جلب خود کند.

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند

کشتی کج کارانی که به بازیگری روی آوردند

در ادامه شما میتوانید در یک نگاه فهرست بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند را در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند

در این نوشتار، ما قسط داریم تا برترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند را بر اساس نظر سایت Ranker به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که تمام افراد این لیست بر اساس مشهوریت آنها توسط کاربران Ranker انتخاب شده‌اند. پس اگر شما یکی از علاقه‌مندان این کشتی کج کاران و بازیگران هستید، در ادامه با ما بمانید تا شما را بیشتر با بهترین بازیگران کشتی کج کار آشنا کنیم.

Bill Goldberg

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند

بیل گلدبرگ یک کشتی کج کار و بازیکن NFL بود که به یکی از برترین بازیگران کشتی کج کار تبدیل شده است. او بیشتر به دلیل شکست‌ناپذیری‌اش در WCW شناخته می‌شود. قدرت و عظمت بیل گلدبرگ در WWE باعث شده بود تا برخی او را به عنوان مایک تایسون ورزش کشتی کج بشناسند.

بیل گلدبرگ در رینگ مبارزه فردی بسیار کم حرف بود. همچنین او یکی از اندک افرادی بود که تکنیک‌های زیادی برای نمایش نداشت. اما این مسئله هیچوقت نتوانست جلوی او را در شکست دادن رقیبان‌ خود بگیرد. در دنیای سینما و تلویزیون، ما شاهد حضور بیل گلدبرگ در چند نقش مختلف در برخی از فیلم‌های اکشن بودیم. از این فیلم‌ها، می‌توان از Ready to Rumble ،The Longest Yard و Santa’s Slay نام برد.

Kevin Nash

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند

با کمال تعجب، کوین نش توانسته است در فیلم‌هایی با ژانر‌های مختلفی مانند اکشن، کمدی (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های کمدی سیاه پوستان) و کمدی‌های غیرعمدی بازی کند. یکی از فیلم‌هایی که او در آن بازی کرده و موفقیت زیادی داشته است، فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Secret of the Ooze می‌باشد که بسیاری با این فیلم مشهور آشنا هستند.

کوین نش در این فیلم نقش شخصیت شرور (بهترین شخصیت های شرور انیمیشن های دیزنی بر اساس IMDB) داستان را بازی می‌کند که با لاکپشت‌های نینجا مبارزه می‌کند. حضور او در این فیلم باعث شد تا بیشتر در دنیای سینما توسط کارگردانان و تهیه‌کنندگان دیده شود.

Randy Savage

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند

طرفداران جوان‌تر دنیای WWE ممکن است با رندی سوج آشنا نباشند. دوره طلایی او در دهه‌های 80 و 90 میلادی بود که باعث شد به یکی از مشهور‌ترین کشتی کج کاران آن زمان تبدیل شود. اما متاسفانه رندی سوج با نام تولد رندی پوفو، در سال 58 سالگی در سال 2011 بر اثر حمله قلبی درگذشت.

رندی سوج توانست در دوره خود در فیلم‌های زیادی نقش داشته باشد. یکی از موفق‌ترین این فیلم‌ها، اولین فیلم Spider-Man بود که او نقش کاراکتری به نام BoneSaw را بازی کرد. از دیگر فیلم‌های این کشتی کج کار نیز می‌توان از بولت، آماده برای غرش، مجموعه فیلم‌های کشتی گیر و نیش نام برد.

Roddy Piper

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند

در ورزش کشتی کج، اغلب هیل‌ها یا افراد بد هستند که برخی از کار‌ها مانند صحبت‌ کردن را انجام می‌دهند. وقتی صحبت از هیل‌ها می‌شود، رودی پایپر به عنوان یکی از بهترین‌های آنها در دوره خود شناخته می‌شود. همین باعث شد تا او در لیست برترین بازیگران کشتی کج کار قرار بگیرد. به دلیل مشهوریت او در WWE و نقش‌های زیاد او در دنیای سینما، بسیاری از طرفداران این ورزش او را به عنوان بهترین بازیگر کشتی کج کار می‌شناسند.

رودی پایپر توانسته است در فیلم‌های زیادی بازی کند. برخی از این فیلم‌ها توانسته‌اند به موفقیت زیادی برسند، در حالی که برخی از آنها کاملا شکست خوردند. از مشهور‌ترین فیلم‌های او می‌توان از آنها زندگی می‌کنند، آندره غول، جهنم به شهر قورباغه می‌آید و مجموعه فیلم‌های کشتی گیر نام برد.

Jesse Ventura

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند

فرماندار سابق مینه سوتا، شخصیت فعلی رادیو و صاحب یکی از دیالوگ‌های به یادماندنی سینمای اکشن (معرفی و تحلیل بهترین سریال های اکشن جهان) دهه 80 میلادی، جسی ونتورا توانسته است به مشهوریت زیادی در آمریکا و تمام دنیا برسد. از حضور او در تکاور دریایی و سیاست تا یکی از دوست‌داشتنی‌ترین هیل‌های دهه 80 میلادی، جسی ونتورا همیشه آماده مبارزه بوده است.

در مورد سابقه بازیگری او، جسی ونتورا در دو فیلم شناخته شده مرد دونده و غارتگر نقش داشته است. یکی از دیالوگ‌های او در فیلم غارتگر،”من وقت برای خونریزی ندارم”، بسیار مشهور شد و به یکی از بهترین دیالوگ‌های سینما (بهترین دیالوگ های بتمن 2022) تبدیل شد. به طوری که او این دیالوگ را به طرز خنده‌داری در یک فیلم کوتاه تقلید کرد.

André The Giant

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند

اگر بتوان انسانی را به معنای واقعی کلمه بزرگ توصیف کرد، آن انسان آندره روسیموف است. این کشتی کج کاری که به یکی از بهترین بازیگران کشتی کج کار تبدیل شد، دارای قد 2.24 متر و وزن 236 کیلوگرم می‌باشد که باعث شده است تا به عنوان غول‌ WWE شناخته شود.

این مردی است که یک بار در یک ساعت 10 بطری آبجو نوشیده است و به عنوان شوخی اتومبیل دوستانش را (با دست خالی) جابجا می‌کند. در رابطه با سابقه بازیگری‌اش، او نقش اصلی را در فیلم آندره غول داشت و همچنین نقش Fezzik را در فیلم عروس پرنسس بازی کرده است.

Stone Cold Steve Austin

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند, برترین بازیگر کشتی کج کار

استیو آستین یکی از شناخته‌شده‌ترین کشتی کج کاران دنیای سینما و تلویزیون است. بالاتر بودن رتبه او در سایت Ranker در مقابل آندره و رندی سوج، جای تعجب بسیاری از علاقه‌مندان این ورزش بود. اما مشهوریت بیشتر او بین دیگر افراد این لیست، به دلیل استعداد او در WWE و بازیگری می‌باشد. طوری که بسیاری از طرفداران ورزش کشتی کج، استیو آستین را به عنوان یکی از بهترین کشتی کج کاران تاریخ می‌شناسند.

استیو آستین در بسیاری از اجرا‌های‌ خود، فردی خون سرد و بی‌عاطفه بود که باعث شد تا نقش‌های سینمایی‌اش نیز همین طور باشد. از فیلم‌هایی که او در آن حضور داشته است می‌توان از طولانی ترین حیاط، محکوم شده، حداکثر مجازات و نیروی تاکتیکی نام برد.

John Cena

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند, بهترین بازیگر کشتی کج کار

جان سینا که یک سوپراستار دبلیو دبلیو ای در دوران خود بود، توانست به برترین بازیگر کشتی کج کار تبدیل شود. چیزی که قبلا در ورزش WWE مشخص نبود و بعدا در نقش‌های او نشان داده شد، حس شوخ‌ طبعی او بود. جان سینا با خصوصیات دوست‌داشتنی خود و استعداد زیاد در بازیگری توانسته است افراد زیادی را جلب خود کند.

او همچنین توانسته است در فیلم‌های بسیار موفق و بزرگی بازی کند که او را کاملا مشهور کرده است. برای مثال در سال‌های اخیر، جان سینا در فیلم‌های دی سی (بهترین سریال های دی سی 2022 (DC)) مانند The Suicide Squad و سریال Peacemaker بازی کرده است.

افراد زیادی این باور را دارند که کشتی کج کاران توانایی بازیگری را ندارند و نمی‌توانند نقشی را به صورت طبیعی بازی کنند. اما جان سینا مثالی عالی می‌باشد که نشان می‌دهد استعداد زیادی در WWE وجود دارد که می‌توان در هالیوود استفاده کرد.

Dave Bautista

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند, برترین بازیگران کشتی کج کار

چیزی که باعث شد تا دیو باوتیستا به یکی از بهترین بازیگران کشتی کج کار تبدیل شود، حضور او در برخی از فیلم‌های مارول مانند The Guardians Of The Galaxy و Avengers:Infinity War می‌باشد. همچنین، بر خلاف بسیاری از دیگر بازیگران کشتی‌گیر در این فهرست، دیو باوتیستا انسانیت بی‌رحمانه‌ای را به نقش‌های خود در فیلم‌هایی مانند Bladerunner و Dune (بررسی فلسفی فیلم Dune 2021) اضافه کرده است.

The Rock

بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند
بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند, برترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند

با وجود اینکه راک دارای 5 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی می‌باشد، نبودن این بازیگر حرفه‌ای در این فهرست کاملا غیرممکن بود. راک در دهه اخیر توانسته است به یکی از بزرگ‌ترین بازیگران کل دنیا تبدیل شود. در آینده‌ای نه چندان دور ما شاهد حضور او در دنیای سینمایی دی سی در نقش بلک آدام خواهیم بود.

راک در فیلم‌های بسیار زیادی بازی کرده است که بیشتر آنها توانسته‌اند به موفقیت زیادی برسند. دواین جانسون با شخصیت دوست داشتنی و جذاب خود، بسیاری از علاقه‌مندان دنیای سینما را جلب خود کرده است. طوری که او یکی از اندک سلبریتی‌هایی می‌باشد که بیش از 100 میلیون فالوور در اینستاگرام دارند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کشتی کج کارانی که بازیگر شدند

رندی سوج در چه فیلم‌هایی بازی کرده است؟

رندی سوج توانست در دوره خود در فیلم‌های زیادی نقش داشته باشد. یکی از موفق‌ترین این فیلم‌ها، اولین فیلم Spider-Man بود که او نقش کاراکتری به نام BoneSaw را بازی کرد. از دیگر فیلم‌های این کشتی کج کار نیز می‌توان از بولت، آماده برای غرش، فیلم‌های کشتی گیر و نیش نام برد.

رودی پایپر در چه فیلم‌هایی بازی کرده است؟

از مشهور‌ترین فیلم‌های او می‌توان از آنها زندگی می‌کنند، آندره غول، جهنم به شهر قورباغه می‌آید و مجموعه فیلم‌های کشتی گیر نام برد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *