;
coinex

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS [لیست 20 اپلیکیشن برتر آهسته کردن فیلم گوشی]

اگر به دنبال اپلیکیشن‌های برتر آهسته کردن فیلم گوشی هستید، در ادامه همراه ما باشید تا بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

امروزه ساخت فیلم و ویدئو‌های جذاب برای کاربران گوشی‌های اندروید و iOS بسیار مهم و البته جذاب است. به همین منظور پیدا کردن بهترین برنامه های آهسته کردن فیلم بسیار ضروری است.

اگر شما هم به دنبال بهترین برنامه اسلوموشن گوشی هستید و قصد درید با بهترین برنامه های آهسته کردن فیلم آشنا شوید تا بتوانید بهتر از آنها استفاده کنید، با ما در ادامه همراه باشید.

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS که می‌توان از آنها استفاده کرد در ادامه معرفی شده است و شما با بهترین برنامه های آهسته کردن فیلم آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 ؛ لیست آنتی ویروس های قوی اندرویدی

بهترین برنامه هک بازی ؛ لذت بازی بدون محدودیت

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

ضبط ویدیوی‌های آهسته یا اسلوموشن یکی از تکنیک‌های زیبای فیلمبرداری است که سال‌ها در سینما از آن استفاده‌های جذاب شده است. اما تلفن‌های هوشند نیز این تکنولوژی را مورد استفاده قرار دادند و برای چند سالی است که در تلفن‌های پرچمدار شاهد استفاده از این برنامه‌ها هستیم.

در ادامه بهترین اپلیکیشن اسلوموشن گوشی معرفی شده است شما می‌توانید از طریق این برنامه‌ها که بهترین برنامه های آهسته کردن فیلم برای گوشی هستند، نیازهای خود را برطرف کنید.

شما می‌توانید بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS را برای خود انتخاب و دانلود کرده و با استفاده از آن کارهای خود را انجام دهید.

SloPro

این برنامه اسلوموشن بدون لگ برای تهیه اسلوموشن با سرعت 1000 فریم در ثانیه قابل استفاده در گوشی‌های موبایل دارای سیستم عامل iOS است. از ویژگی‌های این اپلیکیشن که بسیار مورد پسند کاربران واقع شده است، قابلیت تهیه ویدئوی اسلوموشن با استفاده از شبیه‌سازی در دو سرعت 500 و 1000 فریم در ثانیه است. استفاده از این اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد تا در هنگام عکسبرداری تصاویر را ویرایش کنید.

Slo-Gram

این اپلیکیشن از برنامه‌های رایگان تهیه ویدئوی اسلوموشن است. اگر با ویرایش ویدئوها و به اشتراک گذاشتن آن‌ها زیاد سر و کار دارید، اپلیکیشن Slo-Gram یکی از بهترین‌ها برای شماست.

اپلیکیشن معرفی شده به راحتی به اکانت اینستاگرام شما متصل شده و می‌توانید ویدئوهای مورد نظرتان را با حذف قسمت‌های دلخواه خود، از حساب اینستاگرام به این برنامه ایمپورت کنید. بعلاوه، آهنگ‌های خود را مستقیما از آرشیو خودتان می‌توانید به ویدئوی اسلوموشن تهیه شده اضافه کنید.

Efectum

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

برنامه اسلوموشن موزیک و ویدیو Efectum از برنامه‌هایی است که می‌تواند در کاهش سرعت ویدئوی دلخواهتان به شما کمک کند. بهترین نکته در مورد آن این است که می‌توانید از آن به عنوان برنامه اصلی دوربین موبایلتان استفاده کنید تا بلافاصله بعد از ضبط تصاویر، امکان ادیت کردن آن‌ها را داشته باشید.

نرم افزار آهسته کردن ویدئو iOS و اندروید Efectum دارای ویژگی‌های بسیاری است که امکان ادیت کردن ویدئوها را به صورت متنوع در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها قابلیت اضافه کردن موسیقی به ویدئو و البته کمتر یا بیشتر کردن سرعت پخش آن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه هک وای فای ؛ چطور وای فای را هک کنیم؟

بهترین یوتیوب دانلودر تلگرام کدام است؟

Coach’s eye

شما از طریق این برنامه می‌توانید ویدیوهای صحنه آهسته تهیه کنید و با نقاشی روی تصاویر و ویدیوها آنها را آنالیز کنید. اگر می‌خواهید ببینید یک ضربه گلف را درست زدید یا خیر یا سانتر درستی در زمین فوتبال انجام دادید یا ببینید مسی چطور دریبل می‌کند، این برنامه مناسب است. گفتنی است این برنامه تا 2 گیگابایت فضای ابری در اختیار شما قرار می‌دهد.

Fast & Slow Motion Video Tool

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

در این برنامه آپشن‌های زیادی برای اسلوموشن کردن ویدیوها وجود دارد به طوری که ویدیوها می‌توانید تا 8 برابر کند و یا تند کنید. اما همانطور که از نام این برنامه پیداست نقطه ضعف آن عدم امکان فیلمبرداری اسلوموشن با دوربین است بلکه تنها ویدیوهای ضبط شده را سروسامان می‌دهد.

AndroVid – Video Editor

اندرووید هم یکی از برنامه‌های شناخته شده و تکامل یافته در این حوزه است. این برنامه با بیش از ده میلیون دانلود و امتیاز 4.1 یکی از اپ‌های پرطرفدار است. امکان افزودن افکت‌های زیبا و جذاب از دیگر امکانات این برنامه است. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان امکان تبدیل فرمت به سایر فرمت های محبوب، امکان اتصال دو ویدیو به یکدیگر Join و … را نام برد.

Video Slow Reverse Player

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

در این برنامه به سادگی هرچه تمام می‌توانید ویدیوهای صحنه آهسته یا سریع تهیه کنید. برای اینکار کافی است تا در شروع یک ویدیو انتخاب و مانند تصویر بالا بروی علامت مثبت منفی کلیک کنید تا فیلم آهسته یا تند شود. هر بار کلیک بر روی این علائم 0.25X سرعت را زیاد یا کم می‌کند.

Slow Motion Video FX

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

Slow Motion Video FX یکی از بهترین برنامه‌های دوربین حرکت آهسته و ویدئویی برای اندروید است. این برنامه نه تنها به شما امکان می‌دهد فیلمبرداری را با حرکت آهسته ضبط کنید بلکه امکان تبدیل ویدیوهای موجود خود را به فیلم‌هایی با حرکت آهسته نیز می‌دهد. استفاده از این برنامه بسیار ساده است.

بسته به انتخاب شما این برنامه ضبط ویدیوی شما را باز می‌ کند یا به شما امکان می‌دهد در کتابخانه ویدیوی خود جستجو کنید. پس از فیلمبرداری یا انتخاب ویدئوی خود، می‌توانید سرعت را در هر نقطه بین ۰ تا ۱ تنظیم کنید. هرچه این مقدار به صفر نزدیکتر شود، فیلم شما کندتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Instagram Plus

VLC

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

اگر به دنبال پخش کننده ویدیویی با حرکت آهسته هستید، VLC مناسب است. در میان بسیاری از کارهایی که VLC انجام می‌دهد، پخش حرکت آهسته یکی از بهترین ویژگی‌های آن و چیزی است که مدت‌ها بخشی از VLC بوده است.

شما می توانید هر نوع فرمت رسانه‌ای را پخش کرده و با استفاده از یک کشویی مناسب روی صفحه خود، پخش ویدیو را کند کنید. این برنامه از پخش حرکت آهسته تا ۰.۲۵ برابر پشتیبانی می کند.

Slow Motion Camera

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

Slow Motion Camera یکی از برنامه‌های ویدیویی با حرکت آهسته است. اول از همه، شما می‌توانید فیلم‌هایی با حرکت آهسته یا با فیلمبرداری مستقیم یا وارد کردن یک فیلم از گالری ایجاد کنید. علاوه بر این، می‌توانید فیلم‌ها را معکوس و حلقه کنید.

همچنین یک ویرایشگر پس از پردازش وجود دارد که به شما امکان می‌دهد محصول را اصلاح، چرخش، تغییر صدا و … دهید. با نسخه رایگان، فیلم‌های شما برخلاف بسیاری از ویرایشگرهای ویدیویی، علامت تصویری ندارند.

Videoshop – Video Editor

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

Videoshop – Video Editor یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو در اندروید است. این برنامه به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را مرتب کنید، موسیقی اضافه کنید، رنگ را تنظیم کنید، عناوین متحرک ایجاد کنید، ضبط صدا را انجام دهید و موارد دیگر.

برای اعمال جلوه‌های کند حرکت با استفاده از Videoshop، روی دکمه Speed ضربه بزنید. در اینجا قسمتی از ویدیو را که می‌خواهید جلوه حرکت کند داشته باشد را انتخاب کنید و سپس با استفاده از کشویی در بالا سرعت را تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز

اینستا ایکس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از InstaX

Video Speed

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

با استفاده از این برنامه شما یک رابط کاربری ساده و شهودی دارید که می‌توانید فیلم‌های با حرکت آهسته ضبط کنید یا فیلم‌های موجود خود را به حرکت آهسته تبدیل کنید و همه اینها فقط با یک لمس بر روی صفحه اصلی قابل دسترسی است.

همه چیز عالی، اما بهترین بخش در مورد برنامه Video Speed ​​این بوده که کاملاً با برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی ادغام شده است. بنابراین می‌توانید فیلم‌هایی با حرکت آهسته ایجاد کنید و مستقیماً آنها را با TikTok ، Instagram ، Snapchat ، Facebook بفرستید.

VideoPix

برنامه اسلوموشن دوربین VideoPix یکی دیگر از برنامه‌های اهسته کردن فیلم موبایل است که قابلیت پخش ویدئوها را با سرعت 1 تا 60 فریم در ثانیه دارد. تنها با لمس یک دکمه امکان جابه‌جایی در اپلیکیشن بین حالت‌های ویرایش و ضبط فریم‌ها وجود دارد.

حتی می‌توانید با مرور فریم‌های گرفته شده، صحنه مورد نظر خود را از میان تمام فریم‌ها انتخاب کنید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن و قابلیت اتصال گوشی تلفن خود به VGA یا HDMI، تصاویر اسلوموشن ویدئوی مورد نظر خود را در نمایشگر تلویزیون تماشا کنید.

SlowCam

این برنامه اسلوموشن ویدئو، کاربران iOS خود را کاملا راضی کرده است. با لمس دکمه شروع به کار اپلیکیشن، ویدئوی اسلوموشن با تعداد فریم‌های بالا قابل تهیه است که در آن گذر بین صحنه‌ها بسیار طبیعی و نرم صورت می‌گیرد.

نقاط فوکوس در ویدئو به راحتی قابل تنظیم است و همچنین با استفاده از آن می‌توانید ویدئوی فعلی را ضبط کنید درحالی که ویدئوی قبلی هنوز در حال پردازش و آماده‌سازی است.

Slow Motion Video Maker

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

Slow Motion Video Maker ، یک برنامه اختصاصی برای ایجاد فیلم‌های با حرکت آهسته است. شما می‌توانید یک فیلم را مستقیماً از برنامه در حالت حرکت آهسته ظبط کنید یا فیلم‌های موجود را در تلفن هوشمند خود با سرعت متغیر را به آهسته تبدیل کنید.

در این برنامه یک ویرایشگر ویدیوی مینی نیز وجود دارد که می‌توانید صدا را از پس زمینه فیلم بردارید، فیلم‌ها را برش و اصلاح کنید.

Slow Motion Video Zoom Player

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS
بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

با این برنامه شما می‌توانید طیف وسیعی از فایل‌های ویدیویی را با سرعت کم پخش کنید و همچنین می‌توانید سرعت پخش را افزایش دهید. بخش خوب این است که با استفاده از این برنامه، حتی همگام سازی‌های صوتی با پخش کند حرکت می‌کند بنابراین باعث می‌شود حسی از زمان کم شود. علاوه بر این، می‌توانید فیلم‌ها را با وضوح مختلف از پایین تا کیفیت بالا صادر کنید.

این اپلیکیشن از بزرگنمایی در ویدیوها پشتیبانی می‌کند که از نوع منحصر به فردی است. تبدیل ویدیو به GIF، پشتیبانی از حالت Picture-in-Picture (PiP)، پخش معکوس و سریع و موارد دیگر داخل برنامه وجود دارد  و بسیار کاربردی است.

بیشتر بخوانید:

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS [آموزش هک بازی با HappyMod]

Slow Motion: Speed Video Editor

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS
بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

یک ویدیو از گالری خود انتخاب کنید، سرعت پخش کند حرکت را انتخاب کنید و روی Export ضربه بزنید تا کار تمام شود. بهترین بخش این است که کیفیت فیلم حتی پس از تبدیل واقعاً خوب باقی می‌ماند. بنابراین اگر بهترین کیفیت فیلم را می‌خواهید، به سراغ این برنامه بروید.

Slow Motion Frame Video Player

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS
بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

Slow Motion Frame Video Player یک برنامه پخش کننده ویدیوی ساده است که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را با حرکت آهسته پخش کنید. دقیقاً مانند برنامه پخش کننده رسانه VLC ، دارای دکمه اضافه و منفی است که بر روی آن ضربه بزنید که به ترتیب سرعت پخش ویدیو را افزایش داده و کاهش می‌دهد.

Slow Motion Movie Maker

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS
بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

Slow Motion Movie Maker دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است تا کلیپ‌های حرکت کند شما سینمایی‌تر شود. می‌توانید پرونده‌ها و تصاویر ویدئویی خود را انتخاب کرده و فوراً فیلم‌هایی با حرکت آهسته را با سرعت ۱ / ۲x ، ۱ / ​​۳x ، ۱ / ​​۴x ایجاد کنید.

TimeFreeze

به لطف سازندگان این اپلیکیشن و با استفاده از آن، می‌توانید ویدئوی اسلوموشن بصورت Real time و با افکت‌های دلخواه خود را به راحتی تهیه کنید.

امکان کاهش سرعت پخش ویدئو در گوشی‌های آیفون تا یک بیستم سرعت ویدئوی اصلی با استفاده از این اپلیکیشن وجود دارد. به این ترتیب در هر ثانیه امکان ضبط 600 فریم را دارید.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS پرداختیم. امروزه این برنامه‌ها بسیار کاربردی و محبوب هستند و بسیاری از کاربران برای ساخت فیلم‌های جذاب از آنها استفاده می‌کنند. اگر شما هم از این کاربران بوده و به دنبال بهترین اپلیکیشن اسلوموشن گوشی هستید، بهترین برنامه های آهسته کردن فیلم که در این مطلب معرفی شدند، می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن اسلوموشن گوشی کدام است؟

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS که در این مطلب به آنها اشاره شد، بهترین اپلیکیشن اسلوموشن گوشی هستند که موجودند و می‌توان آنها را دانلود کرد و مورد استفاده قرار داد. بهترین اپلیکیشن اسلوموشن گوشی به شما کمک می‌کند تا فیلم‌های حرکتی کند را در دستگاه اندرویدی خود ایجاد کرده و از آنها لذت ببرید. اگر به دنبال بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS برای گوشی خود هستید تا بتوانید یک فیلم با حرکت آهسته ضبط کنید یا یک فیلم موجود را به یک فیلم با حرکت آهسته تبدیل کنید، برنامه‌هایی که در این مطلب معرفی شدند بسیار کاربردی هستند و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر