;
coinex

تاریخ عرضه شیائومی بلک شارک 5 و 5 پرو در بازارهای جهانی مشخص شد

کمپانی بلک شارک از تاریخ عرضه شیائومی بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو در بازارهای جهانی خبر داد؛ این کمپانی، مالزی را به عنوان اولین بازار خود در نظر گرفته است.

بلک شارک یکی دیگر از برندهای محبوب شیائومی است که به‌صورت تخصصی در زمینه گوشی‌های گیمینگ فعالیت می‌کند. به بیان بهتر، شیائومی روی کمپانی بلک شارک سرمایه‌گذاری کرده و نمی‌توان آن را برند زیرمجموعه شیائومی دانست.

نزدیک به دو ماه قبل بود که بلک شارک گوشی‌های سری بلک شارک 5 را در چین راه‌اندازی کرد و حالا قصد دارد این گوشی‌ها را در بازار جهانی نیز عرضه کند.

تاریخ عرضه شیائومی بلک شارک 5 و 5 پرو

بلک شارک با انتشار پوستری رسمی از عرضه گوشی‌های Black Shark 5 و Black Shark 5 Pro در بازارهای جهانی خبر داده است. این گوشی‌ها از 8 ژوئن (18 خرداد) در مالزی عرضه می‌شوند و سپس به بازارهای دیگر راه پیدا می‌کنند.

تاریخ عرضه شیائومی بلک شارک 5 و 5 پرو در بازارهای جهانی مشخص شد

گفته می‌شود که بلک شارک در همین تاریخ، جزییات قیمت و نحوه سفارش گوشی را اعلام می‌کند. اما درباره مشخصات بلک شارک 5 و 5 پرو باید گفت که انتظار داریم نسخه جهانی آن، دقیقا مشابه همان چیزی باشند که در تاریخ 30 مارس (10 فروردین) رونمایی شد.

مشخصات بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو

نسخه چینی این گوشی‌ها به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD (1080×2400 پیکسل) مجهز است و از نرخ نوسازی متغیر 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند. پنل نمایشگر این گوشی‌ها از نوع Samsung E4 AMOLED  است که از ویژگی‌های آن می‌توان به روشنایی 1300 نیت، DC Dimming، طیف رنگ P3 با پوشش 100 درصدی و قابلیت پشتیبانی از +HDR10 اشاره کرد.

نرخ حساسیت لمسی در این گوشی‌ها نیز 720 هرتز است و حساسیت به فشار در این نمایشگر به شکلی بهینه‌سازی شده که تجربه بازی کردن با این گوشی را بسیار لذت‌بخش می‌کند.

تاریخ عرضه شیائومی بلک شارک 5 و 5 پرو در بازارهای جهانی مشخص شد

Black Shark 5 Pro به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 و حافظه SSD مجهز شده است. ترکیب حافظه UFS + SSD،‌ چیزی است که شیائومی از آن به عنوان تکنولوژی Disk Array 2.0 یاد می‌کند. به لطف این تکنولوژی، سرعت خواندن و نوشتن بلک شارک 5 پرو به ترتیب تا 55 و 69 درصد افزایش یافته است.

تراشه‌ای که برای بلک شارک 5 در نظر گرفته شده، اسنپدراگون 870 بوده که با رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه 256 گیگابایتی UFS 3.1 همراه است.

هر دو گوشی گیمینگ بلک شارک 5 از باتری 4650 بهره می‌برند و از تکنولوژی 120 وات شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. بلک شارک مدعی شده که این تکنولوژی شارژ می‌تواند گوشی‌ها را در عرض 15 دقیقه کاملا شارژ کند. از دیگر مشخصات این گوشی‌ها باید به اندروید 12 و رابط کاربری Joy UI 13 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ عرضه شیائومی بلک شارک 5 و بلک شارک  پرو در بازارهای جهانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر