;
coinex

حمله بنیانگذار دوج کوین به طرفداران لونا 2 : آنها واقعا «بی‌عقل» هستند

به عقیده بیلی مارکوس، بنیانگذار دوج کوین، طرفداران لونا 2 بی عقل هستند. سقوط شدید قیمتی اکوسیستم ترا در چند هفته گذشته سر فصل خبرها شده است.

کاربران اکوسیستم ترا تاکنون میلیاردها دلار از سرمایه خود را از دست داده‌اند. استیبل کوین UST موفق به حفظ قیمت 1 دلاری خود نشد. در طول این اتفاق، کارآگاهان و افشاگران اینترنتی حساب‌های متعددی را به عنوان حساب‌های مشکوک معرفی کردند. تمامی اتفاقات اخیر به رویدادهای مبهم در بلاک چین ترا اشاره دارد.

نمونه‌هایی از اتهامات وارده به شبکه ترا شامل دستکاری سرمایه‌ هولدرهای خرده فروش توسط نهادهای برجسته، استفاده از پروتکل Mirror برای غنی‌سازی شخصیت‌های ارشد و اتصال پروژه شکست خورده ترا به استیبل کوین الگوریتمی Basis Cash توسط دو کوان است.

انتقاد افراد مشهور از طرفداران لونا 2

Joshua Fernando، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اعتباری کربن بلاک چین eCarbon، از خطرات احیای پروژه LUNA صحبت کرد. به عقیده فرناندو، تیم لونا هیچ توضیحی درباره منبع ارزش‌گذاری پروژه جدید خود به خصوص پس از جدا شدن از استیبل کوین UST نداده است. از دیگر مشکلات لونا 2.0 می‌توان به احتمال سقوط شدید قیمتی آن پس از عرضه اشاره کرد. بسیاری از سرمایه‌داران لونا 2.0 ممکن است پس از عرضه ایردراپ به منظور جبران ضررهای گذشته این رمزارز را به فروش برسانند.

حمله بنیانگذار دوج کوین به طرفداران لونا 2 : آنها واقعا «بی‌عقل» هستند

بسیاری از افراد مشهور توییتر از منتقدان سرسخت پروژه جدید ترا هستند و حتی در مواقعی این پروژه و طرفدارانش را به سخره می‌گیرند. به عنوان مثال کاربر توییتری @Mister_Ch0c، سرمایه‌گذاری در لونا 2.0 را مانند شروع رابطه‌ای ناموفق برای بار دوم می‌داند.

بیلی مارکوس، بنیانگذار دوج کوین نیز طرفداران لونا 2 را به قماربازان احمق تشبیه کرد. به عقیده او، علاقه‌مندان لونا 2.0 افرادی بی‌عقل هستند.

طرح احیای رمزارز لونا اجرا شد

ایده طرح احیای لونا اولین بار در تاریخ 16 می توسط دو کوان، بنیانگذار شبکه ترا مطرح شد. هدف اصلی دو کوان از اجرای این پروژه فورک شبکه قدیمی به شبکه‌ای جدید فاقد استیبل کوین UST بود. در ادامه توسعه‌دهندگان لونا 2.0 به این نکته اشاره کردند که لونای جدید یک زنجیره جدید بوده و عملیات فورک در آن صورت نگرفته است.

لونا 2 به صورت ایردراپ میان هولدرهای UST و لونا و همچنین توسعه‌دهندگان این رمزارز تقسیم خواهد شد. طرفداران لونا 2 در تاریخ 25 می (4 خرداد) به نظرسنجی Proposition 1623 در مورد اجرای طرح احیای لونا پاسخ مثبت دادند.

عرضه ایردراپ لونا 2 قرار بود در تاریخ 27 می (6 خرداد) انجام شود؛ اما این عرضه با انتشار اعلامیه رسمی ترا مبنی بر تأخیر یک روزه در اجرای طرح به تعویق افتاد. عملیات ایردراپ و شروع به کار نسخه جدید رمزارز لونا در نهایت در ساعت 6 صبح 28 می (7 خرداد) به وقت GMT اجرا شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما طرفداران لونا 2 چیست؟ آیا کاربران به پروژه جدید دو کوان وفادار خواهند ماند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoslate

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر