;
coinex

بازی Star Wars Jedi: Survivor با انتشار یک تریلر رسما معرفی شد

بازی Star Wars Jedi: Survivor توسط الکترونیک آرتز، لوکاس‌ فیلم گیمز و ریسپاون با انتشار یک تریلر رسما معرفی شد. این عنوان دنباله نسخه قبلی خواهد بود.

رویداد بزرگ جشن جنگ ستارگان که به تازگی برگزار شده، شاهد رونمایی‌ها و افشاگری‌های هیجان‌انگیزی بود. مانند تایید فصل 3 سریال Mandalorian که قرار است در تاریخ فوریه 2023 از دیزنی پلاس اکران شود. با این حال آخرین رونمایی این رویداد باید برای گیمرها و طرفداران این مجموعه بسیار هیجان انگیز باشد، زیرا الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، لوکاس‌ فیلم گیمز (Lucasfilm Games) و ریسپاون (Respawn Entertainment) رسما از بازی Star Wars Jedi: Survivor که دنباله عنوان محبوب Star Wars Jedi: Fallen Order در سال 2019 است رونمایی کردند.

آنچه از بازی Star Wars Jedi: Survivor می‌دانیم

بازی Star Wars Jedi: Survivor یک‌بار دیگر، استیگ آزموسن (Stig Asmussen) را به‌عنوان کارگردان این عنوان در راس کار قرار داده است و کل کستیس مورد علاقه طرفداران نیز به‌عنوان شخصیت اصلی در این بازی حضور دارند. داستان پنج سال پس از وقایع Star Wars Jedi: Fallen Order اتفاق می‌افتد و کستیس به‌همراه یار وفادار و دوست داشتنی‌اش BD-1 همچنان در حال فرار از امپراتوری هستند. مدت زمان تریلر پخش شده بسیار کوتاه بود و سوالات زیادی را برای طرفداران به‌وجود آورد. با این‌حال آن‌ها باید منتظر زمانی باشند تا به سوالات مطرح شده توسط این تریلر پاسخ داده شود. با توجه به تریلر می‌توان دریافت که کل برای ماجراجویی بعدی خود نیازمند یادگیری مهارت‌های جدید و بهره‌ برداری از قدرت‌های جدید Force است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor با انتشار یک تریلر رسما معرفی شد

با توجه به اطلاعات داده شده، بازی Star Wars Jedi: Survivor فقط برای نسل نهم یعنی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی‌سی منتشر خواهد شد و خبری از انتشار این عنوان بر روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نخواهد بود. این اطلاعات نشانگر این است که بازی از نظر گرافیک و عملکرد یک ارتقا قابل توجه نسبت به Star Wars Jedi: Fallen Order خواهد داشت.

در مصاحبه‌ای که از وب‌سایت رسمی جنگ ستارگان منتشر شده است، کارگردان بازی استیگ آزموسن به برخی از ویژگی‌های این بازی مانند رهگیری پرتو و مدت زمان بارگذاری سریع برای نسل نهم اشاره کرد که طرفداران می‌توانند منتظرش باشند. همچنین این کارگردان به‌طور خلاصه به کنترلر DualSense پلی استیشن 5 اشاره کرد و گفت که تیم توسعه در حال بررسی قابلیت‌های منحصر به‌فرد این کنترلر مانند بازخورد لمسی است.

با توجه به این‌که امسال EA میزبان رویداد EA Play نخواهد بود، مشخص نیست که طرفداران چه زمانی اطلاعات بیشتری را از بازی Star Wars Jedi: Survivor کسب خواهند کرد، در نتیجه ممکن است مدتی طول بکشد. در حالی‌که بازی Star Wars Jedi: Survivor تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما تایید شده است که این عنوان در مقطعی از سال 2023 عرضه خواهد شد. در ادامه تریلر رونمایی از این بازی مورد انتظار را ببینید.

بیشتر بخوانید:

شما هم بی‌صبرانه منتظر اطلاعات بیشتر از این بازی مورد انتظار هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر