;
coinex

مدیرعامل شیائومی خودش از این گوشی ها استفاده می‌کند

مدیرعامل شرکت شیائومی در وب‌سایت Weibo، اسامی گوشی‌هایی را که استفاده می‌کند، اعلام کرد. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیش‌تر این مطلب بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

چند روز پیش، شیائومی به طور رسمی خبر همکاری خود با لایکا را برای تولید گوشی‌های هوشمند با دوربین‌های درجه یک تایید کرد. طبق گزارشات، اولین گوشی هوشمند شیائومی که مجهز به دوربین لایکا است، در ماه جولای (تیر ماه تا اوایل مرداد) وارد بازار می‌شود. گفتنیست که این دستگاه اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است.

گوشی های مدیر عامل شیائومی

حال اخیرا لی جان، مدیرعامل شیائومی، در Weibo اسامی گوشی‌های خود را که در طول روز از آن‌ها استفاده می‌کند، اعلام کرده است. او در حال حاضر از 4 گوشی شیائومی و ردمی استفاده می‌کند. شیائومی 12، شیائومی Mi 11 اولترا، ردمی نوت 11T پرو و شیائومی سیوی، از جمله گوشی های مدیر عامل شیائومی هستند. او همچنین گفته است که هر چند وقت یکبار گوشی خود را تعویض می‌کند که این موضوع موجب تعجب و شگفتی بسیاری از افراد شده است.

گفتنیست که این 4 گوشی هوشمند، از گوشی‌های رده‌بالا این شرکت از لحاظ طراحی و ویژگی‌های سخت‌افزاری هستند. حال در بین آن‌ها سری شیائومی 12، نسبت به بقیه پیشرفت چشمگیری داشته است. پس از این دستگاه، شیائومی Mi 11 اولترا با ماژول دوربین بزرگ و جذاب و همچنین عملکرد تصویربرداری فوق‌العاده، توجه بسیاری از کاربران شیائومی را به خود جلب کرده است. گفته شده است که شیائومی 12 اولترا در طراحی ماژول دوربین بزرگ، از شیائومی Mi 11 Ultra الگوبرداری می‌کند. همچنین این دستگاه در قابلیت‌های دیگر نیز ارتقا خواهد داشت.

حال در ادامه به قیمت‌های تعیین شده گوشی هوشمند شیائومی 12 اولترا در نسخه‌های مختلف این گوشی می‌پردازیم:

قیمت شیائومی 12 اولترا (تایید نشده)

باید بگوییم که یکی از دلایل تاخیر در عرضه Xiaomi 12 Ultra، ارتقا و توسعه این گوشی برای تبدیل شدن به دستگاه کامل است. طبق گزارشات فاش شده به نظر می‌رسد که شیائومی 12 اولترا در رنگ‌های مشکی، سفید و مرمری عرضه شود. همچنین قیمت این دستگاه برای نسخه‌های ارائه شده به این گونه است:

  • نسخه 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی: 5999 یوان (معادل 885 دلار)
  • نسخه 12 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی: 6499 یوان (معادل 959 دلار)
  • نسخه 12 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی: 6799 یوان (معادل 1003 دلار)
  • نسخه 16 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی: 7299 یوان (معادل 1077 دلار)

در رابطه با مقایسه قیمت‌های این گوشی نسبت به شیائومی می 11 اولترا، باید بگوییم که این دو گوشی در دو نسخه اول نام‌برده شده قیمت مشابه داراند؛ اما شیائومی 12 اولترا، در نسخه 12 گیگابایت به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی، 200 یوان (معادل 30 دلار) ارزان‌تر بوده و به نظر می‌رسد که نسخه رده‌بالاتر این گوشی با نام  Emperor Edition، به نسخه‌های دیگر اضافه شود.

مشخصات شیائومی 12 اولترا

طبق گزارشات منتشر شده از این دستگاه، به نظر می‌رسد که شیائومی 12 اولترا دارای یک صفحه‌نمایش 6.73 اینچی OLED (LTPO 2.0) با رزولوشن 2K است. همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. اینکه این گوشی از دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یا دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است، هنوز مشخص نیست و این موضوع مورد ابهام بسیاری از کاربران قرار گرفته است. همچنین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند از باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که این باتری از یک شارژ سریع 120 واتی با‌سیم و یک شارژ 50 واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی های مدیر عامل شیائومی ، چیست؟ به نظر شما قیمت گوشی شیائومی 12 اولترا نسبت به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، مناسب است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر