;
coinex

گوشی‌های شیائومی بلک شارک 6 به جدیدترین تراشه پرچمدار اسنپدراگون مجهز می‌شوند

شیائومی قصد دارد چند گوشی پرچمدار 2022 را به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز کند. اخیرا افشاگر معروف مدعی شده سری شیائومی بلک شارک 6 هم جزء همین گوشی‌ها هستند.

Mukul Sharma، افشاگر معروف در توییتر خود اعلام کرد گوشی‌های شیائومی بلک شارک 6 و بلک شارک 6 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌شوند. البته این موضوع چندان دور از ذهن نیست؛ مخصوصا با توجه به اینکه بلک شارک به‌صورت تخصصی، گوشی‌های گیمینگ تولید می‌کند و همیشه، بهترین گزینه‌ها را برای گوشی‌های خود در نظر می‌گیرد.

شیائومی بلک شارک 6 و 6 پرو با تراشه پرچمدار اسنپدراگون

این افشاگر در توییت خود به هیچ جزییات دیگری اشاره نکرده و فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که ادعای او درست باشد. بد نیست بدانید که شیائومی معمولا گوشی‌های اصلی خود را در اوایل سال میلادی راه‌اندازی می‌کند و در طول سال، نسخه‌های به‌روزرسانی شده از آنها را به بازار ارائه می‌دهد.

گوشی‌های شیائومی بلک شارک 6 به جدیدترین تراشه پرچمدار اسنپدراگون مجهز می‌شوند

برای مثال، بعد از اینکه سری بلک شارک 4 در مارس 2021 راه‌اندازی شدند، نسخه‌ای از این خانواده با اسم رسمی بلک شارک 4S در پاییز 2021 رونمایی شد. گوشی‌های بلک شارک 5 و 5 پرو نیز در مارس 2022 معرفی شدند؛ بنابراین تا پاییز امسال می‌توانیم منتظر رونمایی از عضو دیگر این خانواده باشیم. البته هنوز مشخص نیست که این گوشی‌های جدید با اسم رسمی Black Shark 5S رونمایی می‌شوند یا اینکه با اسم Black Shark 6 کار خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جزییات شیائومی بلک شارک 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر