;
coinex

گوشی اقتصادی ویوو Y33e با تراشه دایمنسیتی 700 رسما راه‌اندازی شد

گوشی ویوو Y33e رسما کار خود را آغاز کرد. این کمپانی در اسفند ماه گذشته از گوشی ویوو Y33s 5G رونمایی کرده بود و Y33e، نسخه‌ای جدید از Y33s 5G محسوب می‌شود.

Vivo Y33e 5G به نمایشگر 6.51 اینچی LCD مجهز شده و از طراحی ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه که در نسبت تصویر 20:9 ساخته شده، از رزولوشن +HD و نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند.

دوربین سلفی که در قسمت ناچ قطره‌ای تعبیه شده، 8 مگاپیکسلی است و برای عکاسی سلفی و تماس‌های تصویری کاربرد دارد. در ادامه به معرفی سایر مشخصات ویوو Y33e می‌پردازیم.

مشخصات ویوو Y33e 5G

در پنل پشتی این دستگاه دو لنز دوربین قرار گرفته؛ یکی 13 مگاپیکسلی اصلی و دیگری 2 مگاپیکسلی ماکرو. تنظیمات دوربین گوشی جدید ویوو از عکاسی مود پرتره، چشم‌اندازهای شب، تایم لپس و چند ویژگی دیگر پشتیبانی می‌کند.

گوشی اقتصادی ویوو Y33e با تراشه دایمنسیتی 700 رسما راه‌اندازی شد

درباره مشخصات نرم‌افزاری هم باید گفت که اندروید 12 به همراه رابط OriginOS Ocean UI روی دستگاه به‌صورت پیش‌فرض اجرا می‌شوند.

تراشه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده، اسنپدراگون 700 است که همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی، قدرت لازم برای اجرای عملکردهای گوشی را فراهم می‌کنند. این دستگاه همچنین به اسلات میکرو اس‌دی مجهز شده و کاربرانی که به حافظه بیشتر نیاز دارند، با نصب کارت حافظه مجزا می‌توانند نیاز خود را برطرف کنند.

از دیگر مشخصات ویوو Y33e 5G می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که با سیستم شارژ 10 واتی شارژ می‌شود. این گوشی از قابلیت‌های اسکنر اثر انگشت در لبه دستگاه، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.1، پورت USB-C، جی‌پی‌اس و جک هدفون 3.5 میلی‌متری هم بهره می‌برد.

قیمت ویوو Y33e 5G

ویوو تا یک ماه آینده این گوشی را در چین عرضه می‌کند و تنها یک نسخه از این گوشی با رم 4 و حافظه 128 گیگابایتی وجود دارد. قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، 194 دلار است. علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را در رنگ‌های مشکی و آبی خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ویوو Y33e چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر