;
coinex

سرمایه‌گذار معروف هنوز می‌گوید بیت کوین 250 هزار دلاری می‌شود

Tim Draper، سرمایه‌گذار معروف آمریکایی معتقد است بیت کوین 250 هزار دلاری خواهد شد. به عقیده تیم، در آینده بانوان بیشتری از بیت کوین استفاده خواهند کرد.

تیم دراپر در مصاحبه اخیر خود با Scott Melker به این موضوع پرداخت که زنان بیشتری در آینده از بیت کوین استقبال خواهند کرد و این موضوع منجر به گسترش پایگاه کاربری ارزهای دیجیتال خواهد شد.

دراپر پیش‌بینی کرد که تمام زنان دنیا در آینده کیف پول بیت کوین خواهند داشت و از این رمزارز محبوب برای خرید محصولات مختلف استفاده خواهند کرد. در حال حاضر بیش از 51 درصد از کل سرمایه کشور آمریکا در دست بانوان قرار دارد. پیش‌بینی اینکه بانوان باعث جهش قیمت بیت کوین به محدوده‌های بالاتر شوند به هیچ وجه دور از ذهن نیست.

بیت کوین 250 هزار دلاری دور از ذهن نیست

به نقل از سرمایه‌گذاران مشهور، خرده فروشان می‌توانند با پذیرش بیت کوین به جای استفاده از کارت‌های اعتباری صادر شده توسط بانک، از سود 2 درصدی پس‌انداز بهره‌مند شوند. دراپر معتقد است پذیرش بیت کوین سود خرده‌فروشان را دو برابر خواهد کرد. این افراد با حاشیه سرمایه بسیار ناچیز فعالیت می‌کنند.

سرمایه‌گذار معروف هنوز می‌گوید بیت کوین 250 هزار دلاری می‌شود

به گزارش مجله خبری U.Today، تیم دراپر معتقد است که قیمت بیت کوین تا اوایل سال 2023 به 250 هزار دلار خواهد رسید. Draper در سال 2020 در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور، بیت‌کوین را به عنوان ارز رسمی ایالات متحده خواهد پذیرفت.

در سال 2014، دریپر 30 هزار بیت کوین را در حراجی U.S Marshals Service خریداری کرد. در آن زمان نیز او به طور دقیق پیش‌بینی کرد که بیت کوین تا سال 2018 به 10 هزار دلار خواهد رسید. ارز دیجیتال پرچمدار بازار کریپتوکارنسی هم اکنون با قیمت 29025 دلار معامله می‌شود. به احتمال زیاد پیش بینی بیت کوین 250 هزار دلاری توسط دریپر با شکست مواجه خواهد شد.

NFT انقلاب بزرگ صنعت رمزارزها

Draper در ادامه صحبت‌های خود از NFTها به عنوان آینده صنعت رمزارزها یاد کرد. به عقیده وی، در آینده مدرک تحصیلی، گواهینامه رانندگی، سوابق شغلی و سوابق پزشکی اشخاص به صورت NFT ذخیره خواهد شد و این قضیه به نوع خود مسیر جدیدی برای توکن‌های غیر مثلی خواهد بود.

دراپر معتقد است که اقتصاد غیرمتمرکز که اکنون صرفاً به عنوان ابزاری برای سفته بازی در نظر گرفته می‌شود، شاهد پذیرش سازمانی رو به رشد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات سرمایه‌گذار معروف چیست؟ آیا بیت کوین 250 هزار دلاری می‌شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر