;
coinex

پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401 [جشن قهرمانی استقلال]

پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر ایران از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال استقلال نفت مسجد سلیمان به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی استقلال نفت مسجد سلیمان را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه استقلال نفت مسجد سلیمان ( جشن قهرمانی استقلال ) را تماشا کنید.

پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401

استقلال قهرمان زودهنگام و بدون شکست لیگ امروز میزبان نفت مسجد سلیمانی است که بقایش در لیگ به لطف شکست روز گذشته پدیده برابر پرسپولیس قطعی شده است. استقلالی‌ها در تلاش هستند تا رکورد شکست ناپذیری و قهرمانی بدون شکست خود را حفظ کنند.

استقلال در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و نفت مسجد سلیمان با ۴ تساوی و تنها ۱ شکست در ۵ بازی آخر خود به مصاف استقلال خواهد رفت.

پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401
پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401, پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان, پخش زنده استقلال, استقلال نفت مسجد سلیمان, پخش زنده فوتبال, پخش زنده جشن قهرمانی استقلال, جشن قهرمانی استقلال, قهرمانی استقلال, بازی استقلال نفت مسجد سلیمان, ترکیب استقلال,

استقلال حال ۶۷ امتیازی است و امروز می‌تواند ۷۰ امتیازی شود و از سوی دیگر نفت مسجد سلیمان با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم است. در ۵ تقابل آخر دو تیم ۳ بار استقلال پیروز شده و دو بازی به تساوی ۱ بر ۱ انجامیده است. نکته مهم اینکه در ۹ تقابل دو تیم، ۷ بار استقلال پیروز شده و ۲ تساوی ثبت شده تا استقلال برابر نفت مسجد سلیمان شکست‌ناپذیر باشد.

همچنین سیدحسین حسینی که فصل بسیار خوبی را در ترکیب استقلال سپری کرد، امروز در حالی برای آبی‌های پایتخت به میدان می‌رود که در صورت بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش، به رکورد 18 کلین‌شیت در لیگ برتر دست پیدا می‌کند و از این نظر به رکورد نیلسون کوریا سنگربان سابق پرسپولیس می‌رسد که بیشترین کلین‌شیت را در لیگ‌های 16 تیمی از آن خود کرده است.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی، رافائل داسیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی

ساعت استقلال نفت مسجد سلیمان کی است؟

ساعت بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال نیز 19:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401 از شبکه ۳

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر