;
coinex

دولت چین استفاده از بازی NFT محبوب STEPN را ممنوع کرد

توسعه‌دهندگان بازی NFT محبوب STEPN طی اعلامیه‌ای ممنوعیت استفاده کاربران چینی از این بازی را تأیید کردند.

طبق اعلامیه‌های رسمی، دسترسی کاربران چینی به بازی STEPN از تاریخ 15 جولای (24 تیر 1401) قطع خواهد شد. دولت چین محدودیت‌های جدید را به دلیل توقف پشتیبانی STEPN از خدمات مکان‌یابی GPS و IP اعمال کرده است.

جزئیات ممنوعیت استفاده از بازی NFT محبوب STEPN

علی‌رغم اعمال محدودیت‌های شدید علیه کاربران چینی، تیم توسعه‌دهندگان بازی STEPN با انتشار توییت زیر مدعی شد تا به حال هیچگونه خدماتی به کاربران این کشور ارائه نداده است:

بابت دلخوری‌های پیش آمده پوزش می‌طلبیم و از درک شما متشکریم. STEPN از زمان تأسیس تا کنون هیچ خدماتی به کاربران چینی ارائه نداده است. هیچ کانال دانلودی به کاربران کشور چین اختصاص داده نشده و تیم ما همواره اهمیت زیادی به قوانین آژانس‌های نظارتی محلی می‌دهد.

دولت چین استفاده از بازی NFT محبوب STEPN را ممنوع کرد

علاوه بر اعلامیه 26 می (5 خرداد)، تیم Stepn به کاربران اطمینان خاطر داد که آخرین اخبار مرتبط را از طریق رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و هشدارهای درون برنامه‌ای منتشر خواهد کرد.

سقوط ارز دیجیتال بازی NFT محبوب STEPN

طبق اطلاع‌رسانی‌های سایت South China Morning Post، پس از اعلام خبر ممنوعیت استفاده از بازی STEPN توسط کاربران چینی، ارز دیجیتال این بازی بیش از 38 درصد سقوط کرد. علی‌رغم سقوط شدید قیمت، عبارت Stepn بیشترین میزان جستجو در پلتفرم اجتماعی چینی Weibo را به نام خود ثبت کرده است.

بازی Stepn به کاربران اجازه می‌دهد تا از راه رفتن یا دویدن خود در محیط واقعی کسب درآمد کنند. برای کسب درآمد از این بازی کاربران می‌بایست دستورالعمل‌های مربیان درون برنامه‌ای را رعایت کرده و در ازای کسب امتیاز، توکن GMT دریافت کنند. درآمدهای درون بازی Stepn هم به صورت پول فیات و هم به صورت رمزارز قابل نقد شدن هستند.

سرکوب مداوم دولت چین علیه کسب‌وکارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال، تیم توسعه دهنده بازی NFT محبوب STEPN را مجبور کرده است تا اقداماتی در راستای تابعیت از مقررات این کشور انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازی NFT محبوب STEPN چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر