;
coinex

با گابلین تاون پرفروش‌ترین پروژه NFT هفته گذشته آشنا شوید

یک کلکسیون توکن‌های غیرمثلی به نام گابلین تاون (Goblintown) به پرفروش‌ترین پروژه NFT هفته گذشته تبدیل شد.

کلکسیون گابلین تاون با فروش 22.85 میلیون دلاری در هفته گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد. این کلکسیون با پشت سر گذاشتن کلسیون Otherdeed (با فروش 20.73 میلیون دلاری) به رتبه اول پرفروش‌ترین کلکسیون‌های NFT هفته رسید.

در 24 ساعت گذشته، Goblintown بیش از 2.26 میلیون دلار فروش داشت و ارزش آن با رشد 103.2 درصدی به 2.79 اتریوم رسید.

فروش میلیون دلاری کلکسیون گابلین تاون

جدیدترین مجموعه داغ NFT  هفته جاری Goblintown نام دارد. این مجموعه NFT شامل 9999 اثر گابلین است و یکی از دلایل محبوبیت این پروژه، امکان ساخت NFT رایگان به شمار می‌رود. ارزش واقعی این گابلین‌ها به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

با گابلین تاون پرفروش‌ترین پروژه NFT هفته گذشته آشنا شوید

Goblintown بدون هیچ حاشیه و تبلیغ تجاری در تاریخ 23 می 2022 (2 خرداد 1401) ارزشی معادل 0.5 اتریوم داشت. قیمت این پروژه تا عصر روز دوشنبه 28 می (7 خرداد)، 458 درصد افزایش یافته و به میزان 2.79 اتریوم رسید. پروژه Goblintown به طور رسمی در تاریخ 22 می (1 خرداد) شروع به کار کرد. تنها روش کسب اطلاعات درباره پروژه Goblintown، بازاریابی دهان به دهان بود.

جزئیات کلکسیون گابلین تاون

اکانت توییتری گابلین تاون در حال حاضر 37400 دنبال‌کننده دارد. آمارها نشان‌ می‌دهد که حداقل 4725 نفر از دنبال‌کنندگان این پروژه صاحب یک قطعه  Goblintown NFT هستند.

در زمان نگارش این مقاله، فروش هفتگی Goblintown به 22.85 میلیون دلار رسیده و از روز 22 می (1 خرداد) تاکنون، این پروژه پرفروش‌ترین کلکسیون توکن‌های غیرمثلی بازار شناخته شده است. علی‌رغم رشد چشمگیر Goblintown، هیچکس از ماهیت واقعی این کلکسیون و سازنده اصلی آن اطلاعاتی در دست ندارد.

شایعات بی اساس زیادی مبنی بر اینکه Steve Aoki، دی‌جی معروف آمریکایی و یا تیم Yuga Labs در ساخت این پروژه نقش داشته‌اند وجود دارد.

با گابلین تاون پرفروش‌ترین پروژه NFT هفته گذشته آشنا شوید

سود قابل توجه صاحبان Goblintown

صاحبان پروژه گابلین تاون سود بسیار زیادی از رشد قیمتی اخیر این پروژه به دست آورده‌اند. به عنوان مثال، یکی از معامله‌گران Goblintown در طول هفته گذشته بیش از 5039 درصد، و در معامله دیگری نیز تنها در پنج روز 264 درصد سود به دست‌ آورده‌اند.

گران قیمت‌ترین NFT فروخته شده از این کلکسیون در هفت روز گذشته، اثر Goblintown 8,995 است. این اثر به قیمت 69.42 اتریوم (136 هزار دلار) به فروش رفت. از دیگر آثار گران‌قیمت پروژه Goblintown می‌توان به Goblintown 5,948 با قیمت 26 اتریوم (51 هزار دلار) و Goblintown 7,944 با قیمت 27 اتریوم (46 هزار دلار) اشاره کرد.

فروش چشمگیر مجموعه گابلین تاون رویدادی مثبت برای کل صنعت توکن‌های غیرمثلی به شمار می‌رود. صنعت NFT تحت تأثیر بازار خونین ارز دیجیتال دچار رکود شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کلکسیون‌ NFT گابلین تاون چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر