;
coinex

مجموعه کلاه قرمزی برای همیشه به کار خود پایان داد؛ خداحافظی جبلی از تلویزیون

با خداحافظی حمید جبلی از تلویزیون و نمایش‌خانگی، مجموعه کلاه‌قرمزی نیز برای همیشه به کار خود پایان خواهد داد.

پس از ساخت برنامه «مهمونی» توسط ایرج طهماسب و قطع همکاری او با حمید جبلی، شایعاتی در رابطه با وجود اختلافات بین طهماسب و جبلی منتشر شد. در پی این شایعات برای بسیاری از افراد سوال پیش آمد که چرا جبلی در این مجموعه حضور نداشته و حتی اسم او نیز در هیچ کجای تیتراژ این برنامه نیامده است؟

خداحافظی حمید جبلی از تلویزیون و نمایش‌خانگی

چندی پیش ایرج طهماسب با انتشار عکس دو نفره با جبلی به تمام شایعات خاتمه داد. پس از آن نیز مجید توکلی به عنوان مشاور ایرج طهماسب در برنامه «مهمونی» در گفت‌و‌گویی با رادیو نمایش اعلام کرد: «آن‌طور که من اطلاع دارم آقای جبلی دیگر بنا ندارد کار کند. تحت هیچ عنوان قرار نیست کار کند. حالا نخواسته‌اند علنی این را اعلام کنند اما من از گپ‌و‌گفت هایشان متوجه شدم که فعلاً تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند در تلویزیون، شبکه خانگی، تئاتر و… کار کنند.» توکلی همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفت که این موضوع تنها به علت تصمیم شخصی خود ایشان برای کناره‌گیری از کار است و به دلیل دلخوری و اختلاف نیست.

خداحافظی حمید جبلی از تلویزیون

با آنکه عروسک‌های دیگری به این مجموعه اضافه شده و محبوبیت زیادی هم به همراه داشته‌اند، اما ماهیت اصلی برنامه کلاه‌قرمزی به وجود عروسک کلاه‌قرمزی و پسرخاله است. باید بگوییم که حتی اگر مشکلات صداوسیما با تیم کلاه‌قرمزی نیز به طور کامل رفع شود، بدون همکاری حمید جبلی، ساخت فصل جدیدی از این برنامه امکان‌پذیر نخواهد بود و طرفداران کلاه‌قرمزی می‌بایست برای همیشه با این مجموعه خداحافظی کنند.

گفتنیست که برنامه مهمونی در این مدت کوتاه موفق به جذب مخاطبان بسیار شده است. به همین دلیل به نظر نمی‌رسد که طهماسب تمایل داشته باشد که بار دیگر با تلویزیون همکاری کند. با این وجود کلاه‌قرمزی هنوز هم برای مخاطبان خود اهمیت ویژه‌ای دارد که با خداحافظی حمید جبلی از تلویزیون می‌توان گفت امکان تولید فصل جدید این برنامه بدون حضور جبلی، وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد خداحافظی حمید جبلی از تلویزیون و نمایش‌خانگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی هنرمند خوبی هستند کاش خدا حافظی نمیکرد😢

    پاسخ